Eli siis jos on saanut kutsunnoissa c-paprut eli vapautuksen armeijasta ja vapautus tullut
painon takia, niin mitä se sitten tarkoittaa kun kutsunnoisa sanotaan että jos paino kuitenkin putoaa niin voidaan
asiaa katsoa uudelleen tai henkilö voidaan uudelleen luokitella tai jotain sinnepäin?
Pitääkö siis vaikka on jo saanut c-paperit terveydellisistä syistä painoindeksin vuoksi niin
silti vielä joskus käydä lääkärillä ja kutsunnoissa eli vieläkö tulee kutsua kutsuntoihin vaikka on
jo vapautettu armeijasta? Miten toi homma nykyään menee?
Kiitos vastauksista etukäteen!
C-Paperit
4
647
Vastaukset
- Ajtakatmjt
Eli jos laihrut, (enemmän ku 5 kg) sun kuntos katsotaan uudestaan. Jos son tarpeeks hyvä, b-mies (ei oo mikää g-mies :)). LAIHRUTA!
- yuyu77
Mutta mistäs ne armeijassa sais tietää onko joku laihtunut ja eikös c-paperit meinaa sitä ettei armeijaan menosta silloin tarvitse enää huolehtia eikä mihinkään kutsuntoihin tule enää kutsua?
- kisu2
Jos saat c-paperit niin ei sua kaivata enää sinne. Lihavuuden takia saa yleensä E-paperit, eli pari vuotta lykkäystä.
- qwerty
Itse olen menossa inttiin tammikuussa 2015 ja painoa on tällä hetkellä 121kg, pituutta 186cm. Suoraan sain A-paperit ilman mitään selittelyitä... :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018033- 1075647
- 2794993
- 494933
- 763707
- 542940
- 642667
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222498Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292432- 422358