Eläinten muuttaminen ulkomaille.

Kohti itää

Haluaisin kysästä onko kellään omakohtasta/tutulta kuultua kokemusta lemmikkien muuttamisesta toiseen maahan?
Itsellä on todennäköisesti keväällä edessä muutto ulkomaille (lentoteitse ottaa siinä vuorokauden hyppyine ja vaihtoineen). Minulla on kuitenkin kaksi minulle todella rakasta lemmikkikissaa, joista en malttaisi luopua.
Mikä olisi ystävällisin ja turvallisin tapa ottaa heidät mukaani?

1

161

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • natasha3

      moi, meilla on koira, kävin Vantaan aeroportissa henkilökohtaisesti KYSYMÄÄN Norvwegian lentoyhtiöstä tiskille sitä koirasta: miten matkustaa, mitä tarv, EI KUKAAN osanut vastata!!! Ei mitään ja ei kukaan.
      Info on netissäkin, mutta siltti paljon kysyttävää vielä, haluan ilman mikään riskiä lentää. Kävin siis turhaa. (((
      Natasha.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      99
      2870
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2430
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2210
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      17
      2022
    5. 171
      1852
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1846
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1797
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1736
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      133
      1539
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1314
    Aihe