Mitä teette jos suomi voittaa jääkiekon Word Cup:n? Juhlitteko jotenkin?
GALLUP
7
460
Vastaukset
- .....
Vedän suomenlipun salkoon ja menen ruotsin puolelle laittamaan suomenlipun, johonkin patsaaseen.
- TVT
Taputan. Niin tein elämäni ensimmäisen kerran USA-voiton jälkeen. Siis erikoista siinä oli se, että olin yksin kotona...
http://www.ronkelipojat.tk
ja tuolta "Syvänhissi" niin siellä on "Sakke Pietilän" analyysi tulevasta ottelusta...- Eunukki
Mulla alkaa seisomaan jos Suomi voittaa Kanadan!
- Katariina
Meen ottaan jonkun pienen Jellona tatuoinnin tonne niskan seudulle.
Toivottavasti se voitto nyt sit sieltä tulee! =) - Kivespussi
Mutta suomi ei voita
- LässySuomi
voi voi teitä suamalaasia. Suomi voittaa Kanadan, joo, joo, ja Irakki hakkaa Usan. Kyl te ootte kans huvittavia!
- tps-girl
Huono homma, kun peli tulee keskellä yötä, joten joutuu (muka) pitää pienempää ääntä..
Mut jos voitto tulee, niin varmaan ensin hypin ja pompin, taputan, ja juoksen talon pari kertaa ympäri Suomi-paita päällä :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12661Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1481208Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491105- 127988
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223964Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?205921Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä13835Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk296833- 72825
- 39812