Luin tuossa juuri iltalehdestä, että Torontoon olisi lähdössä puoli koneellista pelaajien vaimoja ja "ystäviä" katsomaan peliä. Herää kysymys, että kuka maksaa nämä heidän reissunsa? Mikäli se on vaikka kansainvälinen jääkiekkoliitto, niin hyvä. Mutta onko mitään järkeä tilata sinne paikalla lentokoneellista ruikuttavia ämmiä ja itkeviä penikoita muka tunnelmaa kohottamaan. En usko, että sinne kovin moni pelaaja haluaisiaan vaimoaan ja kavereitaan katsomon puolella. Aiheuttaa vaan ylimääräisiä paineita. Ois nyt vaan annettu poikien pelata viimeinenkin peli rauhassa loppuun, niin sen jälkeen kyllä kerkeäis tuttaviaan tavata. Omasta mielestä tuossa ei ole mitään mieltä. Jos joku pelaaja olisi välttämättä halunnut eukkonsa sinne, niin voishan se miljoonillaan sinne sen kuskata.
lennot Torontoon?
Kuka maksaa
1
207
Vastaukset
- Kalervo Kummajainen
Curre sen alotti... akat kuskattiin nussittaviksi jos kisat kesti liian kauan. Aika huvittavaa... vitun noloa. Mutta akat oli tietty onnessaan kun sai ilmasen matkan ja kai osa anto pilluakin, pienempi osa omalle äijälleen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!2363422Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa173131Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi4661675Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1301475- 1201421
Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2171387Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa5521370- 1131315
- 491049
- 66984