Eli siis jos on saanut kutsunnoissa c-paprut eli vapautuksen armeijasta ja vapautus tullut
painon takia, niin mitä se sitten tarkoittaa kun kutsunnoisa sanotaan että jos paino kuitenkin putoaa niin voidaan
asiaa katsoa uudelleen tai henkilö voidaan uudelleen luokitella tai jotain sinnepäin?
Pitääkö siis vaikka on jo saanut c-paperit terveydellisistä syistä painoindeksin vuoksi niin
silti vielä joskus käydä lääkärillä ja kutsunnoissa eli vieläkö tulee kutsua kutsuntoihin vaikka on
jo vapautettu armeijasta? Miten toi homma nykyään menee?
Kiitos vastauksista etukäteen!
C-Paperit
4
562
Vastaukset
- Ajtakatmjt
Eli jos laihrut, (enemmän ku 5 kg) sun kuntos katsotaan uudestaan. Jos son tarpeeks hyvä, b-mies (ei oo mikää g-mies :)). LAIHRUTA!
- yuyu77
Mutta mistäs ne armeijassa sais tietää onko joku laihtunut ja eikös c-paperit meinaa sitä ettei armeijaan menosta silloin tarvitse enää huolehtia eikä mihinkään kutsuntoihin tule enää kutsua?
- kisu2
Jos saat c-paperit niin ei sua kaivata enää sinne. Lihavuuden takia saa yleensä E-paperit, eli pari vuotta lykkäystä.
- qwerty
Itse olen menossa inttiin tammikuussa 2015 ja painoa on tällä hetkellä 121kg, pituutta 186cm. Suoraan sain A-paperit ilman mitään selittelyitä... :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korona-ajan häväistysten tutkiminen alkaa
Teemu Keskisarja ja Tapio Puolimatka haastavat korona-ajan viralliset totuudet. "Korona synnytti kastilaitoksen. Se aset4132386Martina, yksityishenkilön ex vihaa häntä
Seiska ja IL kirjoittaa, että yksityishenkilön ex on veemäinen ja vihaa Martinaa. Onneksi ex on 13000 km päässä.3912196- 981862
- 4511818
Miksi palstalla paljon venäjä mielisiä?
Palstalle näyttää kerääntyneen varsin paljon venäjä mielisiä. Mistä tämä johtuu?1221673- 71464
- 2301084
Olavi Uusivirta sai järjettömästi koronatukea ja asuu Kulosaaressa!
Olavi on miljonääri. Olavin asunto maksaa miljoonia. Olavi sai koronatukea aivan helvetisti. Olavi nuoli Sannan korvaa.11977Tiedäthän?
Että tykkään sinusta nainen ja olen kiinnostunut sinusta. Olet reilu ja rehellinen, sellainen unelma nainen. Tehdään k41872No nyt puhkeaa asuntojen hintakupla
OP sulkenut kaksi kiinteistörahastoa etukäteen varoittamatta eivätkä sijoittaneet saa rahojaan pois. OP varautuu johonk116728