Haluaisin kysästä onko kellään omakohtasta/tutulta kuultua kokemusta lemmikkien muuttamisesta toiseen maahan?
Itsellä on todennäköisesti keväällä edessä muutto ulkomaille (lentoteitse ottaa siinä vuorokauden hyppyine ja vaihtoineen). Minulla on kuitenkin kaksi minulle todella rakasta lemmikkikissaa, joista en malttaisi luopua.
Mikä olisi ystävällisin ja turvallisin tapa ottaa heidät mukaani?
Eläinten muuttaminen ulkomaille.
Kohti itää
1
230
Vastaukset
- natasha3
moi, meilla on koira, kävin Vantaan aeroportissa henkilökohtaisesti KYSYMÄÄN Norvwegian lentoyhtiöstä tiskille sitä koirasta: miten matkustaa, mitä tarv, EI KUKAAN osanut vastata!!! Ei mitään ja ei kukaan.
Info on netissäkin, mutta siltti paljon kysyttävää vielä, haluan ilman mikään riskiä lentää. Kävin siis turhaa. (((
Natasha.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko821609- 401259
En malta odottaa mies että tulet minuun
Sykkivänä ja intohimon palossa ujutat hitaasti upean rakkauden miekkasi minuun, ja antaudutaan kiihkeään rakasteluun. Hu86942Siltojen varjoissa
Siltojen varjoissa Yksinäinen susi kulkee, hiljaisuudessa sanoja punnitsee. Sydän auki, paljas liekki rinnassa, siltoja200917- 53845
- 61842
Pitsaa selliiä
Onko uudet pitsat hyviä, kannatteooko käyvä vai suosiollako pittää hilipasta sotkamoon20830Vanhemmalle naiselle
Ihastuin sinuun kauan sitten. Luonteeseen, ulkonäköön ja iloisuuteen. Olen haaveillut sinusta sen jälkeen monet kerrat.54774- 37768
- 33759