Nordea puhelinpalvelu on vitsi

kyrpiintynyt

Keräävätköhän ne ihmisiltä rahaa pistämällä ne odottamaan minuuttitolkulla? Ensin puhut jollekin helvetin automaatille ja sitten päädyt jonottamaan loppupäiväksi.

56

13217

1Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 16+13

      Nordean puhelinpalvelu toimii nykyään 24/7. Ehkä yöllä on vähemmän ruuhkaa?

    • 16+13

      Tuskin keräävät ihmisiltä yhtään rahaa jonottamisesta. Puhelun hinta on nimittäin normaali pvm/mpm. Ani harvalla pankilla on näin halpa puhelinpalvelu, tietääkseni vain Danske Bankilla Nordean lisäksi.

    • Puola opetus

      Älkää vain ikinä soittako tähän puhelinpalveluun, koska sieltä vastaa joku huono suomi osaava ja lopputulos on että menetit yrityspuhelin maksun joka on tunnetusti kaleimpia puhelinmaksuja.
      No tällähän kustannetaan näitä Nordean ulkomaan palkkakustannuksia.

      • assssssssssss

        Kuulin eilen Nordean puhelinpalvelusta, että illalla neuvontapuhelut kääntyvät Viroon.
        Siis klo 20 jälkeen.


      • Anonyymi
        assssssssssss kirjoitti:

        Kuulin eilen Nordean puhelinpalvelusta, että illalla neuvontapuhelut kääntyvät Viroon.
        Siis klo 20 jälkeen.

        Minun luottokortin pvm.on 01/24
        Yrittäessäni maksaa tulee herja kortti vanha.01/22


    • Mutsis

      Ihan itse saa valita jonottaako puhelimessa vai konttorissa. Tai onnistuisko ite verkkopankin kautta?
      Ja jos käyttää hieman maalaisjärkeä, niin välttää niitä ruuhkahuippuja jos vain mahdollista. Maanantait, lounasajat ja neljän viiden välillä kaikista pisimmät jonot koska kaikki soittaa yhtäaikaa.

      • Jonottaja

        Näyttää olevan sunnuntaitkin kuumia pankkipäiviä ja aamusta iltaan ! chatti jonotus 25minuuttia ja jonotusaika kasvaa jonottaessa !!! Puhelimella turha toivo päästä läpi.... ja pahinta on se että joutuu soittaan niiden tekemän virheen vuoksi !


      • Anonyymi

        Hei älypää
        Lahdessa pääset Nordean konttoriin vain murtautumalla tai ajanvarauksella.
        Turha kirjoitella jos ei tiedä yhtään mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei älypää
        Lahdessa pääset Nordean konttoriin vain murtautumalla tai ajanvarauksella.
        Turha kirjoitella jos ei tiedä yhtään mitään.

        Hälömpölöt 😁


      • Anonyymi

        Vai v--tu valita jonottaako konttorissa ?
        Konttorin ovella seisoo vartija pamppu vyöllä häätämässä asiakkaat soittelemaan
        maailman typerimpään puhelinpalveluun. Siihen ei kannata yrittää muitten kuin
        hanurinsoittajien, on saa....na tehty sen verran monimutkaiseksi.

        Ei perkele enää kanna jätkät hiekkaa sen pankin lattioille !!!!!!!!!!!!!!!

        Saa Oligarkki waalruusi pitää pankkinsa, sinne ei mahdu muuta kuin hänen maan
        suurimmat maataloustukiaisensa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei älypää
        Lahdessa pääset Nordean konttoriin vain murtautumalla tai ajanvarauksella.
        Turha kirjoitella jos ei tiedä yhtään mitään.

        Kaikki on muuttunut, itsellä sama asia. Asun nyt (tilapäisesti, mutta hyvin usein) noin 100 km päässä Helsingistä. Lähin Nordea on suuremmassa kaupungissa, ja sinne on matkaa melkein 40 km ja sama matka takaisin. Sitten katsoin Nordean sivuilta, että jos on asiaa pankkiin, pitää aika varata etukäteen ja siis sopia Nordean kanssa siitä. Eipä vain ole pahemmin asiaa ollut.

        Miten homma toimii, jos vanhenee ja lahoaa päästään? Kuka onkaan luotettava apuri, jos ei ole omia lapsia tai kun lapset ja vanhukset asuvat kaukana toisistaan.
        Itse olen ukko, joka on nyt ollut noin 2,5 v eläkkeellä. Perhe on Helsingissä. En ole eronnut, mutta oleskelen paljon lähellä lapsuudenkotini maisemia, tosin nyt pikkukaupungissa. Kyllä minäkin joskus käyt kotona Helsingissä, mutta bensiini ja autoilu on kallista. Täältä menee kaiki korkeintaan 2 bussia päivässä Helsinkiin, ja liput eivät ole halpoja, koska täällä ei ole kilpailua eikä paljoa matkustajiakaan busseihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vai v--tu valita jonottaako konttorissa ?
        Konttorin ovella seisoo vartija pamppu vyöllä häätämässä asiakkaat soittelemaan
        maailman typerimpään puhelinpalveluun. Siihen ei kannata yrittää muitten kuin
        hanurinsoittajien, on saa....na tehty sen verran monimutkaiseksi.

        Ei perkele enää kanna jätkät hiekkaa sen pankin lattioille !!!!!!!!!!!!!!!

        Saa Oligarkki waalruusi pitää pankkinsa, sinne ei mahdu muuta kuin hänen maan
        suurimmat maataloustukiaisensa.

        Valio taisi olla suurin maataloustukien saaja. Yksityishenkilöistä puheen ollen olet ehkä oikeassa, koska hänellä on iso maatila.


    • Tinttu-Leena

      Nordean maksuissa toisiin kuin Nordean tileihin kestää ihan törkeeeeen kauan. Keskellä arkipäivää voi mennä kolmekin tuntia. Esim Danskesta Okoon siirtyy tosi nopeesti mutta ei Nordeasta Okoon. Nordea on huono ja kallis pankki.

    • Jonon ohittelija

      Johtuu varmaan siitä, kun Avainasiakkaat ja tätä tärkeämmät pääsevät jonon ohi. :D Kannattaisiko olla parempi asiakas, jos haluaa parempaa palvelua?

      • Anonyymi

        Vittu mitään pääse, ainoa joka pääsee on nalle Walhroos.


    • Pettynytexasiakas

      Käsittämättömän surkeaa "palvelua". Jos ei ole pankkitunnuksia käsillä ei saa mistään mitään palvelua!

      Yritin saada tilattua tiliotteen jota ei ilmeisesti voi saada mitenkään koska asiaa ei voi järkevästi keskustella kenenkään kanssa. Pienen puntaroinnin jälkeen päädyin lopettamaan asiakassuhteeni Nordeassa ja siirrän edunvalvojana myös Nordeassa olevat sukulaiseni säästöt ja sijoitukset pankkiryhmään missä myös puhelimella voi asioita yhä hoitaa.

    • j8786564758

      Hukkasin aktivointikoodin puhelimen hajoamisen yhteydessä. En voi tunnistatua joten jonottelen tässä varmaan ikuisesti. 50 min on mennut.

    • Asiakasko

      Hoidan kuolipesän tiliasioita, jotka ovat Nordeassa, mutta verkkopankkitunnuksia ei ole. No ei tule palveluakaan, 24/7 puhelinpalvelussa vaaditaan noita olemattomia pankkitunnuksia ja lopuksi katkaistaan puhelu, koska tunnistautuminen ei onnistu. Seitsemännen puhelinsoiton jälkeen vihdoin tulee valikko josta voit valita pankin takaisinsoiton. Oletettu jonotusaika puhelinpalveluun 45minuuttia, saapa nähdä kuinka monta päivää menee pankin yhteydenottoon. Onneksi vain tämä vuosi enää tapeltava tuon Nordean kanssa sitten voi lopettaa kaikki tilit sieltä.

    • exä

      Mikä puhelinpalvelu? Tai chatti? Kahden päivän aikana soittanut kymmeniä minuutteja turhaan vaikka on tunnistaunut, chatissa odotusaika on ensin 15 minuuttia ja pitenee koko ajan kunnes 25 min jälkeen katkeaa ja pyydetään yrittämään uudestaan. Eihän se 24/7 todellakaan toimi. Ehkä vain niille "hyville asiakkaille". Eikä ole kiinni ajasta, vaikka soittaa/ chattaa keskiyöllä tai aamuaikaisin niin yhtä tyhjän kanssa. Olen keskustellut tästä useiden kanssa ja samat kokemukset on jaettu.
      Pitää vaihtaa oman kylän pankkiin.

    • Jonottaja

      Asuntolaina loppuu ensivuoden keväällä ja tämän viimeisen erän jälkeen mun tili vaihtuu toiseen pankkiin...Aloitin asiakkuuteni Meritan aikana ja nykyään Nordeassa palveluita heikennetty jatkuvasti ja tämä vitsinä pidetty 24/7 -palvelu jo ainoa linkki saada yhteys pankkiin, kun konttoreita suljettu jokapuolelta ! Tampereellakaan ei ole kuin yksi !!! Voi siis todeta ettei enää mun pankki.

    • Varmalähtijä

      Luulin dtt kaikki liioittelee Nordean puhelinpalvelun toimimattomuutta mutta täähän on ihan pas...a, jopz Nairobissahomma saadaa rokkaa satakertaaparemmin ja nopeemmin, häpeä Nordean päättäjät, ensiksikin että ette ta opiksi asiakkaidenne hätähuudoista jotka kaikuvat täällä palstoilla, ja toisekseen että ilkeettekin vielä laskuttaa jonottamisesta joka on loppujenlopuksi aivan turhaa

    • Anonyymi

      Oliko jonotus sitten maksutonta tai maksullista niin toivoisi siitä selväsanaisen tiedon. Joukossamme on paljon vanhuksia, jotka eivät ole niin perillä näistä nykypäivän pankkiasioista, eikä heillä ole kaikilla pankkitunnuksia tai nettiäkään eivätkä osaa tietokonetta senpuoleen käyttääkään. Näin on tilanne huonokuntoisella 80-vuotiaalla puolisollani, joka kelpaa kyllä Nordean asiakkaaksi premium-statuksella. Nyt olen yrittänyt löytää hänelle mahdollisimman helppoa kanavaa hankkia pankin tilisiirtolomakkeita ja -kuoria postitse kotiin toimitettuna. Puhelinnumero mahdollisesti tilaamiseen löytyikin, mutta läpi ei pääse. Meneekö sitten jo jonottamisesta rahaa, olisi ollut hyvä tietää. Jos menee niin ei ole kohtuus, ei todellakaan. Pitää lähteä sitten etsimään jostain pankin konttoria, joita ei todellakaan ole joka mutkassa, tällaista asiaa varten. Hiekkaahan siitä vain tulee pankin lattialle, se on myönnettävä.

    • Anonyymi

      Nordeanlla ei ole enää 24/7 palvelua.
      Soitin juuri (14.09.2020) ja nauhalta kerrottiin, että: palvelu on suljettu klo 20,00.

      Nordea on jo suuren suuri vitsi 😄🤣😄

      • Anonyymi

        Koronan takia siirtäneet kaiken väen päiväsaikaan


    • Anonyymi

      Tunnuslukusovellus lukkiutunut kun ei hyväksynyt taatusti oikeeta lukua. Soitin 12kertaa " asiakaspalveluun" jollekin saatanan ropotille , mikä tinkasi tunnistautumista tunnusluvuilla mitkä ei toimi (aivan älytöntä). Lopuksi heitti linjalta ulos. Kyllä oli hermo pinnassa teki mieli mennä konttoriin oven läpi koska täällä ei ole pankki auki kuin ajanvarauksella😈

    • Anonyymi

      Yritin hoitaa asiaani soittamalla palvelunumeroon, josta ei vastattu. Chatissä juttelin robotin kanssa eikä asia edennyt, sitten robotti ehdotti kollegaa ja kollega kirjoitti chattiin miten pitkä on jonotus aika , hän ei voi hoitaa asiaani vaan kannattaa soittaa palvelunumeroon. Tässä kohtaa kävelin konttorille jossa kysyttiin onko minulla aika varattu. Ei ole, olen jättänyt viestiä ja pyytänyt olemaan yhteydessä minuun päin. Kukaan ei ole ottanut yhteyttä. Takaisi kotiin ja seuraavana päivänä sama soittaminen, jonotus ja as.palvelija vastasi. Esitin asiani ja hän sanoi, että jää langalle, me täällä mietimme miten asian hoidamme. Yksinkertainen asia oli kyseessä. Odotin langalla 48 min!!! Sitten katkaisin puhelun ja marssin jälleen konttorille. Nyt otettiin tiedot ylös, soitettiin ja sain palvelua. Asia laitettiin seuraavalle kollegalle ja kerrottiin että hän soittaa sinulle vielä saman päivän aikana. Eipä soittanut ja asia edelleen kesken. Miten vaikeaa voi olla asioiden hoitaminen ja palvelun saaminen tänä päivänä . En voi kuin ihmetellä. Pankki menee kyllä vaihtoon

      • Anonyymi

        Olet vihdoin ymmärtänyt, mitä sinulle on haluttu vihjata.


    • Anonyymi

      Nimimerkki K:n kokemus oli vuodelta 1 ja nolla. Sama tilanne vuonna 2021.

    • Anonyymi

      homma menee teilla nykyisin ku Hokanin hanuriin uusine päiin suomaliseen vittuun ohjelmineen.

    • Anonyymi

      Edelleen sama tilanne vuonna 2021. Ne robotit ovat kertakaikkiaan täysin totaalisen sietämättömiä! Tässä äskeinen kokemukseni:
      1. Soitan asiakaspalveluun, vastailen ärsyttävälle robotille että asia koskee asuntolainaa (ynnä sata muuta painele sitä sun tätä kysymystä).
      2. Hetken jonotettuani robotti kysyy, haluanko takaisinsoiton. Ilahtuneena valitsen sen, ei tarvitsekaan notkua linjalla!
      3. Takaisinsoitto tulee noin 10 min päästä. Ei suinkaan lainapuolelta, ehei, vaan joku yleisneuvoja joka ei voi auttaa. Ei mennytkään lainapuolelle, koska "ylivuoto"?!!! No hän sitten yhdistää lainapuolelle.
      4. Jonotettuani 45 minuuttia (!) joudun katkaisemaan puhelun, koska minulla on muutakin elämää enkä pysty roikkumaan puhelimessa koko päivää. Tässä siis meni tunti, enkä saanut asiaani hoidettua.

      Soittopyyntöä ei ko. firmaan kuulemma kertakaikkiaan voi jättää. Eipä paljon vakuuta Nordean "asiakaspalvelu"!

      • Anonyymi

        Aivan samanlaisia kokemuksia kuin muillakin. Pankki vaihtoon !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivan samanlaisia kokemuksia kuin muillakin. Pankki vaihtoon !

        Siinäs vaihdat :D


    • Anonyymi

      Tietääkö ketään kuinka kauan kestää saada käyttäjätunnus avainlukulistan on jo tullut ?
      Aamu 8 asti olen yrittänyt saada Nordeasta jonkun kiinni chatin kautta ei vastausta , puhelimen kautta sama juttu . On kulunut 4tuntia saada yksinkertaiseen kysymykseen vastaus .

    • Anonyymi

      uhh. Voiko se tosiaan olla tuollaista. Minun pitäisi hoitaa yksi asia Nordean kanssa, ja näiden kommenttien perusteella alkaa pelottamaan jo yhteydenotto. Ei minulla ole varaa roikkua chatissä tai puhelimessa kolme varttia.

      (en ole varma, onko paikkakunnallani enää konttoria, mutta tuskin sinne sisälle kuitenkaan pääsisi. Kyllä pitäisi asiat hoitua sähköisesti nykyaikana.)

    • Anonyymi

      Ilmeisesti kuolinpesä asioissakin on ruuhkaa, olen odottanut 2 tuntia takaisin soittoa ja alkuun olin 3:tena palvelujonossa enkä kuulemma menetä jonotuspaikkaa !!

    • Anonyymi

      Paska. Do not call or use. They rob you and never answer. I just wanted for 1h and plus

    • Anonyymi

      Vitsi koko hommma

    • Anonyymi

      Törkeää palvelua Lohjan Nordeassa. Virkailija vain tiuskaisi ettei ehdi vastata kysymyksiin!! Halusin vain kysyä miten voin varata ajan kun puhelimella ei onnistu. Halusimme avata tilin ja tehdä sijoituksia muttei kelvanneet meidän rahat! Menimme sitten toiseen pankkiin missä palvelu oli loistavaa!!
      Nordea on ihan p…… stä!

    • Anonyymi

      Palvelu täysi nolla,pankin vaihto tulee.

    • Anonyymi

      Odotin puoli tuntia puhelimessa ja koko ajan kerrottiin vaan että kohta tulisi joku linjan päähän

    • Anonyymi

      Miks on tehty näin vaikeeks?

    • Anonyymi

      Ei paskempaa pankkia olemassakaan!!!
      Asiakaspalvelussa pyörii nauhote joka sönköttää jotain…. Ajanvarausta ei saa!!!

    • Anonyymi

      Jonotin ensin n. 25min, jonkoa jälkeen virkailija yhdisti minut eteenpäin "lainapuolelle". Nyt jonotusta alla yhteensä 1h6min, voi elämän kevät!!!
      Pakko jonottaa, kun ei asiaani saa hoidettua edes verkkopankin kautta.

      • Anonyymi

        Loppupeleissä jonotusaikaa kertyi 1h15min. Ja puheluun vastasi tosiaan hieman epäselvää suomea puhuva naishenkilö, joka oli todella auttavainen, mutta tuollainen jonotusaika on ihan naurettavan pitkä!


    • Anonyymi

      Suurin osa kaikista palveluista onkin.

    • Anonyymi

      Koko Nordea on suuri vitsi.

      • Anonyymi

        Se ei ole taviksen


    • Anonyymi

      Itse sain Nordean puhelinpalvelusta palvelua 35 minuutin odotuksen jälkeen. Aika hyvä!

    • Anonyymi

      Soitin Nordean puhelinpalveluun, jossa pyydettiin valitsemaan numero sen mukaan, mitä asia koskee. Numeron syöttö ei toiminut, joten päädyin yleiseen jonoon ja lopulta kyllästyin odottamiseen.

      • Anonyymi

        Teitkö johtopäätökset?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teitkö johtopäätökset?

        Erikoista on että soittavat lauantai-iltanakin...


    • Anonyymi

      Ei paskempaa pankkia olemassakaan!
      Viikkotolkulla kestää asioiden hoito! Luvataan soittaa, mutta mitään ei kuulu!
      Pankinvaihto edessä.

    • Anonyymi

      En käytä

    • Anonyymi

      Minun pankki kortti ei toimi

    • Anonyymi

      Toimi niin, että et koskaan tarvitse sitä

    • Anonyymi

      Juuri niin,eihän sieltä vastata........

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      110
      1927
    2. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      9
      1589
    3. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      13
      1539
    4. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      81
      1487
    5. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      151
      1435
    6. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      107
      1380
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      23
      1337
    8. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      649
      1246
    9. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      16
      1167
    10. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      1118
    Aihe