Naiset aina himoitsevat mielenvikaisia miehiä, johtuuko se ehkä siitä että heillä on suuret vehkeet? Mitään kokemusta minulla ei asiasta ole, ajattelin vain että tässäkö on syy? Vai kiehtooko juuri mielenterveysongelmat naisia? Itse olen päälle 20v komea mies joka ei ole koskaan naista saanut koska vehkeet on keskikokoa ja olen työssäkäyvä veronmaksaja jolla ei ole mielenterveysongelmaa. Enkä oikeastaan ole edes yksinäinen.
Mielenterveysongelmaisten miesten siittimet
28
1619
Vastaukset
- Mr Bloke
"Nuorten naisten osuus tehdyistä itsemurhista on kasvussa Suomessa. Itsemurhien taustalla on usein kovia ulkonäkö- ja suorituspaineita. Suistavatko ulkonäköpaineet tytöt raiteiltaan?"
http://yle.fi/uutiset/mika_tyttoja_painaa_ovatko_ulkonakopaineet_liian_kovat/6228087
Uskon että kikkeli ei vaikuta asiaan, vaan se että jotkut miehet antavat huomiota sitä tarvitsevalle. Hiljaiset miehet eivät anna huomiota, joten he eivät sitä myöskään saa. Monet naiset ovat nuorina olleet pieniä kilttejä tyttöjä, he ovat vaan kasvaneet isoiksi. - bnmbnmhjkbnm
Joo, sun peniksen kokohan siihen on syynä ettet saa naisia. Oot varmaan monta kertaa päässyt siihen vaiheeseen että otatte housut pois. Sit se nainen näki sun munat ja juoksi kiljuen pois "LIIAN PIENI, LIIAN PIENI!"
- aina aina aina
Olen mielenterveysongelmainen eikä kukaan nainen ikinä ole himoinnut minua.
- Väärä taktiikka?
Oletko kokeillut lyödä lerssiä pöytään samalla kun kysyt mennäänkö teille vai meille?
- 19/14,5
Sitä nyt ei ulospäin yleensä näe, että kenellä on minkäkin kokoinen lerssi. Lisäksi lepokoosta ei kannata tehdä liikaa johtopäätelmiä. Joillakin miehillä pienestä lepokalusta kasvaa pitkä ja paksu lihanuija, toisilla taas se lepokalu lähinnä jäykistyy erektoituessaan, muttei mainittavasti kasva enää kokoa. Tottakai jos on jo lepotilassa joku aivan järkyttävän iso, ni eipä se pieni sitten erektiossakaan ole :D Iso penis saattaa toki tuoda itsevarmuutta miehelle iskeä naisia, mutta ei sekään toki mitään kiveenkirjoitettua ole.
- sagge32
Peniksen koko on yhtä tärkeää naisille, kuin ulkonäkökin. Naiset ovat niin helvetin PIKKUTARKKOJA "kasvoissa on yksi niin mitättömän pieni näppy,jota ei helposti huomaa" "hiukset ovat millin liian pitkät tai lyhkäiset" tässä kuitenkin se huomattava ero näissä asioissa,että naiset takertuu liikaa mYös sellasiin asioihin miehessä(jotka ei välttämättä oo millään tapaa kynnys tai tuho suhteelle) esim tyypillisen tyypillisesti ULKONÄKÖ ja sit työttömyys. Vaikka mies olisi myös omasta,eikä pelkästään naisen tahdosta halukas joko etsimään duunia ja laihduttamaan(tms.. tekemään uutta lookia ulkonäköönsä) mutta eihän sellanen paskan vertaa neitokaisia kiinnosta. mutta, mikäli mies vaikkakin olisi ylipainoinen rumilus ja duunari, nainen voi hyväksyä miehen (vain sen duunin perustein) no,varmasti täytyy olla sit myös hyvä palkkakin.
---> komea mies,joka kuitenkin omaa pienen pippelin/peniksen, ei hyvä juttu neidoille.
Nämä muodokaslanteiset otukset, pitävät itseään niin paljon parenpina ihmisinä kuin miehet.- 3+1
Etkös sä just kyselly sitä, et kelpaatko vaikka on ylipainoo rutkastikin, mut oot luonteeltas niiiiin ihana, kiltti ja vaikka mitä.
Kun karu totuus on se, et ulkonäkö nimensä mukaisesti on se, minkä ensin ihmisessä huomaa. Mutta kyllä siihen kiinnittää ensimmäisenä huomion miehetkin. Jos joku väittää jotain muuta, niin epäilen suuresti. Eikä kaikki naiset ole pinnallisia, usko pois. Eivätkä pidä sitä kaikkein tärkeimpänä asiana, vaikka ulkonäön jokainen toisessa ihmisessä ensimmäisenä huomaa.
Kun se luonne ei näy ulospäin ja luonnettaan voi esittää olevan ihan muuta kuin se on. Tiedän erään tapauksen, jossa mies oli niin ihana ja kiltti luonteeltaan...kunnes muutaman yhdessä eletyn kuukauden jälkeen valheen alta paljastui se oikea luonne. Joskus se totuus valkenee naiselle vasta avioliitossa. Tiedän senkin, että toisinkin päin voi tilanne olla, eli se kiltti, ihana nainen onkin ihan jotain muuta.
Jos haluat parantaa tilannettasi, niin tutustu netin kautta. Luonteeseen voi ihastua ensin ja rakastuakin ja silloin ulkonäöllä ei ole enää mitään merkitystä.
Tai ala laihduttaa, käy lääkärissä ensin, pyydä neuvoa miten laihduttaa järkevästi. Ala liikkua, harrastaa muutakin kuin tietsikan äärellä olemista. Kun saat itsevarmuutta ja hyvää oloa laihtumisesi aikana, vaikuttaa se kokonaisvaltaisesti
itseesi ja kaikkeen tekemiseesi. 3+1 kirjoitti:
Etkös sä just kyselly sitä, et kelpaatko vaikka on ylipainoo rutkastikin, mut oot luonteeltas niiiiin ihana, kiltti ja vaikka mitä.
Kun karu totuus on se, et ulkonäkö nimensä mukaisesti on se, minkä ensin ihmisessä huomaa. Mutta kyllä siihen kiinnittää ensimmäisenä huomion miehetkin. Jos joku väittää jotain muuta, niin epäilen suuresti. Eikä kaikki naiset ole pinnallisia, usko pois. Eivätkä pidä sitä kaikkein tärkeimpänä asiana, vaikka ulkonäön jokainen toisessa ihmisessä ensimmäisenä huomaa.
Kun se luonne ei näy ulospäin ja luonnettaan voi esittää olevan ihan muuta kuin se on. Tiedän erään tapauksen, jossa mies oli niin ihana ja kiltti luonteeltaan...kunnes muutaman yhdessä eletyn kuukauden jälkeen valheen alta paljastui se oikea luonne. Joskus se totuus valkenee naiselle vasta avioliitossa. Tiedän senkin, että toisinkin päin voi tilanne olla, eli se kiltti, ihana nainen onkin ihan jotain muuta.
Jos haluat parantaa tilannettasi, niin tutustu netin kautta. Luonteeseen voi ihastua ensin ja rakastuakin ja silloin ulkonäöllä ei ole enää mitään merkitystä.
Tai ala laihduttaa, käy lääkärissä ensin, pyydä neuvoa miten laihduttaa järkevästi. Ala liikkua, harrastaa muutakin kuin tietsikan äärellä olemista. Kun saat itsevarmuutta ja hyvää oloa laihtumisesi aikana, vaikuttaa se kokonaisvaltaisesti
itseesi ja kaikkeen tekemiseesi.Itse kiinnitän ihmisessä aina ensimmäisenä huomiota olemukseen. Olemus pitää sisällään monta asiaa. Käytös, ulkonäkö (terveeliset elämäntavat), elehdintä, äänenkäyttö, jne...
- fbglsköfj
Ai että taas nauran tolle höpöhöpö jutulle.
Jos sun muutkin juttus on noin hölmöjä, niin ei ole ihme jos naiset ei kiinnostu.
Tossa se tulikin olennainen... kuvittelet tietäväs mitä meidän naisten päässä liikkuu ja olemme kaikki yhtä ja samaa laumaa, jotka ajattelevat samalla tavalla poikkeuksetta. Lisäksi ajatuksesi on aikamoisen negatiivinen, joka kyllä on omiaan karkoittamaan kenet tahansa.. itselleni nousi jo heti niskakarvat pystyyn... toi negatiivinen näkemys riittää jo. Miksi sitä haluaiskaan tutustua sellaseen mieheen jolla on jo valmiina tollanen käsitys ja asenne?
- 3trytuijlo
Mielenterveys ongelmaiset ovat paljon hyväksyvämpiä ja nöyrempiä kuin muut. Ehkä naisista on mukavampi viettää aikaa välittävän ja kuuntelevan ihmisen kanssa kuin baarissa stressiään purkavan perus äijän.
Oli miten oli niin vehkeistä se ei ole kiinni. Mulla on ala käyrä ja mikään iso edes. Ei ne naiset voi mitenkään tietää miestä katsomalla minkälainen penis sillä on. - Sepäs sattui
En yhtään ihmettele ettet ole saanut naista kun omaat noin huonon itsetunnon.Sun keskikokoisella pippelilläsi ei ole mitään tekemistä sen asian kans!Ja tuo sun aloitus oli ihan hanurista!Sillä on merkitystä millainen ihminen olet,miten käyttäydyt,ja osuuko kohdallesi se oikea!
- sagge32
"Sepäs sattui"
- sagge32
"19/14,5"
- keinot löytyy
Keino, millä saat 100% varmuudella naista ja paljon. Vedä baskeri päähäsi, ala kirjoittamaan runokirjaa, aivan sama minkälaista roskaa suollat, kunhan jotain raapustat paperille. Ja ennen kaikkea, ala tinttaamaan viinaa kaksin käsin, aamusta iltaan, joka päivä, siis joka ainoa päivä. Tämän jälkeen kukaan nainen ei voi vastustaa sinua, oli kalusi sitten iso tai pieni!
- kohta
Käsittääkseni mielenterveysongelmaisilla ei ole naisia?
- eräs uhri
On narsisteilla. Paljonkin.
- narsisti pikkupomo
Peniksen koko on suoraan verrannollinen egon katteettomaan paisuneisuuteen.
- Mr. Dickelson
Hmm...tarkoitatko, että kääntäen verrannollinen? Eli mitä pienempi dikki, sitä isompi ego?
- 23,5cm
Ei ikävä kyllä, kusipaisilla miehillä on suuri molo jolla he kyntävät naisia.
Nainen sanoo ensin pissapää mulkerolle että suksi vit tuun mutta sitten mies ottaa jättimäisen elimensä esiin ja nainen ei enää kiinnitä mitään huomita miehen luonteeseen. - kfjflbödk
Höpö höpö!!!
Ei se naistensaanti vehkeistä ole kiinni.
Mutta se on sun asias jos tollasta hölynpölyä itelles selitellä ja vältellä todellisia syitä. - surkastunut silli
Kaikki on kalun koosta kiinni. Itselläni on 7cm mikropenis ja olen hurmannut lukuisi naisia sänkyyn. Mutta penetraatioon en pääse koska naiset lähtevät pois sen jälkeen kun näkevät elimeni koon ja selittelevät että tämä oli virhe, en ymmärrä mitä näin sinussa.
- turvonnut hauki
Oletko antanut niille naisille suuseksiä ennen kalusi esiin vetämistä? Taidokkaalla suuseksillä saa käsittääkseni melkein aina pienen peniksen anteeksi.
- ei kannata
turvonnut hauki kirjoitti:
Oletko antanut niille naisille suuseksiä ennen kalusi esiin vetämistä? Taidokkaalla suuseksillä saa käsittääkseni melkein aina pienen peniksen anteeksi.
http://www.iltasanomat.fi/seksi-parisuhde/art-1288336597772.html
http://www.rakkaudeksi.fi/artikkelit/seksuaalisuus-ja-seksi/suuseksistä-syöpää - Turvalisempaa elämää
ei kannata kirjoitti:
http://www.rakkaudeksi.fi/artikkelit/seksuaalisuus-ja-seksi/suuseksistä-syöpääTaidanpa ruveta tupakoimaan.
- turvonnut hauki
ei kannata kirjoitti:
http://www.rakkaudeksi.fi/artikkelit/seksuaalisuus-ja-seksi/suuseksistä-syöpääTuo ei ole hyviä uutisia pienimunaiselle :/ Sitten ei jää jäljelle enää paljon muuta kuin taidokas sormetus jos nuolla ei enää uskalla ja jos kalun koossa ei ole juhlimista.
- g-pistee
olen nainen ja kyllä senäin on, naiset pitävät ensin miehestä, mutta kun ensimmäisenkerran ollaan sängyssä ja miehen penis onkin pieni....niin mulle soitetaan, "en mä sitä voi ottaa, olisitpa nähnyt sen munan..? Ei se edes tuntunut,ku se nylkytti." Pieni-/keskikokoinen muna kun on miehellä, niin se ei ole mitään suurimmalle osalle naisista. Ei väliä onko mies mielenterveysongelmainen vai duunari, kunhan on iso mela.
Itsekin olen treenannut koloni siihen kuntoon, että pienikin tuntuu oikein hyvältä. Eikä miehen koko valintaan vaikuta, vaan kemia. - nähty ja koettu on
Monella homolla on isot vehkeet, mutta kaikki homot ei ole mielenvikaisia, vaikka monet ovatkin.
- ei jummarra
Miten niin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman481548Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!761355- 241080
Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊881044- 88970
Ai miehillä ei ole varaa maksaa
Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee187906Olet mielessäni
viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s20851Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi99845- 82821
Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?70789