C-Paperit

vapautettuko

Eli siis jos on saanut kutsunnoissa c-paprut eli vapautuksen armeijasta ja vapautus tullut
painon takia, niin mitä se sitten tarkoittaa kun kutsunnoisa sanotaan että jos paino kuitenkin putoaa niin voidaan
asiaa katsoa uudelleen tai henkilö voidaan uudelleen luokitella tai jotain sinnepäin?
Pitääkö siis vaikka on jo saanut c-paperit terveydellisistä syistä painoindeksin vuoksi niin
silti vielä joskus käydä lääkärillä ja kutsunnoissa eli vieläkö tulee kutsua kutsuntoihin vaikka on
jo vapautettu armeijasta? Miten toi homma nykyään menee?

Kiitos vastauksista etukäteen!

4

444

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ajtakatmjt

      Eli jos laihrut, (enemmän ku 5 kg) sun kuntos katsotaan uudestaan. Jos son tarpeeks hyvä, b-mies (ei oo mikää g-mies :)). LAIHRUTA!

      • yuyu77

        Mutta mistäs ne armeijassa sais tietää onko joku laihtunut ja eikös c-paperit meinaa sitä ettei armeijaan menosta silloin tarvitse enää huolehtia eikä mihinkään kutsuntoihin tule enää kutsua?


    • kisu2

      Jos saat c-paperit niin ei sua kaivata enää sinne. Lihavuuden takia saa yleensä E-paperit, eli pari vuotta lykkäystä.

    • qwerty

      Itse olen menossa inttiin tammikuussa 2015 ja painoa on tällä hetkellä 121kg, pituutta 186cm. Suoraan sain A-paperit ilman mitään selittelyitä... :D

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1940
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1529
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      136
      1343
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1308
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1230
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      271
      1019
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      972
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      107
      935
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      112
      902
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      48
      751
    Aihe