Pikkujoulut....

parinainen

Taas alkaa se ihana aika kun ihmiset on riettaimmillaan liikkeellä. Baarista voi pokata niin miehiä kuin naisiakin hotellihuoneeseen pitämään hauskaa. Ja pakollinen risteily tallinnanlaivalle. Pikkumustaa ylle ja saa hyvällä mielellä olla vähän tuhma ja rietas, kun ei erotu joukosta niin paljoa. Saa nähdä mitä tänä vuonna saadaan aikaiseksi ;)

18

5591

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • m43nääsville

rietasta menoa ei huono ;)

• parisp (N)

Pikkujoulu on naisesta kiihottavaa kun saa olla miesten huomionkohteena ja sit kun oma mieskin käskee ottaan nautinnon koko illasta.
      Viimmeks olin samas huonees kolmen miehenkaa ja voi sitä kyytiä mitä sain.
      Sit kotona aamuyöstä mies pääsi mielihaluilleen, eli jälkiliukkaille.

• sdfghg

Klamydia, tippuri, HIV, visvasyylä, kondylooma, kuppa, satiaiset...

Kyl mäki olisin mielissäni huoraamisesta.

• parisp (N)
        sdfghg kirjoitti:

Klamydia, tippuri, HIV, visvasyylä, kondylooma, kuppa, satiaiset...

Kyl mäki olisin mielissäni huoraamisesta.

Niin kuten varmaan tiedät kyseiset jutut leviää vaikka et olisi kun yksin pimessä huoneessa ja ainakin meillä nämä miehet on yleensä ukkomiehiä joten sekin hyvä.

• pik 4.

Meillä oli pikkujoulu sauna, minun piti olla tomtuna rinnat esillä ja ohuessa tonttu puvussa. Mun mies sammu saunaan ja muut neljä miestä halus katsella ilman tonttupukuu, Siinä tuli saatua kullia vähän joka huoneessa ja sämgyssä että hajos.

• 4 naista
        pik 4. kirjoitti:

Meillä oli pikkujoulu sauna, minun piti olla tomtuna rinnat esillä ja ohuessa tonttu puvussa. Mun mies sammu saunaan ja muut neljä miestä halus katsella ilman tonttupukuu, Siinä tuli saatua kullia vähän joka huoneessa ja sämgyssä että hajos.

Pikku joulun jatkoilla joku meistä humalaisesta naisesta iski nuoren miehen meille viihdykkeeksi. Vanhin eukko 62 innostu nuoresta pojasta ja pussaili ja oli sen munissa kiinni. Me muut vaan katselimme alussa kun riisu pojan housut ja rupes sohvalla sen sylissä naimaan kovaa pojan kalua. Kyllä kiihotti muitakin, humalassa kun oltiin niin kaikki kokeili miltä nuori muna tuntu. Kaverini myöhemmin kerto missä nuori poika asu, mentiin kaksistaan viinakassi kolisten ja istuttiin iltaa. Kyllä pidettiin hyvänä kun ei vastustellut (18v) poika kun haluttiin naida, nuori/kiinteä/lihaksikas ja paksu muna niin ei voi 50 naiset kun nauttia orkuista. On käynyt luonani, joskus pitempään/joskus pikana puoli tuntia.

• Alast.
        pik 4. kirjoitti:

Kun nuorena uskallauduin riisumaan vanhemmalle ukko joukolle niin huomasin itsekkin kiihotuvani valtavasti. Yleensä vaan riisun kun joku salaa katsoo ja runkkaa. Kun ukot katseli haarojani olin ihan märkänä ja levitin kunnolla ja vinkkasin kuka haluu. En arvannut että kaikki kahdeksan miestä oli heti housut nilkoissa ja naivat mua pöydän päällä jokainen vuorollaan. Meinas taju lähtee kun kullia sai ettei loppua meinannut tulla, lopuksi olin alasti pöydällä spermassa mutta hyvä olo. Sai halut kyytiä ISOSSA ja pienemmässä munassa.

• Anonyymi

Ennen pikkujoulua edellisenä iltana makoiltiin vaimon kanssa, kuiskin huommenna on hyvät pikkujoulut ja sulla nännti asu, vaimo sanoi onkohan se liian avoin, käy laittamassa päälle.
        Vaimo tuli valkoinen paita jossa vähän röyhelöjä ja pitsinen sanoin sopiva ei voi olla liivejä kun pisinen pyörähteli näkyykö, nauroin vain miesten mielikuvitus näkyy vaikka nännit sopivasti näkyi, mekko pyörähdäppä nätisti punaiset pikkarit näkyi, vedin syliin mun rakkaani saa huommenna tanssia ja joku kokeileekin ja hieroin rintoja vaimo kuiskas ihana tuntuinen tämä kangas kuin olisin alasti koskettelin nännejä vaimo huokasi ei ne noin koske kokeilin hameen alta pikkarit ei paljoa peittänyt ja paljaaksi ajettu pillu oli kivan tuntuinen vaimo kuiskas tuo kosketus tuntuu riisun äkkiä ei sotkeudu, vaimo tuli viereen kuiskas panettaa sanoin saat odottaa suutahti odotetaan sitten, seuraavana päivänä kun pukeutu härnäsin lisää, juotiin omia booleja ennen lähtöä.
        Paikan päällä oli ruokailut ja sitten tanssia, tanssitin muita seksikkäitä naisia, Mirja vaimon kaveri oli myös seksikkään näköinen tannsitin aika usein. Puolen yön maissa Mirja sanoi Mervi on piirityksessä eikä ihme nätti asu. Tanssin Mirjan kanssa ja seurasin Mervi istui miehen sylissä, miehen käsi takana pakaroilla vaimo naureskeli miehelle istui poikittain varmaan hyväilee pillua. Vaimo katseli lattialle miehen käsi kävi rinnan sivulla vaimon levittäessä kättään. Sanoin Mirjalle taidan lähteä vähän hätäänty älä vielä pyysin mukaan Mirja katsoi entä Mervi katsottiin kuinka antoi käden liikkua pitkin jalkaa sanoin mennään.
        Vein Mirjan kotiin, sanoin haluan sinua, Mirja käveli olohuoneessa kysyi onko meillä aikaa sanoin on vaimon avain tässä.
        Imin ja nuolin Mirjaa pitkään nousin päälle, Mirja huokasi mieheni ei halua näin kovasti sanoi pane kovaa Mirja tuli sievästi nosteli pyllyä ulahteli ja vapisi kuiskas paina syvälle tunsin kuinka nainen vapisi laukesin sisään Mirja halasi ja suuteli oilin sisässä sanoi hiljaa anna olla suukoteltiin Mirjan kanssa kuiskasin olet lämmin ja liukas Mirja nauroi niin sinä liukastit.
        Mirja kuiskas miehet nai sun vaimoa panevat porukalla ne neljä yrittää varmaan kuiskas sun kalu paisuu ihanasti sanoi halusitko että vaimoasi naidaan kuiskasin halusin että saan sinut.
        Mistä tiesit että saat tunsin vartalosi halun Mirja kuiskas olit tuvallisin ja kyllä halutti kun kalusi koski minuun. Sanoin Mirjalle saat antaa kuin vaimoni, Mirja nousi ja nai antoi imeä rintoja levitti jalkoja lisää ukko ei tiedä että panen luoja tuntuu hullulta ota kuva haparoin puhelinta Mirja katsoi ylös otin kuvan sanoin nouse ja pyllistä otin lähikuvan märästä pillusta työnnyin takaa ja otin kuvaa Mirja sanoi nyt pannaan sanoin olet miesten piirittämänä ja kaikki haluaa panna Mirja kostui lisää ja alkoi vapista laukesin sisään ulisevaan naiseen, levähdettiin ovikello soi Mirja meni olohuoneeseen missä vaatteet oli.
        Avasin oven vaimo oli humalassa riisui vaateitaan ja käveli makuuhuoneeseen ja nukahti.
        käytiin katsomassa masi kyljellään pyllyssä luk hyvä pillu toisesa luki sait kahdeksan kertaa otin kuvan kääänsin seljälleen frisuja oli jaloissa ja tisseissä otin kuvan, sanoin nätit tissit. Mirja nauroi mitähän sanoo.
        Mentiin toiseen kamariin Mirja halusi vielä keraan rakasteltiin pitkään. Mirja lähti kotia voit sanoa miehelleni jos kyselee olin täällä vaimosi kanssa ja oli mukavaa.
        Vimo heräsi päivällä oli pukenut kun tuli keittämään kahvia oli kuin ennenkin tuli kainaloon, illalla jäi katsomaan televisiota laitoin kuvat. tuli makuuhuoneeseen riisui sanoi anna anteeksi ne juotti varsin. Sanoin kerro mitä muistat, kertoi aika pitkälle sanoi kyllä että nautti ei ne raiskanneet toivat taksilla ja katsoivat että pääsen sisään.
        Kun seuraavan kerran otettiin viiniä ja väkevää kysyi mitä minä tein kun lähdin, Nain Mirjan kannsa täällä koko ajan kiihotti että olet pantavana, mistä tiesit että olen Mirja oli kuullut tuo nainen pannaan tänään. Kuiskas oliko Mirja hyvä kun sen ukko on mitä on.
        Sanoin halusi samalla lailla mutta olin turvallisempi kuin ne. Vaimo sanoi Mirja on seksy kuulin että on itsekkin antanut joskus. Ei tästä mitään numeroa tehty vaimo on tarkempi ei antaudu helposti enää. Minä olen ollut Mirjan tuki ja varamies vieläkin ja on kiihkeää.

• JA-Hki

Olisi hienoa järkätä reissu siten, että meitä vapaamielisiä oli reilusti mukana ;) Joulukuun alussa Tallinnaan?

• oudosd

Olen ehkä tyhmä tai jotain, mutta miksi oma mies haluaa jälkiliukkaille. Ymmärrän kyllä sen että suhteessa voi olla lupa olla muidenkin kanssa, mutta en minäkään halua nuolla mieheni kalusta toisen naisen kiimalimoja :)

• parisp (M)

Muista miehistä en tiedä, mutta ite ainakin kiihottunut siitä kun tiedän tai nään että vaimo nauttii muista miehistä ja meillä ainakin vaimo on tosi kiihottunut ottamaan minut sen jälkeen ja mikä sen kiihottavampaa kun toinen näyttää miten hän haluu seksiä ja minua.
        Meile tämä että nuolen vaimoa kun sielä on toisen miehen nesteet kuuluu osaan seksiä jossa vaimo nauttii siitä kuinka minä haluan herättää hänet uuteen orgasmiin.
        Taas tohon että vaimo ottaa penikseni suuhun kun se on vaikka toisen naisen kiimalimasta kostea on hänestä kiihottavinta, no tietysti johtuu siitä et hän tykkää myös bi-sksistä ja nauttii siitä kun toinen nainen antaa hänelle.

• Panomies100%

Runkkasin kerran koko matkan Tallinaan kannella pelastusveneen alla, ei palannut enää nalli ku olin huoraamassa kyrpä vain punotti kuin jpilupukin poron nenä :)

• nykyinen laiva rakas

Noin 19v sitten silloinen avovaimoni lähti pikkujoulu risteilylle nais porukassa. Hauskaa oli ollut,ja omien puheidensa mukaan "kiltisti".Noin 9kk reissun jälkeen syntyi poika,jonka piti olla minun hedelmöittämäni..muuten olisin uskonutkin mutta valkoisena suomalaisena en varmaan voi siittää mustaa lasta..sinne synnytyslaitoksen huoneeseen jäi avovaimoni,kätilö ja 2 sairaanhoitajaa pähkäilemään tapahtumaa..

• Myöhtyneet pikku....

Meitä oli kolme kuuskyppistä eukkoo kun työajan jälkeen otettiin, kun ei päästy pikkujouluihin. Ulos lähtiessä yksi eukko pongas meidän varastomiehen, lähti juhlimaan. Kun poika tuli kämpillä humalaan niin vietiin petiin ja riisuttiin. HUPS tuli kalsaritkin housujen mukana... Oli komee 20cm kun vähän hiero ja toiset imi. Siinä pidettiin kaikki hauskaa kun kerran seiso ja ei välittänyt kuka nai. Ja kyllä naitiinkin moneen kertaan.

• Kuulostaa hyvältä. Risteily on aina hauskaa. Toivottavasti oli antoisa matka.

• Nainen ,

Vuosi sitten olin laivalla, (16 ja ukot käytti) . Nyt kävi samallailla, paitsi olivat töistä vanhempia miehiä, isossa hytissä halusivat vuorollaan. Nolotti mennä töihin kun en muista ketä kaikkia oli (panemassa).

• Pik.. joulu

Nuorena naisena (16) meni pikkujouluissa mopo käsistä. Sen muistan kun illalla miehet halus että jään vielä. Seuraava muistikuva oli kun riisuttiin pikkareita myöten alasti, vanhemmat miehet olivat vieressä ilman housuja munat pystyssä. Yksi kun alotti naimaan niin en tiedä montako ukkoa nai minua kun olin niin kännissä. Aamulla viellä jatkovat vaikka oli paha olo ja pipsa kipee. Musta kai tuli työpaikan pikkulutka kun moni mies kävi ehdottelemaan panoja kesken työpäivää.

• Pikku j..

Laivalla on kiva bilettää vanhemmankin naisen. Kun laiva keinuu niin on kiva painautua nuorta miestä vasten, pitelee munista kiinni niin tietää haluttaako. Kyllä on ollut montakin samana iltana naimassa.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      163
      1443
    2. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      56
      1247
    3. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      24
      1229
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      214
      1130
    5. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      126
      1068
    6. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      317
      999
    7. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      223
      994
    8. Haluaisin vain varmistua

Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      42
      939
    9. Olet sä silti

Ihana ❤️ tykkään
      Ikävä
      72
      905
    10. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      73
      899
    Aihe