Kertokaa tietämättömälle,kun netistäkään en löydä tätä tietoa...

kinkkinen juttu

Tapasin vajaa kuukausi sitten ihanan miehen, teatterin aulassa. Tuli tarjoamaan mulle korvakorua. Kyyristyi siis viereeni,nousten ylös ja ojentaen korvakorua mulle sanoen; taisi pudota teiltä!
Ei se mun koruni ollut. Mut hän jatkoi juttua kanssani, kysyen samalla: eikö seurani ole vielä saapunut? Olin yksin liikenteessä,olin saanut vapaalippuja ystäviltäni, joita ain sillointällöin käytän.
Kerroin et olen yksin.
Mies hymyili koko kasvoillaan ja hymy ylti silmiin asti.
Hän kysyi et josko tulen hänen seurakseen kun hänellä on kaksi paikkaa varattuna. Hänen seuralaisensa kun ei pääsekkään tulemaan, oli lähettänyt textiviestinä pahoittelunsa. Liityin siis hänen mielyttävään seuraansa ja katsoimme näytelmän yhdessä.
Teatterilta hän saattoi minut kotiin. Ala-ovella pyysi puh.numeroani ja antoi käyntikorttinsa. Kiittäen seurasta ja toivottaen hyvää yötä,mulle!
Käyntikortti jäi mun takin taskuun.
Hän soitti minulle pari päivää myöhemmin, pyytäen syömään hotellille illalla.Lupauduin.
Hieman ihmettelin kun olin kirjoittanut puhelimeni kaksi viimeistä numeroa väärässä järjestyksessä, mielestäni.
Ilta oli mukava. Ollaan tapailtu muutaman päivän välein,milloin missäkin.
Viikolla nyt, tein ruokaa ja syötiin mun kotona. Hän jäi yöksi ja olimme sängyssä, se oli miellyttävää ja niin hellää mut kiusoittelevaa.
Söimme aamiaista yhdessä.Päivällä hän soitti mulle,kertoen matkustavansa Ranskaan.
Eilen hän lähti työmatkalle, mut pistäytyi vielä luonani tuoden kukkia.
Lähtiessään sanoi ettei tahdo salata multa mitään ja:" ennen kuin mennään pidemmälle, hän nyt kertoo olevansa mies ,joka harrastaa kinkyseksiä."
"Niin pystyt miettimään tällä aikaa, kun olen poissa,mitä mieltä sä olet pikku erikoisuudesta!"
SIIS MISTÄ,mä olen mitä mieltä? Mitä on kinkyseksi? En kehdannut sanoa et nyt en ymmärrä, en tiedä mitä tarkoitat!
Kuka kertoo mulle,mitä mun pitää tietää? Mulla on kiusallinen olo, nyt!

31

3806

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • De ja vuu

      Fifty Shades of Gray?

      • kinkkinen juttu

        Kuvittelen käsittelevän kysymääni aihetta!
        Mahtaako löytyä suomenkielisenä? Mun englanti ontuu pahasti. :))
        Tiedätkö myydäänkö vain kirjakaupoissa vai löytyiskö R-kioskilta?


      • 50 sävyä
        kinkkinen juttu kirjoitti:

        Kuvittelen käsittelevän kysymääni aihetta!
        Mahtaako löytyä suomenkielisenä? Mun englanti ontuu pahasti. :))
        Tiedätkö myydäänkö vain kirjakaupoissa vai löytyiskö R-kioskilta?

        Kaikkihan ne on suomennettu ja löytynee isompien tavaratalojenkin kirjahyllyistä.


    • Kinkkendal

      Näin joulun alla monella on fetissinä kinky- eli kinkkuseksi. Poraavat kinkkuun reijän ja tukkivat vehkeensä siihen. Kinkun täytyy olla sopivasti jäähtynyt ensin, eli n. 38 asteinen.

      • kinkkinen juttu

        Hauskaa joulunalusaikaa sullekkin Kinkkendal!
        Mä olen bimbo ruskeaverikkö en blondi, joten ymmärsin et olet huumorintajuinen yksilö. LoL


    • anna mulle piiskaa...

      kinky seksi nyt voi sisältää melkein mitä vain sellaista, joka menee ns. vaniljaseksin mukavuusrajojen ulkopuolelle. Jollekin kinkyä on vaikka ottaa lelu mukaan seksiin, toiselle taas rajojen etsimistä vaikka sitomalla, piiskaamalla, dominoimalla, pissaleilkeillä, kimppaseksiä... Oleellista on seksuaalisten rajojensa löytyminen ja kokeilla rohkeasti sellaista mikä sattaa mennä ulos omalta mukavuusalueelta ja toisaalta käydään ehkä läpi parin fetissejä käytännössä. Monesti kinkyseksiin liitetään myös pukeutuminen, vaikkapa sitten nahkaan tai vaikka catsuit tyyppiseen. Laaja käsite tuo kinkyseksi ja voi tarkoittaa aikas monia juttuja. Kokeileva asenne seksuaalisuuden suhteen kuvastaa ehkä kinkyseksin harrastajia. Eli käytännössä voi tarkoittaa melkein minkä vaan fetissien työstämistä...

      • juupelis juu

        kikkailkaa patrickAntton


    • kinkkinen juttu

      Siis mistä mä nyt tiedän, mitä tarkoitti? Miten tollaista voi pohtia etukäteen jos ei tiedä edes mitä pohtia!
      En kyllä ilmoita hyväksyntääni: jos en tiedä mitä hyväksyn.
      Oli kyllä hyvin hellä,vaikka välillä rajukin sängyssä. Erikoisinta kai oli se, et pysryi lukitseen munt täysin syliinsä, rakastellessaan. Pelkästään omilla raajoillaan rajoitti mun vapautta liikkua.
      Tuskin sitä tarkoitti?
      Tuosta ainoasta yöstämme mä nautin 100 %:sti. Olen varma et hän seuras mun haluja,ihan mun reaktioiden mukaan.
      Niin oli siin yks asia joka mietityttää...mulla oli sängyssä stay upp sukat jalassa.
      Käytiin yhdessä pesulla ja kuivattiin toisiamme...hän pyysi mua laittaan sukat jalkaan. Miksei jos tykkää...aijoin laittaa puhtaat sukat laatikosta. Sai puhuttua mun pukeen ne päivällä käyttämäni sukat takaisin...niissä oli niin kaunis pitsikuvio mukamas.
      Ihan tavalliset pippurin mustat 15 den stay upp:it, hajosivat muuten sängyssä.
      Mieti tässä nyt!
      Kyllä meidän on puhuttava asiasta, mulla tuskin on kovin pitkälle venyvät rajat!
      Mä haen parisuhdetta, en kimppakivaa.
      Pyyhkii niin yli mun ajatusmaailman.

      • anna mulle piiskaa...

        Muista, että voi tarkoittaa laajalla alueella melkein mitä vain. Ei välttämättä mitään kimppakivaa siis... Tuo mitä kirjoitit, viittaisi hieman nautinnon hakemiseen fetissisen toteuttamisen kautta. Juurikin tuo sukkajuttu ja lukitseminen raajoillaan.

        Jos kuitenkin sait nautintoa rakastellessanne, todennäköisesti sitä on lisää tarjolla, jopa enemmän hieman rajojasi etsiessä. Kysy nyt hyvä nainen mitä kinkyseksi parhaimmillaan hänelle tarkoittaa, muutama esimerkki kertoo sulle kyllä onko liian iso välimatka mielihaluissanne.

        Tuo myös esille jos sulla on jotain selkeitä rajoja joista jo nyt tiedät ettet voi ylittää. Kehoitan kuitenkin olemaan avoimin mielin ja hänen fantasioidensa vastapainoksi ehdota omiesikin kokeilua. Saattaa avautua ihan uusi maailma, joka vain antaa enemmän kuin pelkkä perinteinen eestä tai takaa tyyli.

        Keskustele asia selväksi, älä jätä arvailujen varaan. Myös se hakeeko hän rakkauteen ja uskollisuuteen perustuvaa parisuhdetta vai pelkkää kinkkistä vakipanoa. jos tässä asiassa on iso näkemysero, voipi olla vaikea ulla suhteessa tyytyväiseksi. Tuo kinkkisyyden aste on hieman toissijaisempi jos kuitenkin olet kokeilunhaluinen ja avoin mieleltäsi.


    • kinkkinen juttu

      Hän soitti mulle aamulla,sanoi kaipaavansa jo nyt mua. Kertoi palaavansa keskiviikkona viimeistään torstaina, päivällä. Jutteli niitä/näitä ja kysyi onko mulla jokin mieleinen hajuvesi olemassa.
      Toisi tuliaisiksi mulle, vai tuoko muutamat sukat?
      Mä en saanut sillä hetkellä kysyttyä puhelimes kinkystä yhtään mitään.
      Epäilin ääneen ettei kehtaa ostaa mulle sukkia, eikä varmaan osaakkaan!
      Hän vastas et "Usko pois et kehtaan ja varmaan myös osaan! Äläkä hae rikkoutuneita sukkiasi turhaan, laitoin ne takkini povitaskuun silloin aamulla."
      Ihmetteli myös mun vaitonaisuuttani, en kuulemma kuulostanut omalta itseltäni.
      Sit hänellä sytytti, kysyen et mietinkö mä hänen mieltymyksiään?
      Suoraan kysymykseen oli vastattava suoraan; et kyllä mietin!
      "Enkä oikein tiedä mitä miettisin,mut ainakaan mitään sadomasokistista en tykkää harrastaa, sillä mä en tykkää kivusta alkuunkaan.Eikä mikään kimppakiva tule kuuloonkaan, eikä myöskään irtosuhteet sinne sun tänne. Ja.."
      Pidemmälle mä en päässyt luettelossani, mies nauroi mulle tyrskien, siis niin sanotusti:ihan sikana!
      " Jaa ja nuo olis sun mielestä, vain pikku erikoisuuksia,joista mainitsin?"
      " Kyllä meidän pitää selvittää muutamia asioita, mut mun jutut eivät ole mitään edellä mainittuja. Lähinnä vaatteita ja kenkiä, kauniin naisen kantamana. Siis munsta; naisellisen naisen! Kerroin sulle siks näistä asioista jo nyt,koska olit niin hämmentynyt hikisistä sukistasi! Lievää alistamista et pannut pahaksesi, käsittääkseni? Mut jutellaan niistä sitten myöhemmin."
      Nyt mä vasta itseni tyhmäksi tunsin. Et pitikö mennä henkäseen kaikki mitä päässä liikkui. Onneks en vielä päässyt eritteisiin asti! Luultavasti olisin onnistunut saamaan pervon leiman jo itseeni! :))
      Tyhmä ja 10kg ylipainoinen,ruskeaverikkö = naisellinen nainen,vau!

      Kiitos sulle, "anna mulle piiskaa" kun valaisit; mitä kaikkea kinkky voi olla.
      Tietysti mä ylireagoin,tapani mukaan. Tietääpä mies ainakin nyt, minkälaisen kajahtaneen kanssa on tekemisissä. Siis, jos vielä mielii takaisin luokseni palata.

      • anna mulle piiskaa...

        No tuota mä vähän funtsinkin.. Älä sure, kyllä hän sun luokse tulee ja puhumalla asiat selviää.. Ei kai se tavatonta että alkaa kellä vaan mielikuvitus lentää kun kaveri noin tuumaa. Loppujen lopuksihan hän tuntui huumorilla ottavan sun jutut. Antoisia hetkiä hänen kanssaan, hyvä siitä tulee kun et turhia mieti ja menet leikkiin mukaan..


    • Samaa mieltä

      Just niin, mene rohkeasti mukaan vaan. Jos annat ennakkoluulojen jyllätä ja pelon voittaa, voit menettää jotain todella kaunista ja nautinnollista. Jos ja kun sen aika taas tulee, niin aloittakaa perusseksistä. Tuskin se mieskään siitä lannistuu.

      Elä suotta kuulustele miestä etukäteen. Sellaisesta menee vain fiilikset. Aloitatte ihan normaalisti vaan ja katsotte yhdessä, mitkä lisäjutut voisivat kiihotuksen kasvaessa / suhteen edetessä tulla kyseeseen niin ettäne sopivat molemmille.

    • kinkkinen juttu

      Palasihan tuo mun luo takaisin ja lähtikin,jo!
      Sain erikoisia tuliaisia/lahjoja ei niistä sen enempää.
      Pari tuntia meni sängyssä peuhatessa ja ainakin mulla oli mukavaa!! Käytiin suihkussa ja loikoiltiin sängyllä, jutellen ja kujeillen toisillemme.

      Hän nousi ja sanoi et vedähän mekko ylles,lähdetään ulos haukkaan jotain ja kaljalle. Samalla hän esittelis munt ystävilleen.
      Vastasin et voin laittaa jotain pientä purtavaa, jääkaapissa on tarvikkeita kyllä. Eikä mua huvita viikolla lähteä kaljalle.
      Hän naureskeli et nyt on "pikkulauantai", mekko ylle vaan ja menoksi. Vartti aikaa "tälläytyä", onnistuuko?
      Hän haluaa tapaamaan kavereitaan ja voi samalla esitellä munt!
      Yritin vielä pyristellä nätisti vastaan, et huomenna on mulla työpäivä enkä halua lähteä, väsyttääkin.
      Eihän tuo mua uskonut,kuin ei olis kuullutkaan vastustusta.
      Kunnon sanasodaksi se yltyi!
      Lopulta hän kysyi et kelpaako hänen seura vai ei?
      Vastasin: et kyllä kelpaa,mut ehdolla et ollaan täällä. Ja jos sinne apteekkiis menet; niin silloin mun seura ei ole sulle riittänyt!
      Ihan vaan tiedoksesi, et kyllä mäkin osaan nämä ehdollistamis puheet!
      Jos sitä parempaa seuraa on muualla, kerta tarjolla, niin herra on ystävällinen ja menee. Mä en ala rukoileen jäämään!
      Siinä sit seistiin ja katsoa tapitetiin toinen toisiamme.
      Lopulta hän kysyi: "Et sit tosiaan ole lähdössä mun mukaan,vai?"
      En vastannut enää mitään, kävelin makuuhuoneeseen ja istuin sängyn reunalle. Hetken kuluttua kuului oven kolahdus.
      Mies on mennyt!
      Valitettavasti mulla on oma tahto, enkä ole siitä luopumassa, en tällaisessa tilanteessa ainakaan.
      En ole kakskymppinen, jota ehkä olis helpompi käsitellä.
      Kolmikymppinen on jo itsenäinen. (ja itsepäinen tarpeen vaatiessa)

    • kinkkinen juttu

      Nyt mulla on tyhmääkin typerämpi olo! Mietin sitä... ja mietin tätä...?

      Mietin siis puhelua. jonka kävimme sunnuntaiaamuna: "Lievää alistamista et pannut pahaksesi, ymmärtääkseni?"
      Hänen äänensä soi korvissani. (en sängyssä,tosiaankaan pahastunut!)
      Olettiko hän mun kulkevan, kuin koiran talutuspannassaan joka asiassa?
      Kuuluuko se myös näihin kuvioihin mukaan, siis yleisesti, jos on kyse jostain kinkkyseksistä?

      Se mitä puuhastelen seksin suhteen yksityiselämässäni, on eri asia kuin et panisin vapaa ajan; mun työni edelle!
      Ei tule kuuloonkaan. Mä en uhraa työpaikkaani,kuukauden tuttavuuden takia,vaikka olis miten kiinnostava mies kyseessä?

      Mun on oltava aamuisinkin "fressi", eikä tule kuuloonkaan et raahautuisin nuutuneena työpaikalle.

      Vaikka taitaa olla utopista edes kuvitella miehen palaavan luokseni.
      Hän ei ole soittanut, ei textannut eikä ilmestynyt ovellenikaan,enää!
      Eikä mulla anna ylpeys periksi ottaa itse yhteyttä.
      Mut vastaisuuden varalta kysyn: oletetaanko noin yleisesti naisen alistuvan komenneltavaksi, joka asiassa?
      Jos näin on, ei onnistu multa.

      Kiitos teille, jotka olette jaksaneet vastailla mulle. Tämä oli taatusti viimeinen kysymys, en ala blogia sentään pitää!! LoL

      • anna mulle piiskaa...

        Seksi siis toimi taas, mutta arkitasolla alistamista et halua. Eikös toi jälkimmäinen oo vain terveen itsetunnon merkki? Teit jo tässä muun kuin seksiin liittyvässä komentelussa kantasi selväksi hänelle, pidä vain siitä kiinni.

        Selkeästi tunnut tykkäävän uudesta jännittävästä seksiin liittyvästä hänen kanssaan. Sinuna ottaisin yhteyttä ja pyytäisin keskustelemaan asetelman selväksi. Siis tuo että vaikka hänen kanssa alistelu ja noi pikku erikoisuudetkin on tähän mennessä tuntuneet todella hyvältä, mutta että sä et muuten halua komenneltava olla. Kuten tässäkin ketjussa olet kertonut asioiden olevan. Vaadit hänet käymään tän keskustelun jos mielii suhdetta rakentaa.

        En usko että monikaan sängyssä määrätietoisesta kumppanista nauttiva haluaa arjen tasolla olla alistettu. Kai heitäkin on, mutta uskon liittyvän nimenomaan sänkyhommiin. Ellei nyt sitten molemmat syty "esileikkinä" jostain alistettuna käymisestä baarissakin? Yleensäkin alistusleikkeihin seksissä, pitää perustua siihen että alistettu haluaa alistua ja ei saisi olla aina pakollista niin päin. Eikös seksin yleensä pitäisi olla molemmille nautinnollista?

        Mutta otat vaan rohkeasti yhteyttä ja käytte läpi mitä kumpikin mahdolliselta suhteelta odottaa, miten usein haluutte itse ulos ja onnistuuko viikolla jne. Ja kyl toi alkoholin käyttöhalu ja kavereiden tapailutiheyskin jotain määrittää suhteessa, hyvä olla edes hieman samansuuntaista. Enemmänkin keskittyisin aiheeseen sovimmeko arjen tasolla yhteen, kuin seksuaalisella tasolla. Ja kysymys muun kuin seksin suhteen, "mitä odotan seurustelukumppaniltani". Tuo kinkyilyaste on vain yksi mauste seksielämään lisää.


      • Kinkkinen juttu
        anna mulle piiskaa... kirjoitti:

        Seksi siis toimi taas, mutta arkitasolla alistamista et halua. Eikös toi jälkimmäinen oo vain terveen itsetunnon merkki? Teit jo tässä muun kuin seksiin liittyvässä komentelussa kantasi selväksi hänelle, pidä vain siitä kiinni.

        Selkeästi tunnut tykkäävän uudesta jännittävästä seksiin liittyvästä hänen kanssaan. Sinuna ottaisin yhteyttä ja pyytäisin keskustelemaan asetelman selväksi. Siis tuo että vaikka hänen kanssa alistelu ja noi pikku erikoisuudetkin on tähän mennessä tuntuneet todella hyvältä, mutta että sä et muuten halua komenneltava olla. Kuten tässäkin ketjussa olet kertonut asioiden olevan. Vaadit hänet käymään tän keskustelun jos mielii suhdetta rakentaa.

        En usko että monikaan sängyssä määrätietoisesta kumppanista nauttiva haluaa arjen tasolla olla alistettu. Kai heitäkin on, mutta uskon liittyvän nimenomaan sänkyhommiin. Ellei nyt sitten molemmat syty "esileikkinä" jostain alistettuna käymisestä baarissakin? Yleensäkin alistusleikkeihin seksissä, pitää perustua siihen että alistettu haluaa alistua ja ei saisi olla aina pakollista niin päin. Eikös seksin yleensä pitäisi olla molemmille nautinnollista?

        Mutta otat vaan rohkeasti yhteyttä ja käytte läpi mitä kumpikin mahdolliselta suhteelta odottaa, miten usein haluutte itse ulos ja onnistuuko viikolla jne. Ja kyl toi alkoholin käyttöhalu ja kavereiden tapailutiheyskin jotain määrittää suhteessa, hyvä olla edes hieman samansuuntaista. Enemmänkin keskittyisin aiheeseen sovimmeko arjen tasolla yhteen, kuin seksuaalisella tasolla. Ja kysymys muun kuin seksin suhteen, "mitä odotan seurustelukumppaniltani". Tuo kinkyilyaste on vain yksi mauste seksielämään lisää.

        Kiitos sulle "anna mulle piiskaa"
        Mä pidin "pintani" ja nyt mulla on mahdollisuus katsoa tämä juttu loppuun!
        En luovu työstäni,en uhraudu. Jos joskus luovun työstäni niin omasta halustani sen silloin teen.Mies ymmärsi viimeinkin olla laittamatta mulle ehtoja ja odotuksia, nyt katsotaan päivä kerrallaan.
        Hän soitti mulle lopulta ja tuli eilen illalla vielä luokseni yöksi.
        Yö meni jutellen ja...
        En nyt niin kovin "fressiltä" varmaan näytä,
        mutta taatusti onnelliselta. Mua on hymyilyttänyt koko päivän.
        Tuossa jo joku kysyi et voitinko Lotossa viikonloppuna!
        Hymyilin vain vastaukseksikin.
        Lounas aika kohta ja tavataan kohta,käydään syömässä yhdessä.
        Mulla on olo kuin teini-ikäisellä, perhosia vatsassa!
        Katsoin aiheelliseksi kertoa sulle onnestani, johon sulla on myös osuutta neuvonantajana!


      • anna mulle piiskaa
        Kinkkinen juttu kirjoitti:

        Kiitos sulle "anna mulle piiskaa"
        Mä pidin "pintani" ja nyt mulla on mahdollisuus katsoa tämä juttu loppuun!
        En luovu työstäni,en uhraudu. Jos joskus luovun työstäni niin omasta halustani sen silloin teen.Mies ymmärsi viimeinkin olla laittamatta mulle ehtoja ja odotuksia, nyt katsotaan päivä kerrallaan.
        Hän soitti mulle lopulta ja tuli eilen illalla vielä luokseni yöksi.
        Yö meni jutellen ja...
        En nyt niin kovin "fressiltä" varmaan näytä,
        mutta taatusti onnelliselta. Mua on hymyilyttänyt koko päivän.
        Tuossa jo joku kysyi et voitinko Lotossa viikonloppuna!
        Hymyilin vain vastaukseksikin.
        Lounas aika kohta ja tavataan kohta,käydään syömässä yhdessä.
        Mulla on olo kuin teini-ikäisellä, perhosia vatsassa!
        Katsoin aiheelliseksi kertoa sulle onnestani, johon sulla on myös osuutta neuvonantajana!

        Moi, hienoa kun teidän juttu ei päättynyt, selkeesti kuitenkin kipinää välillänne! Ei ole mitään syytä luopua oikeudesta olla oma itsesi. Toista kun ei voi muuttaa, vain omaa asennettaan voi ja tapaa suhtautua kumppaniinsa. Mut vain jos itse haluu muuttua, se on mahdollista.

        Kuulostat ihastuneen kunnolla häneen ja hän tuntuu sängyn puolella osaavan käsitellä sua oikein. Onnea suhteellenne! Kiva kuulla, että mun sanoista on ollut hyötyä sulle puntaroidessasi suhdetta ja kannattaako jatkaa. Seksintäyteistä joulunalusaikaa sulle :)


      • kinkkinen juttu
        anna mulle piiskaa kirjoitti:

        Moi, hienoa kun teidän juttu ei päättynyt, selkeesti kuitenkin kipinää välillänne! Ei ole mitään syytä luopua oikeudesta olla oma itsesi. Toista kun ei voi muuttaa, vain omaa asennettaan voi ja tapaa suhtautua kumppaniinsa. Mut vain jos itse haluu muuttua, se on mahdollista.

        Kuulostat ihastuneen kunnolla häneen ja hän tuntuu sängyn puolella osaavan käsitellä sua oikein. Onnea suhteellenne! Kiva kuulla, että mun sanoista on ollut hyötyä sulle puntaroidessasi suhdetta ja kannattaako jatkaa. Seksintäyteistä joulunalusaikaa sulle :)

        .......Hei, "anna mulle piiskaa"

        Tulin toivottamaan sulle; Ratkiriemukasta Joulua!

        Ja...... saimme vuokrattua isomman asunnon meille, ens´ vuoden puolella pääsemme muuttamaan siihen.
        Nykyisen asuntoni vuokraan nyt pois, aluksi.
        Myyntiin tämä asunto menee vasta, jos ostamme joskus yhteisen asunnon!

        Kuulostan ihastuneelta?.......Mä olen,... enempää ihastunut ei enää voi olla.
        Taidan olla jo rakastumassa lujaa vauhtia! Kaikki on lähes täydellistä.

        Meillä on yhteisiä ystäviäkin, mulle selvis äskettäin. Näin selvisi se kännynumeroni mysteerikin. Sai oikean numeron ystävättäreltäni.

        Korvakorun, jota mulle esitti, oli löytänyt kadulta jo viikolla ja unohtanut
        takkinsa taskuun. Osui käteen siellä teatterin aulassa ja hän esitti mulle näytelmän.......ja tässä sitä nyt ollaan.

        Ja aika tasoissa ollaan noissa juonitteluissa, keskenämme.
        Mun oli näet pelattava upporikasta ja rutiköyhää; laitettava hänet jäähylle!
        Sain haettua paremmat "ehdot" yhteiselollemme, hänen ehdoillaan en voinut suostua. Aika näyttää miten tämä jatkuu tai päättyy.
        Nyt ei ole lupauksia eikä ehtoja!
        Ollaan tasavertaisia kumppaneita arkielämässä.
        Driver on selvä johtaja vain yhdellä alueella, ja se on se elämän suola ja sokeri!


      • anna mulle piiskaa...
        kinkkinen juttu kirjoitti:

        .......Hei, "anna mulle piiskaa"

        Tulin toivottamaan sulle; Ratkiriemukasta Joulua!

        Ja...... saimme vuokrattua isomman asunnon meille, ens´ vuoden puolella pääsemme muuttamaan siihen.
        Nykyisen asuntoni vuokraan nyt pois, aluksi.
        Myyntiin tämä asunto menee vasta, jos ostamme joskus yhteisen asunnon!

        Kuulostan ihastuneelta?.......Mä olen,... enempää ihastunut ei enää voi olla.
        Taidan olla jo rakastumassa lujaa vauhtia! Kaikki on lähes täydellistä.

        Meillä on yhteisiä ystäviäkin, mulle selvis äskettäin. Näin selvisi se kännynumeroni mysteerikin. Sai oikean numeron ystävättäreltäni.

        Korvakorun, jota mulle esitti, oli löytänyt kadulta jo viikolla ja unohtanut
        takkinsa taskuun. Osui käteen siellä teatterin aulassa ja hän esitti mulle näytelmän.......ja tässä sitä nyt ollaan.

        Ja aika tasoissa ollaan noissa juonitteluissa, keskenämme.
        Mun oli näet pelattava upporikasta ja rutiköyhää; laitettava hänet jäähylle!
        Sain haettua paremmat "ehdot" yhteiselollemme, hänen ehdoillaan en voinut suostua. Aika näyttää miten tämä jatkuu tai päättyy.
        Nyt ei ole lupauksia eikä ehtoja!
        Ollaan tasavertaisia kumppaneita arkielämässä.
        Driver on selvä johtaja vain yhdellä alueella, ja se on se elämän suola ja sokeri!

        Kiitos samoin sulle! Teillä sit kaikki kunnossa!

        Täällä on kans petihommis kaikki kunnossa ja arkikin sujuu. Emännys on viime vuosina oppinut antautumaan mulle "oikeella tavalla" hyväiltäväksi ja naitavaksi, jolloin saa hänkin enemmän seksist irti. Meil ei oo kovin kinkkist itellä, mutta seksistä tosiaankin voi saada vuosien suhteen jälkeenkin vielä oleellisesti nautittavampaa, ku on vaan asenne kohillaan ja suostutaan vaikka toisen mieliksi kokeileen jotain uuttakin välillä. Onneks en antanut pyrkimyksissäni periksi.

        Nautinnollisia hetkiä "Driverin" kaa. Kokemukseni mukaan nainen pystyy seksistä nauttimaan samassa suhteessa kuin kykenee sängyssä antautumaan miehen vietäväksi. Niin näköjään säkin.


    • kinkkinen juttu

      Tässä tulee tämän tarinan joutsenlaulu!

      Mies soitti eilen illalla ja kysyi olenko kotona? jatkaen...
      Saako hän tulla käymään luonani, koska meillä on hänen mielestään keskusteltavaa.
      Olin aivan samaa mieltä ja lupauduin avaamaan oveni hänelle.
      Odotellessani häntä, keitin kahvit ja tein muutaman voileivän valmiiksi.
      ( muuta mulla kahvin kera ei ollut nyt kerta tarjota)

      Kului kotvan aikaa ja puhelin soi taas, hän kertoi seisovansa ulko-oven takana. -"jospa tulisit avaamaan mulle oven?"

      Oli päässyt kuitenkin naapurini mukana ovesta sisään ja astui juuri hissistä, kun astuin porraskäytävään. Kiittelin naapuria, joka toi vieraani mukanaan ylös.Naapuri hymyli tietäväisen näköisenä, katsellen valtavaa ruusukimppua: kysyen et onko hänellä syytä onnitella?
      Vastasin oitis; et tuskin on, mulla ei ole mitään merkkipäivää!

      Eteiseeni päästyämme ja oven sulkeuduttua, olimme oitis sylikkäin.
      Yritin edes muodollisesti selittää kahvista, joka oli jo valmiina, mutt...

      Tuntia myöhemmin kävimme suihkussa ja keitin uuden kahvin meille edellinen kun oli jo varmasti "kypsää"!
      Kahvia juodessamme; muistin ruusut!!!
      Ne olivat eteisen lattialla, vaatenaulakon alla paketissa.
      Kannoin paketin keittiöön,missä mies mussutti viimeistä nahistunutta voileipää!
      Hän katsoi minuun ja sanoi:"Ne olis sun syytä varmaan laittaa maljakkoon,ettei niille käy kuten leipien kurkkusiivuille!"
      Vastasin pakettia aukaisten: "Hyvin ovat silti kelvanneet,huomaan."
      "En sanonutkaan näiden olevan huonoja,kurkut vaan oli vähän kärsineet leivissäs. Kun ovat olleet lämpimässä,pöydällä odottamassa. Mut muuten tarjoilu on mennyt kyllä ihan oikeassa järjestyksessä! Ja nikkas mulle silmää.

      Istuttiin keittiössä toista tuntia jutellen ja kysyin viimein hiljaa: "Jäätkö vielä viimeiseksi yöksi, vai jatkatko heti matkaasi?"
      Hän istui hiljaa paikallaan ja pyöritti päätään,nousi ylös ja asteli ikkunan luo, kysyen ihan rauhallisesti: "Sä et siis edes ajattele asiaa?"
      Hän viittas aikaisempaan ehdotukseensa,jota en ollut noteeranut mitenkään ennemmin. Mut mun kysymyksessäni oli vastaus siihen.

      Hän jäi yöksi...yö oli pitkä ja upea! Tulen varmaan aina muistamaan, kolmannen ja viimeisen yömme!

      Seksi välillämme on upeeta, mut mä en luovuta elämääni toisen hallittavaksi.Kaikki muu olis mulle luovutusta.
      En luovu urastani/töistäni, en seuraa häntä matkoillaan nyt, enkä myöhemmin perusta hänen kanssaan kotia/tukikohtaa hänelle, jonne voi palata perheensä luo!
      Käytännöllisesti olisin yh-äiti,ilman taloudellisia vaikeuksia, kuten mä näen asian.
      Siis jos asia olis mennyt edes niin pitkälle,kuten hän kaavaili tulevaisuuden haaveitaan mulle.
      Hän lähti yhden aikaan päivällä,ystävänä!
      Haikeeta, mut minkäs teet! Meidän maailmat ja haaveet ovat aivan liian erilaiset.
      Hän sanoi tulevansa joskus, kahveille!
      Sanoin suoraan et: "Älä tule. Mä olen ihastunut sunhun,myönnän. En ole rakastunut, vielä. Ei mutkisteta tätä enempää enää! Erotaan ystävinä,jotka ei tapaile toisiaan."

      Tällä kertaa mä olin ehtinyt jo ratkaista kysymyksen, ennen kuin vastasit "anna mulle piiskaa"!
      Tosin mies teki nytkin aloitteen,en minä. Mä vaan en ole talutettavissa, mulla on oma visioni; aivan eri kuin hänellä.
      Mut mä uskon et hän löytää kyllä etsimänsä naisen itselleen.

      Kiitokset valistuksesta,nyt mä tiedän mitä etsiä.
      Blogi päättynyt!

    • Driver

      Ystävä kertoi sun tarinaasi, kinkkisest jutusta. Jos sulla on yhtä kova ikävä kuin mulla, niin soita. Sinä ulkoistit munt ja kielsit tulemasta takaisin. Soita ja pyydä munt takaisin niin tulen. Sulla on nyt paremmat neuvottelu asemat,mulla ei ole enää mitään reunaehtoja.Sun ei tarvitse luopua mistään. Mennään sun ehdoilla,katsotaan mitä elämä tuo!
      Mä pyydän SOITA mulle!

      • Minä

        Hei :)! Täällä on mies kenet tapasit :). Olisisit heti sanonut, että et tiedä mikä se on! Se on niin sanottua domineittausta jossa sinut laitetaan rautoihin ja vedetään perseeseen. Se on todella kivuliasta.


      • Driver

        Soitathan??? Numero sulla on ja ositteenkin tiedät!


    • Kanelipossu

      Olen possu, pidän kanelista.
      Olen possu, pidän kanelista.
      Olen possu, pidän kanelista.
      Olen possu, pidän kanelista.

      • Takakumara

        varo kumariinia...


    • pseudoelikkä

      Elikkä siis, ei vampyyrijuttuja tällä kertaa?

    • lässyn,lässyn

      ditä tyhjää pask..........an jauhantaa lyö reva eteen ja anna palaa siinä ei tartteta sen enempää

    • tyhmäköooy

      kerropa miten se mies sai ystävättäreltäsi numeron jos menit yksin teatteriin ja mies kanssa
      joku ei nyt täsmää kirjoituksessasi ei sillä silloin ollut sun numeroa eli taidat olla kinky seuralainen siellä turussa vai mitä
      tollein mäkin nuorena iskin naisia ja kun pillua oli saatu viikossa tarpeeksi sain ylipuhuttua itseni irti siitä mutta kuitenkin siten että menin myöhemmin milloin huvitti niiin oli säälipillua tarjolla

    • Driver

      Olen Driver, Kinkkisen mies.
      Näin sattumalta Kinkkisen teatterin aulassa, seisoi siellä yksin. Minä tunnistin hänet heti, tiesin kuka hän oli.
      Muutamaa päivää aikaisemmin olin nähnyt valokuvissa hänet, ystävieni luona käydessäni. Katselin heidän kesämökiltään ottamia valokuvia ja kuvissa oli mukana myös Kinkkinen. Ystävä kertoi hänestä hieman minulle, kuten sen että hän oli sinkku! Oikea puhelin numeron selvitys oli lopultakin helppo , tiesin mistä tiedustella!

      Olet oikeassa, hän on Minun Kinkyseuralaiseni ja vain minun!
      Minä tiedän nämä irtipuhumiset myös.... mutt löysin helmen ellen timangin!

    • kinkkinen juttu

      Tämä viesti on Sinulle, jonka kanssa keskustelin eli: anna mulle piiskaa....!

      Olen muuttanut Draiverin luonta pois.
      Leikit menivät aina vaan rajuimmiksi, mulle tuli rimakauhu vastaan ja käytin turvasanaa.Se ei tehonnut!!! Draiver osottautui lopulta sadistiksi.

      Sain rottingista, nyt en istu enkä makaa selälläni.
      Nukun särkylääkkeiden kanssa ja vatsallani.
      Olen sairauslomalla ja omalla kustannuksellani, koska lääkärintodistusta en vie arkistoitavaksi. Kuten varmaan ymmärrät.

      Haen sisäistä siirtoa,muutan tästä kaupungista pois.
      Ikinä en enää pysty käyttämään uimapukua. Jos uin: käytän T-paitaa ja sortseja.
      Minulle tulee jäämään 4 pitkää arpea selkään ikuisesti, pyllystä en tiedä montako.

      Oli 8 ihanaa kk:tta, jonka jälkeen vaikeudet alkoivat.
      Minä en ollut tarpeeksi tottelevainen hänelle, arkielämässä.
      Draiver yritti muuttaa minua mieleisekseen, orjaksi.
      Uskoi kai alunalkaen pystyvänsä siihen.
      Nyt minulla on lähestymiskielto pyyntö hänelle haettu.
      (Oikeuteen en mene.)

      Minä olen katkera,
      koska tästä on paljon kaikenlaisia negatiivisia seurauksia minulle vielä tulevaisuudessakin.

      Toivotan teille aurinkoisempaa tulevaisuutta, pitäkää huolta toisistanne!

      .

    Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      233
      3615
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      25
      2214
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2101
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1995
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      89
      1670
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1381
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1281
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1277
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1208
    Aihe