Mökki + seksi

Heidi000

Olen lähdössä mieheni (2kk oltu yhdessä) kanssa mökkeilemään kahden viikon kuluttua. Haluaisin keksiä jotain sähäkkää (seksi) puuhaa sinne, mutta mitä?

Löytyisikö vinkkejä.... ?

17

4217

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kjäh,kjäh

Lähetyssaarnaajaa liiterissä

• John Holmes

takaapäin rintojen väliin

• shit

no laskeudupas siihen terassin pöydälle alkupalaksi

• munakäsi

Perinteinen, 69 takkatulen ääressä tai pistät miehen nuolemaan pillusi tunnelma valaistuksessa ;)...sit saunomaan.

• brt vgef

Ei kai seksi mökillä juuri poikkea seksistä kaupungissa.

• uusavuton

Sidot ittesi puuhun roikkumaan käsistä ja jaloista. Sanot että olit menossa nuohoamaan savupiipun, mutta sotkeuduit.

• qwerty

:D

• Kihara

Mun mies nussi takaapäin mua mökillä farmariauton takakontissa siis niin, että takalukku oli auki ja minä polvillani siellä. Miehen vanhemmat melkein yllättivät meidät ;D

• .,,,,,.

Voi Jee oisit paskonu autoos

• kiva tapa

Mun vakilla on kiva tapa mökillä käydessämme hän on koko ajan tyrkyllä.
      Taitaa tykätä mökkikäynneistä ja varmistaa näin pienemmät käyntien välit.

• kiiimassa olette

Laita miehesi peppuun anaalinlevittäjä ja sitten straponia sisään.

• saunamies.

ehdottomasti saunassa kunnonpanot hiki kuumuus liukkaus
      todella kiihottavaa.

• jekkumiesss

Eihän siihen mökkiä tarvita, mutta saunassa nainen istumaan alalauteilla, jalat ylälauteiden takana, mies istuu lauteilla edessä ja nainen ottaa suihin. luonnollisen hyvä asento ja saat kasvohoidon spermalla kaupanpäälle, ellet kaikkea nauti sisäisesti.

• Anonyymi

Menimme syksyllä mökille kaikki rehotti nurmikko ja puskat, istuttiin terassilla ja mietittiin mitä tehdään, mieheni kävi lähi kaupalla ostoksilla tuli ja kehui sain kaksi mopopoikaa töihin. Iltapäivällä kuului mopon ääniä Seppo ja Mika oli poikien nimet katsottiin mitä he tekevät ja mitä me.
      illan puolella tein ruuat ja otin viiniä ruuan kanssa mieheni joi väkeviä ( pitkin päivää ).
      Pojat oli innokkaina viini astian ympärillä. Ulkosauna lämmitettiin kävin ensin saunassa ja miehet sen jälkeen. Mieheni alkoi olla jo väsynyt työstä ja viinasta ja meni nukkumaan. Itse jäin vielä poikien kanssa pieneen olohuoneeseen. Pojat oli pikku housuissaan ja huomasin että katselevat minua aika usein. Laitoin yöpuvun se oli aika ohut istuin sohvalla mieheni kuorsaus kuului jo selvästi.
      Kaikilla alkoi viini tuntua, Seppo oli lähellä ja kuiskasi eikö kursaus häiritse minua sanoi häiritsee nukun usein tuossa laverilla. Seppo kosketteli paljasta polvea kuiskasi saadaanko nukkua sun kanssa nauroin mitä siitä tulisi Seppo aukoi sievästi etupuolen nyöriä kuiskasin Markku voi herätä ää enää. käsi oli jo paljaalla rinnalla Mika tuli myös viereen molemmat hyväili rintoja ..... mieheni vain kuorsasi olin jo rinnat paljaana molemmat alkoi imeä rintoja kalut oli jo korkeana housuissa, nousin ylös kävin katsomassa miestäni kuorsas tasaisesti.
      Menin takasin molemmat oli jo laverilla olin pillu märkänä laskin housut ja nakkasin laverille kuiskasin siinä teille hyvää yötä seisoin lähellä laveria pojat veti minut keskelleen ja imivät nyt reilusti rintoja yritin estää mutta ei auttanut Seppo otti housunsa ja laittoi nenän päälle kuiskas tuoksuta Mika hieroi yksin rintoja Seppo nousi jalojen väliin kerkisin nähdä kalun kun tuli jalkojen väliin levitti kunnolla niitä ja laskeutu alas tunsin kovan kalun hankaavan pillua Seppo nosti lantiota ja luiskahti sisään Mika nousi ja suuteli en estellyt annoin nuoren kalun naida Seppo nai nopeaan Mika kuiski annan minä välillä mika nai nopeaan tuli hullu halu nuori kalu tökki sisään Mika laukesi Seppo tuli tilalle annoin panna kunnolla tunsin että olen tulossa silloin Seppo laukesi vapisin himosta. Näytin Mikalle että antaa pyyhkeen nousin ja kävin katsomassa miestäni nukkui sikeästi.
      Sanoin käyn saunassa pesulla. olin pessyt kun ovi aukeni, molemmilla seisoi työnsivät laudetta vastaan ja imivät rintoja annoin kaiken tapahtua Seppo käänsi minut ja pani takaa silitteli pakaroita kertoi että olen seksikäs kiinteä pantava pylly olinhan vasta 37 vuotta ja käyn salilla ahkerasti.
      tuli narttu olo kun lantiosta pidettiin kiinni ja pantiin molemmat laukesi uudelleen sanoin pojille peskää ja menkää edeltä.
      Kun menin sisälle molemmat nukkui laverilla menin mieheni viereen.
      aamulla kkeittelin kahvit laitoin vain paidan ja tiukat housut että pojat saa nähtävää. Huusin kaikki kahville, miehelleni tei paukun valmiiksi ja pidin puhuttelun ei sitten liikaa. Aloitettiin taas hommat pojat hymyili ja katselivat kun heiluin puskien kanssa. Ei mennyt pitkään kun mieheni puhui käyn kaupassa ja lähti.
      Kävelin saunalle pojat oli heti kimpussa paita lähti ihanat huulet oli nänneissä kiinni toppuutellin ja puristelin kaluista laskeuduin ja imin vuorotellen Seppo memi pöydälle istumaan imin kalua ja Mika työntyi takaa oli niiden narttuna halusin hulluna Mika laski sisään Seppo hyppäsi taakse ja nai olin kuin ponokuvissa haarat levällään ja ulisin Seppo laukesi Mikalla seisoi uudestaan ja tuli sisään makasin rinnat pöytää vasten ja annoin tulin ihansti kova kalu nai koko ajan Mika laukesi ja Seppo tuli tilalle kun Seppo laukesi ja veti pois oli lattialla iso lläjä spermaa.
      Sanoin pojille menkää jo siivoan täällä.
      mieheni tuli ja alkoi taas juomaan kehui poikia on tehneet hyvää työtä hymyilin itsekseni niin on. Kun pojat lähti mieheni maksoi satasen kummallekkin kiitin poikia kuiskasin Sepolle tulen joskus yksin soitan.
      Illalla saunassa miehlläni seisoi kovana nai edestä ja takaa kehui kuinka märkä olen ja halukas. Aamulla miehelleni soitettiin tuleeko tuuraamaan töihin matkaa reilu sata kilometriä sanoi olen kotona yötä.
      Soitin Sepolle illalla molemmat tuli, olin alasti koko ajan ja rakasteltiin molemmat nai ainakin kolmesti välillä pestiin saunassa. Kun mieheni tuli illalla kävelin kuin kiimanen koira pillu turvoksissa mutta halusin lisää. Semmoinen syys kunnostus enkä kadu yhtään

• Anonyymi

Tuollainen nainen olisi upea omaksikin

• Anonyymi

Ongi matikka ja laita se ottamaan mieheltäsi suihin! Voit olla varma, että miehellesi ei sen jälkeen muunlainen seksi kelpaa!

• Anonyymi

Mä voin tulla kolmanneksi sun iloksi😉

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sinä eräs, pyydän......

AUTA mua ole kiltti. Ei mun takia vaan.... Miten saan sut kiinni?
      Ikävä
      200
      2911
    2. Kysymys muille miehille

Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss
      Ikävä
      63
      2790
    3. Kohta katson sun kuvaasi

ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa
      Ikävä
      23
      2142
    4. Nimikirjaimet

Kuka kaipaa ketä 🥰
      Ikävä
      69
      1705
    5. VOI TÄTÄ ILON

JA ONNEN PÄIVÄÄ 😂
      Tuusniemi
      143
      1503
    6. Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan

Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a
      Maailman menoa
      185
      1442
    7. Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?

Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?
      Ikävä
      112
      1408
    8. Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi

jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?
      Ikävä
      152
      1387
    9. Mies, ajattelemmekohan toisiamme juuri nyt?

Olet mielessäni, vanhempi mies
      Ikävä
      90
      1314
    10. Martinan bisnekset rajusti tappiolla

Seiska 28.7: nousukiito katkesi, yritykset C-luokkaa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      229
      1211
    Aihe