Annoinpa

poskihoitoa

Annoin eilen esileikkinä poskihoitoa :) Joku vuosi takaperin en tykännyt koko hommasta, se tuntui jotenkin pakkopullalta mitä tein vain kun mieheni sitä kinusi. Mutta nykyään kun olen oppinut paremmaksi ja huomaan, että mies nauttii niin tykkään siitä :) Loppuun asti en kyllä koskaan mene, siitä en tykkää että mies laukeaa suuhuni. Kerran olen saanut lastin suuhun ja tarkoitukseni ei ollut niellä, mutta tuli automaattisesti nielemis refleksi ja se olikin ensimmäinen ja viimeinen kerta.

Kysyin mieheltäni, tykkääkö hän tai olenko hyvä, niin sain kehuja :)

Tässä muuten kysymys miehille tai naisillekin jos tietävät kokemuksesta: tykkäättekö jos nainen nuolee palleja? Olen pari kertaa nuollut mieheni kasseja ja hän vain naureskelee, ei kiellä tms mutten ole kysynyt, tykkääkö hän :D

10

919

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hujanen 17 sm

Kyllä olet hyvä vaimo! Palleja annan nuolla, mutta eniten pidän siitä että suihinoton ja miksei panemisen aikana nainen hieroo kädellään munapusseja, se kiihottaa.

• grrre

Voi kun omakin naiseni haluaisi antaa suuseksiä, ei tarttisi niin usein vieraissa käydä imuttamassa kalua.

• kieli mies

Kyllä TYKÄTÄÄN tosi kiihoitavaa olet todellahyvä vaimo.
        Otapa mukaan seuraavala kerrala kun miehesi panee sua takaa päin niin rapsutapa palleja.Uskoisin että mieheltäsi lentää melko äkkiä.

• uyiyi

Tykätään kaikki! Se on myös kiva, jos suuhun laukeeminen ei oo kielletty, koska silloin alkaa miettiä, et "ei saa laueta, ei saa laueta" ja se vähän asettaa jarruja, vaikeuttaa laukeemista. Eiks se oo hyvän suihinoton palkinto, et mies laukeaa. Voihan sen sylkeä pois?

• tarhaorvokki

Mitäh? Jo toinen luonnon oikku? Ensimmäinen on mun oma mieheni!
        Siis mitä olen lukenut täältä niin: "muijan" nieltävä joka pisarakin!
        Missään nimessä spermaa ei voi valuuttaa
        pitkin siittimen vartta ulos suusta! Proteiini pommina NIELTÄVÄ.
        Saati et sylkis elämänlahjan ulos suustaan,voi varjele!

Suuhun mun äijä saa laueta kun laukee poskea vasten,
        eikä työnnä "jormaansa" vauhdilla nieluun asti, posahtamaan!
        Ei kauheesti nosta haluja poskihoitoa kohtaan,kun on saanut kerran suunnilleen "keuhkojen täydeltä".
        Nielee,köhii,oksentaa ja vesi valuu silmistä,happi loppuu - apua!
        Nyttemmin olen oppinut itsekkin tunnistaan: milloin laavavirta lähtee!
        Tuskin enää on hukkumisvaaraa; spermaan.
        Enkä muuten ole ainoa tumpelo,tässä leikissä,kanssasiskoja löytyy!

• Mie vaan
        tarhaorvokki kirjoitti:

Mitäh? Jo toinen luonnon oikku? Ensimmäinen on mun oma mieheni!
        Siis mitä olen lukenut täältä niin: "muijan" nieltävä joka pisarakin!
        Missään nimessä spermaa ei voi valuuttaa
        pitkin siittimen vartta ulos suusta! Proteiini pommina NIELTÄVÄ.
        Saati et sylkis elämänlahjan ulos suustaan,voi varjele!

Suuhun mun äijä saa laueta kun laukee poskea vasten,
        eikä työnnä "jormaansa" vauhdilla nieluun asti, posahtamaan!
        Ei kauheesti nosta haluja poskihoitoa kohtaan,kun on saanut kerran suunnilleen "keuhkojen täydeltä".
        Nielee,köhii,oksentaa ja vesi valuu silmistä,happi loppuu - apua!
        Nyttemmin olen oppinut itsekkin tunnistaan: milloin laavavirta lähtee!
        Tuskin enää on hukkumisvaaraa; spermaan.
        Enkä muuten ole ainoa tumpelo,tässä leikissä,kanssasiskoja löytyy!

Eiköhän ne ole oma lajinsa miehiä, jotka saa nautintonsa naisen nieleskellessä vastenmielisyytensä enemmän tai vähemmän peittäen. Eri asia jos nainen aidosti nauttii sperman nielemisestä. Kyllä se pääasia siinä suihinotossa on laueta, ilman pelkoa että huvi loppuu juuri ennen huipentumistaan, ei mitä spermalle sen jälkeen tapahtuu. Mulle ainakin ihan sama valutteleeko, sylkeekö vai nieleekö nainen lastin. Mahtavaahan se imuttelu on laukeamisen jälkeenkin, mutta ei edelleenkään mitään pakotetta nieleksiä.

En lainkaan ymmärrä mikä ilo miehelle on naisen niellessä kaiken, verrattuna tilanteeseen, että nainen valuttaa tai sylkee spermat. Meitä jotka on täysin tyytyväisiä loppuunviedystä suuhoidosta, ilman nielemistä, on valtaosa miehistä. Muutamat yksilöt vain yrittävät ahkeralla postailullaan tämän tosiasian saada näyttämään muulta. Itsekin tykkään hurjasti nuolla naiselle orkun ja myös pidän pillun mausta, en silti halua alkaa liemiä urakalla imemään naisen sisältä ja nieleksimään. Jos sitä nyt kielelle ja naamalle leviää, ei se haittaa tietenkään. Tärkeintä on antaessa saada annettua toiselle nautinto, ei kyky tai halu niellä eritteitä..

• poskihoitoa

Selvähän tämä :) ainiin, voisin tarkentaa etten ole aviovaimo, vaan avovaimo, eipä sillä kyllä mitään merkitystä ole mutta sanonpahan kuitenkin :) Taitaa olla tänään taas tiedossa suihinottopäivä ;)

• mklop9

Muista ottaa loppuun asti.

Pallien nuoleminen kutittaa ihan saakelisti joten en erityisemmin tykkää. Ota pallit kokonaa suuhun ja runkkaa kädellä niin tuntuu hyvätä. Muista kuitenkin ottaa lasti suuhun äläkä ruiki lakanoille.

• tyytyväinen

tyttöystäväni aina halusi ottaa suihinoton jälkeen lastin suuhun. ja useimmiten se vielä kysy että saako ottaa poskeen :P tottakai saa

• Anonyymi

Turha se on vaimon pyytää tussun nuoleskelua jos ei poskihoitoa saa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      27
      2930
    2. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      34
      2622
    3. 148
      2284
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      54
      2259
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      24
      1880
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      391
      1716
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      105
      1664
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      312
      1569
    9. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      135
      1469
    10. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1456
    Aihe