Danske Bank

msnfhgl

Paskin pankki ikinä , muilla mielipiteitä asiaan..

130

14468

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minun mielipiteeni

      En ole samaa mieltä. Nelisenkymmentä vuotta sitten minusta tuli Postipankin asiakas kun äidin kanssa avattiin minulle (silloin tarhaikäiselle) tili ja aikani säästettyäni pääsin Kultapossukerhoonkin mikä oli jännää. :-) Vuosien vieriessä minusta tuli sitten Leonian asiakas, sen jälkeen Sampopankin ja sitten Danske Bankin, siis ilman että mitään muutosta tarvitsei itse asian eteen tehdä.

      Olen ollut Danske Bankin toimintaan ihan yhtä tyytyväinen kuin olin sen edettäjiinkin. Ei ole ollut mitään ongelmia koskaan. Opintolainaa sain aikoinaan Leoniasta kun sitä tarvitsin, samoin kuin myöhemmin pienen kulutusluoton. Nyt en enää vuosiin ole luottoja tarvinnut vaan ihan vaan peruspalveluja, ja ne hoituvat mallikkaasti. Nettipankki on toiminut minulla aina, myös silloin Dansken alkuaikoina kun monilla oli muistaakseni ongelmia. Kortit toimivat, tilisiirrot ja suoraveloitukset toimivat, jne.

      En näe mitään syytä vaihtaa pankkia vieläkään.

      • kiujhyg

        Älä valehtele.


      • Minun mielipiteeni
        kiujhyg kirjoitti:

        Älä valehtele.

        En valehtele, miksi ihmeessä niin tekisin??? Kuten sanottu, ei minulla ole ollut mitään ongelmia Danske Bankin kanssa kuten ei ole ollut sen edeltäjienkään kanssa.

        Sinulla nähtävästi on niitä ongelmia ollut, mutta älä yleistä omia kokemuksiasi kaikkiin.


      • Ei pienituloisille

        Onko danske hyvä pankki riippuu siitä onko sinulla rahaa tilillä.


    • kanskebank

      Siihen asti oli ihan ok pankki, kunnes meni ulkomaalaisomistukseen.
      Kuukausimaksut liian korkeat (7,90 € ), kun samalla miinusmerkkinen korko
      talletuksille.
      Silloin kun kk-maksu oli vielä kohtuullinen, ei verkkopankki toiminut kunnolla.

    • kjhnml

      Kaiken kaikkiaan paska pankki.

    • unbanken

      Ei pitäs haukkua mitää, jo pankki ei ole tehnyt itselle mitään pahaa tarkoituksella. Jos ei ole saanut luottoa sen takia ettei ole edellytyksiä, niin syyn on tiennyt kyllä jo ennen hakemusta.

      Mutta on tuossa pankissa vikaakin. Sehän ei toiminut verkkoankkina ollenkaan ja vasta vuosien päästä ongelmia on ratkottu.

      Nyt on telkkarissa DB verkkopankin mainos.. aivan samat asiat toimii samalla tapaa OP-verkkopankissa... on viivakoodinlukija kännykkään.... eikä muuta eroa... muuten aivan vastaavasti toimiva pankki.

      Ja itseainakin sanon, että nordra on paska. Se on tehnyt paskat temput minulle vaikken ole ko. pankin asiakas, enkä ole hakenut sieltä koskaan mitään. Mutta olen ns. saanut pankista tarpeeksi lähelle osuman ja joutunut selvittämään asiat.

      • 86 tonnia köyhempi

        En sano muuta kuin että älkää uskoko mitään tai tehkö mitään ilman kirjallista sopimusta...,


    • Uutta etsimässä

      Danske: ei konttoreita, kasvoton, kalliit palvelumaksut, kvartaalitulos ohjaa päätöksentekoa, päätöksenteko kaukana kaukana asiakasvastaavilta, byrokraattinen. Ihminen on onnellinen jos seuraavat kunnossa: parisuhde, työsuhde ja pankkisuhde. Tyhmempikin tietää mitä tapahtuu jos suhteen toinen puoli onkin kasvoton: Haetaan uusi ja parempi suhde. Kumma ettei pankissa tätä ymmärretty. Tyytymätön asiakas kun lisäksi kertoo tyytymöttömyydestään tutkimusten mukaan vähintään 20 muulle ihmiselle.. Toivon Danskelle sisäistä muutosta ihan perusteista alkaen. Teillä on hienoja ihmisiä vielä töissä.

    • BancaMarocco

      http://www.talouselama.fi/uutiset/danske vuotaa verta/a2214330
      ########

      Dansken uusin ongelma on että asiakkaat kävelee joukolla ulos pankista.
      Helsingin Kaivokadun ruuhkat helpottaneet, kuvan Pohjois-Haagan konttorista
      eläkeläisiä / sossun holhouksenalaisia jonottamassa 4h ajan rahaa konttorista. Nyt ovat joutuneet avaamaan graniittilattiatkin (sijoituskonttorin) ovet että viimeiset asiakkaat pääsevät istumaan & asioimaan yhdelle rahaa jakavalle
      palvelupaikalle. Sijoituskonttorin asioimispisteet tyhjinä useimiten, päivät
      kuluvat netistä surfaten & lehtiä lukien. Tavis puolen akvaario taas ollut tupaten täynnä.
      Tämä konttori on Danske kompleksia, joten seuraavaksi lopetettava konttori
      on Kampin keskuksen konttorit (2kpl).
      #####
      Palvelumaksut nousevat taas 2 - 4€ 2014 talvella varmasti kuten ovat aiempinakin vuosina tehneet. Onko seuraava temppu Nordean kopiointi jossa palvelupaketit lopetetaan & asiakas maksaa hinnaston transaction maksun palveluista joita käyttää.
      ######

      Danske on menettänyt asiakkaita erityisesti S-Pankille & Handelsbankenille.

      • Mitenkäs minusta

        tuntuu, että danske bankki haluaakin eroon osasta asiakkaistaan. Ei nykyaikainen valistunut hyvätuloinen ihminen mitään konttoreita tarvitse ja palvelumaksuistakin valittavat vain köyhät luuserit. S-pankkiin vaan.


      • vaihdan_kohta

        Danske bank on kamala laitos. Byrokraattinen ja hidas.


      • Anonyymi
        vaihdan_kohta kirjoitti:

        Danske bank on kamala laitos. Byrokraattinen ja hidas.

        Kyllä ja vieläpä epäystävällinen vakiasiakkaille, vaikka olisi pankille tuottava asiakas. Vieläkin liian hyvin menee tällä danske paskalafkalla, kun tällaiseen toimintaan on varaa.


      • Kaiken kaikkiaan paska pankki.


    • BancaMarocco

      "tuntuu, että danske bankki haluaakin eroon osasta asiakkaistaan. Ei nykyaikainen valistunut hyvätuloinen ihminen mitään konttoreita tarvitse ja palvelumaksuistakin valittavat vain köyhät luuserit. "

      Pysyvimmät asiakkaat on seniorit / holhouksenalaiset jotka eivät sitten millään lähde. Kävelemään taas lähtevät rahastojen / osakkeiden omistajat sekä tahot joilla on kuraisila jaloillaan rahaa tuotavana pankkiin, kun käteispalvelut suljetaan, vaihtavat he mihin tahansa, vaikka S-Marketin kassaa ilahduttamaan kolikkokasoillaan päivittäin. S-Pankki ei yritysasiakkaita ennen 2014 halua alkaa laajassa mitassa palvelemaan. Varsin moni ässäkassa kiroileekin säänöllisä S-Pankin tallettajia, kun kassat heittää muutenkin pankkivajeet on vakavampi juttu. Ilmeisesti ässäkassat joutuu itse korvaamaan isommat vajeet.

      DanskeBank tulee sulkemaan pienasiakkaat palveluistaan kun tarpeeksi moni on lähtenyt, myy pienasiakkuudet sitten jollekkin kilpailijalleen. Tämä siis on yksityisasikkuudet sekä pikkufirmat jotka lähtee. Kun tämä tapahtuu, Helsingin viimeisimmät konttorit on Pohjois.Haaga sekä Kaivokatu joissa molemmissa sijoituskonttori & yrityskonttori. Viimeisestä vaiheesta käteispalvelut on loppuneet, siirtyneet PANOmaateille niille jotka viellä pankin asiakkaita ovat
      15€/kk palvelumaksuilla.

    • liikaa asiakkaita

      Danske alkoi mennä noin vuosi sitten ihan höpöksi, omat ja pienen firman rahat siellä vuosikausia olleet suuren osan aikaa nollakorkotileillä, pitävät vanhoja asiakkaita pilkkanaan, verkkopankin kautta vain saa yrittää ottaa yhteyttä 24h sisällä pitäisi tulla vastaus yleensä vähintää 3 pvä kestää ja usein asiat ei sillä selviä sitten taas uusi viesti ja uudet 3 pvä odotus. Jos ei olis vanhaa asuntolainaa siellä täytynee koettaa noitten vempuloitten kanssa sinnitellä. Firman rahoille alan kyllä katsella uutta pankkia, oiskohan Handelsbanken kiinnostunut AAA firman rahoja ottamaan vastaan...

    • Tytsä

      Asiakkaista ei välitetä lainkaan. Soittopyyntöihin ei vastata. Kaikki mitä tapahtuu, maksaa. Kohta varmaan pääsylippu pitää lunastaa, että pääsee konttoriin. Soittamiset on tehty todella vaikeaksi. Konttorilla ei tiedetä mistään mitään. Luvataan selvittää ja ilmoittaa, ei koskaan. jne....

    • aito asia
    • järkeä

      Katsokaa danske bankin prime korkoja!!!itse olen jo kysynyt tarjouksen osuuspankilta.

      • Mihin sä sitä

        primekorkoa tarvitset? En heti keksi....


    • Paskin kaikista

      itse pohdin ja vertailin eri pankkeja viime kesänä ja totesin että osuuspankki on minulle ylivoimaisesti paras pankki. Jos osuuspankkia ei olisi niin nordea olisi toinen.

    • huono

      osaa ainakin rahastaa. Tili oli käyttämättä puoli vuotta (pankkikortti ja verkkopankki lopetettu) ja tilille sitten tulikin muutaman euron talletus. Danske veloitti siitä tilille panosta 6,40€

    • saaran jaawaa

      Nauratti kun googletin äsken danske bank java, ja sieltä tuli tammikuu 2013 uutisia, joiden mukaan Dansken verkkopankki luopuu javasta.

      No nyt on alkamassa heinäkuu 2014, ja tänään multa jäi travellinkin varausvahvistus saamatta, kun dansken verkkopankki tilttasi javan takia. Rahat on kyllä mennyt tililtä, mutta varausvahvistusta ei tullut maksun saajalta, koska tietokone meni jumiin javan takia ja selain piti sulkea ja käynnistää uudelleen.

      Activity monitorin mukaan prosessorin käyttö on yli 100% kun verkkopankki on auki ja tietokoneen tuuletin huutaa tuhatta ja sataa. Olikohan vähän ennenaikaisia nuo puolentoista vuoden takaiset uutiset että Danske ei enää käytä javaa?

      • 3+17

        Voi olla, että Dansken verkkopannki saa selaimesi tai koneesi jumiin, mutta Javalla se ei sitä tee. Viimeksi tänään maksoin Dansken laskut verkkopankissa koneella, jossa ei ole Javaa edes asennettu.


      • ahha
        3+17 kirjoitti:

        Voi olla, että Dansken verkkopannki saa selaimesi tai koneesi jumiin, mutta Javalla se ei sitä tee. Viimeksi tänään maksoin Dansken laskut verkkopankissa koneella, jossa ei ole Javaa edes asennettu.

        No mitäs olet herra tietäjä mieltä siitä että kun tuonne verkkopankkiin menee niin Activity monitor näyttää sellaisen prosessin kuin Java Applet – verkkopankki.danskebank.fi olevan käynnissä ja CPU % näyttää 100:aa? Ja sitten on vielä tämmöistä herkkua näytöllä:
        http://i.imgur.com/Eav5DSp.png


      • Ei ole javaa
        3+17 kirjoitti:

        Voi olla, että Dansken verkkopannki saa selaimesi tai koneesi jumiin, mutta Javalla se ei sitä tee. Viimeksi tänään maksoin Dansken laskut verkkopankissa koneella, jossa ei ole Javaa edes asennettu.

        munkaan koneella - eikä tuu. Silti Dansken verkkopankki pelittää erinomaisesti.


      • ei tule ikävä
        Ei ole javaa kirjoitti:

        munkaan koneella - eikä tuu. Silti Dansken verkkopankki pelittää erinomaisesti.

        Paska mikä paska. Ei voi mitään. Just yritin saada tiliäni tyhjennettyä. Ei onnistu, raivostuttavaa. Tällaisen kanssa olen taistellut jo ikuisuuden.
        Huomenna on päivä uusi.
        Konttori tai puhelin asiakkaana saanut eri mitään palvelua, asiantuntematonta, selvityspyyntöihin luvattu vastata/ soittaa takaisin. Eipä kuulu soittoa, riskillä pelaavat, puheluthan nauhoitetaan.


    • kiitos1
    • vanha osoite

      Nuo java ja proxyfail -ongelmat saattoi johtua siitä että oli vanhentunut osoite bookmarkeissa. Vaihdoin nyt sen uuden osoitteen, ja tuntuisi pelittävän. Kumma silti että vanha osote ylipäänsä oli käytössä eikä ohjannut automaattisesti uudelle puolelle.

    • danske

      Kyseinen pankki on surkein missä olen ikinä asioinut.
      Verkkosivut ei toimi. Asioista ei pääse neuvottelemaan kasvokkain.
      Kuukausikulut on hirveet.
      Sampopankin asiat oli viel hyvin. Tällä hetkellä kaikki päin v****a

    • lainapeitto

      Multa irtisanottiin Visa-kortti per heti, kun laitoin nettipankin kautta pyynnön sopimuksen mukaisiin 2kk maksuvapaisiin kuukausiin. Ensin vaativat palkkatilin siirtoa takaisin Danskeen ja sitten vielä osuupankin tilin lopettamista.

      Kiristivät siis.

      Aion tehdä valituksen Finansivalvontaan. Mulla on tallessa luotonvalvonnan painostust meilit. Ei mitenkään asiallisia.

    • kyllästynyt

      kyllä tää on ihan paska pankki , vaihtakaa vaikka Nordeaan

      • BRZDFETA00

        :kyllä tää on ihan ***** pankki , vaihtakaa vaikka Nordeaan

        Itse vaihdoin Handelsbankenin S-Pankkiin, palvelumaksuttomuuden vuoksi.
        Pesen rahaa minkä ehdin, tarvitsen DanskeBankkia rahanpesukoneeseen=PanoMaatin käyttämiseksi. PANOmaatti kierättää
        rahat takaisin kiertoon niin ei tarvitse huolehtia turhia.
        Mummot&papat äimistelee kun joku ruokkii pankkiautomaattia eikä nosta
        kaikkia rahoja ulos kuten kunnon kansalaisen kuuluu tehdä.

        Raha kierää, mummt/papat nostaa likaista rahaa heti perään.


    • Paske bank

      Ylimielinen asiakaspalvelu, suorastaan töykeä mieshenkilö. Kalliit tilinhoitomaksut ja mikään ei toimi . Onneksi vaihdoin Op :Ryhmään.
      Vaihtakaa pankki vielä kun saatte muualla. Parempaa palvelua.

      • Jos sä koet noin,

        niin voi, voi...Mulla ei oo mitään syytä moittia DB:ia. Kaikki toimii. En ymmärrä miten jollain ei toimi. Monipuolisesti hoidan siellä asioitani ja olen tyytyväinen. Sorry.


    • HöpöHöpölöpö

      Paskin pankki ikinä. Ei saada lyhennysvapaata, vaikka toinen työtön ja toinen painaa hiki hatussa duunia. Kiristystä!! Varokaa vaan!

      • Oikeatotuus

        Olen ollut Dansken asiakkaana niin kauan kuin muistan. Viimeksi maksoin 16 vuotta asuntolainan ilman mitään ongelmia. Sitten tuli asunnonvaihto. Pyysimme lisää lainaa. Vakuutena jo maksettu asunto-osake ja talo jonka aioimme hankkia. Vakuudet oli kunnossa mutta koska olin yrittäjä, pankin mielestä tase ei puoltanut lainan saantia.

        Otin yhteyttä osuuspankkiin ja kartoitin puhelimessa tilanteen. Virkailija sanoi ettei lainan saannille osuuspankissa ole mitään ongelmaa. Vaihdoin pankkia, sain laina, kaikki on mennyt hyvin.

        Että tälleen asiat hoisi danskepankki.

        Kun olen lähipiirissäni kertonut kokemukseni, on jo neljä tuttavaa vaihtanut danskesta osuuspankkiin.

        Aika erikoinen on dansken suhtautuminen uskollisiin asiakkaisiinsa.

        En enää ikinä astu jalallakaan danskeen, vaikka nimi vaihtuisi taas toiseksi


    • Oululainen

      Minä sain lyhennys vapaata, nostivat korkoa 1,0%, lisäksi kuluja tilinhoitomaksua 100€ laina. 10 vuodelle tuli korkoa n 6000€ lisää. Törkein pankki, ei asiakas lähtöstä toimintaa. Välttäkää tätä pankkia. Olkaa varovaisia DanskeBankin kanssa, jos mahdollista kiertäkää kaukaa.

    • sahuri-1

      paska pankki.kaiken näköisiä räkänokkia tiskin takana

    • kundtjanst

      Kaikki sellaiset pankit jotka on aiheuttanut itselle harmia, niin ovat paskoja. Se on tosi kuin taivaantuli.
      Postipankki, leonia, Sampopankki tai danske ei ole tehnyt minulle mitään ongelmaa..... minulla oli siellä tili joskus ja irtisanoin sen toisen pankin kautta turhana...
      Nordea sen sijaan on aiheuttanut minulle harmaita hiuksia omilla touhuillaan. Kun se oli Merita, niin irtisanoin tilin siellä pienen erimielisyyden jälkeen ja myöhemmin sitten katkoin kaiken tuohon paskapankkiin joka lähettelee kortteja asiakkaile jotka ei saa asioitaan hoidettua kunnolla.
      OP-pankki jonka asiakas olen on myös vähän aiheuttanut harmaitahiuksia.... Mutta toisaaltaan.... no joo!

    • Ainakin omassa normaalissa päivittäisasioinnissa Danske on toiminut hyvin ja kokemukset pääosin ko. pankista positiivisia.

      • Paskaronkki

        Ja paskat


    • kellokolmeentoistaasti

      Ainakin käsittelee vielä rahaa konttorissa toisin kuin Nordea

      • Paskaronkki

        Ja paskat


    • Viisastenviisas

      Danske on kuulemma kaatumassa ja asiakkaat ei saa rahojaan pois pankista. Kannattaa NYT reagoida eikä jäädä odottamaan sitä ettei saa omia rahojaan ulos pankista.

      • Älä_höpötä

        Ja paskat. Hyvin tekee tulosta kertovat talousmediat.


      • Viisastenviisas

        Ja paskat. Ne on vääristeltyä tietoja


    • 18-6

      Danske Bank on kakkospankkinani. Huomasin käydessäni verkkopankissa, että kuukausiveloitus on noussut kahdesta eurosta viiteen euroon ja talletustilin korko on laskenut 0,5 prosentista 0,1 prosenttiin. Kaikki tämä tietysti salamyhkäisesti ilman etukäteisilmoitusta esimerkiksi verkkopankkiviestin kautta.

    • Poispoispakoon

      Nyt jo 9 tuttavaani on vaihtanut danskesta toiseen pankkiin

      • Eienäävääräänpankkiin

        Osuuspankki pitää asiakkaidensa puolta ja haluaa pitää heidät asiakkainaan ja osaomistajinaan.

        Kadun sitä että aikaisemmin olen ollut dansken asiakas ja menettänyt paljon palvelumaksuina ja asuntovelallisia koroissa.

        Nyt olen kuitenkin irti danskesta ja onnellinen


      • Fghjkk
        Eienäävääräänpankkiin kirjoitti:

        Osuuspankki pitää asiakkaidensa puolta ja haluaa pitää heidät asiakkainaan ja osaomistajinaan.

        Kadun sitä että aikaisemmin olen ollut dansken asiakas ja menettänyt paljon palvelumaksuina ja asuntovelallisia koroissa.

        Nyt olen kuitenkin irti danskesta ja onnellinen

        Mutta sen kerran kun tulee ongelmia, niin huomaat OP:n loistavuuden !


    • Kakai_roskapankkia

      Sanoisin että Suomessa on parhaillaan kaksi silkkaa roskapankkia, toinen on tämä Danske roska pankki, ja toinen on veronkiertoon erikoistunut Nordea, joka maksataa sössimisensä pankin asiakkailla, siksi tämä automaattinostokin muuttuu maksulliseksi, eikä minkään natsiunionin käytännön mukaan. Danskesta lähdin litomaan vuosia sitten, ja nyt on aika jättää nordean roskapankkikin lopulta.

    • Kaikista_pian_eroon

      Kun loputkin lainat saan pian pois, niin jätän kaikki pankit lopullisesti, kas laskut voi maksaa vaikka r-kioskilla käteisellä, ja silti tulee halvemmaksi kuin yhdenkään roskapankin asiakkaana ja nettomaksajana. Miten voikin olla, että palvelumnaksut ja muut kulut nousee jatkuvasti, vaikka ei edes palvelua saa, ei edes ole pankkia enää missä asioida, sekin vietiin jo pois. Tilin saa käteen käteisenä jos niin tahtoo, sillä kenenkään ei ole pakko olla pankin asiakas, jos niin ei tahdo, enkä näitä roskapankkeja kyllä jatkossa aio tukea millään tavoin rahoineni, ovat kotonakin paremmassa turvassa.

    • Mitä_te_urputatte

      Joillekkin näyttää kaikki olevan liian vaikeeta. Ei mulla oo ollu itään ongelmia yhdenkään pankin kanssa. Nytkin OP ja Danske. Ei moitittavaa - lainat DB:ssa ja jotain muuta OP:ssa.

      • Oikeatotuus

        No sinä se vasta onnellinen oot


      • Köyhikäs

        Niin no joo kun ei sulla oo rahaa, ni ei oo ongelmiakaan


    • Fhhjl

      No ei ihan . Paskin on OP. Perustuu kokemuksiin .

    • VarmaTieto

      Danske Bankin verkkosivut, mobiilipankki ja osa korttimaksuista ei toimi iltapäivällä havaitun teknisen häiriön vuoksi.
      Danske Bankin Suomen viestintäjohtaja Anu Ilvonen kertoo, että vika on paikallistettu ja korjaustyöt ovat käynnissä. Korjaustöiden kestosta ei ole vielä tietoa.
      Ilvonen kertoo, että tämänhetkisen käsityksen mukaan kyseessä ei ole palvelunestohyökkäys.

      • sellaista.se.it.on

        No, tänään DB, huomenna ehkä OP ja ylihuomenna ehkä Nordea.....ja sitä rataa. Kaikilla joskus tietokoneet juntturassa.


    • mielipidevanki.-

      ei ole mielipidettä

    • Kiskontaa

      Tulipahan yllätys Sampo-pankin/ Danske pakin tilin kanssa. Tililtäni menee 3 euron käsittelymaksu joka kuukausi, vaikka tilillä ei ole ollut muita tapahtumia, kuin ole siirtänyt sinne
      kerran vuodessa rahaa. Siis maksan yli 30 euroa vuodessa siitä, että tili on olemassa. Säästötilillä ei pitänyt olla kuluja. HUIJAUSTA! Mitää ilmoitusta ei ole tullut, ei näy viesteissänikään. Kukahan siellä on peukaloinut asetuksia?

      • Ookkonä

        Oiskohan parempi kysyä pankilta? Ai, ei vai. No, ei sitten....


      • Kiskontaa

        Olen toki kysynyt, vaan pankista ei ole vielä vastattu. Odottelen mielenkiinnolla vastausta, Kannattaisiko muidenkin säästötilin omistajien tarkistaa tilanne.
        Nyt ymmärrän eräässä kirjeessä ilmoitetun " Olet tärkeä asiakas meille" -lauseen merkityksen. Rahat pois asiakkailta!


      • kivestääkö

        Pop-pankissa on 2 euron tilimaksu mikäli on verkkopankkiominaisuus.
        Pelkkä säästötili ilman nettiominaisuutta on ilmainen.
        Uskoisin että muissakin pankeissa on erilaisia tilityyppejä.


    • Raivostunut

      Toivottavasti et ole danskebankin asiakas. Sulki turvaluvut itsestä johtumattomista syistä, eikä sitä voi puhelimitse korjata eikä myöskään verkkopankissa, koska kaikki suljettu. Laskut jää maksamatta, kun he voivat tilata turvaluvut kestää kuulemma 2 viikkoa. Hitaasti tuo posti kulkee suomessa. Asiakaspalvelu aivan peestä, ei voi käsittää. Kaikilla ei pankki ihan vieressä, kymmeniä kilometrejä matkaa, joten pankin pitäisi hoitaa omat virheensä hieman joustavammin.

    • valetta

      Tämä pankki ei toimi niin miten pankin kuuluu palvella asiakkaita.. Useista yrityksistä huolimatta en ole saanut aikaa varattua kun on asiaa mistä neuvotella.. Sitten, kun soitan aina vastaa kiukkuinen nainen, Ei jaksa kuunnella alkaa huutaa eikä vastaa asiallisesti kysymyksiin. Lyö luurin korville. Olen usein soittanut niin aina sama hyvin epäa siallinen nainen vastaa. Konttoria ei ole kaivokadulla ja kaikki entiset virkailijat on pantu poissa. Tilalle
      tullut huonosti suomea puhuvia . Toivon että minulle soitetaan ja kerrotaan mikä sivuliike on?

    • vastaatteko

      Syy miksi en saa puhe kontaktia esim. lainoista vastaavaan henkilöön ? Miksi en saa aikaa varattua heti konttooriin? Miksi DANSKE BANK SUOMESSA ON SIVULIIKEE? Missä sijaitsee nykyään pääliike VIROSSA vain VENÄJÄLLÄ ? Kuka vastaa tähän?

      • Voi_hyvänen_aika

        No eikö se nimi jo kerro, missä maassa pääkonttori on? :D


    • Wartburg

      Olen ollut vaihtamassa pankkiani Danske bankkiin jo kaksi kuukautta, koska en voi irtisanoa aikaisempaa pankki koska Danske bankin luottokortin toimitusaika on liki kolme kuukautta.
      En suosittele kenellekään tuohon pankkiin menemistä. Asiakaspalvelun vastaukset kestävät lähes viikon ja vastaukset ovat puuta heinää.

    • Halloweeniä

      DB: henkilökunta työskentelee paniikissa. Tulee kohta julkisuuteen ikäviä paljastuksia.

    • pankinvaihto

      DB:n ilmoitus maksaessani laskua viime viikolla : " Tästä lähtien voi maksaa kaksi laskua ilmaiseksi kuukaudessa, seuraavista 2eur /lasku. Aika törkeää. Mikä avuksi?

    • derivoaa

      Itse olen op asiakas, ja annan arvosanan 2,5 kun asteilo on 1-5. Kyllä kaikki pankit on siinä mielessä paskoja, että ne antaa asiakkaan säheltää asioitaan aika pitkään ennenkuin ne viheltää pelin poikki, jos se vaan on mahdolista. Ongelma on se, että pankki ei periaatteessa voi estää asiakasta kulkemassa vaikka sadassa rahalaitoksessa velkaa hekemassa ja saamaan asiaksata saamasta vaikka miljoonavelkaa jos vaan osaa puhua.

      TÄssä muutama vuosi sitten OP vähän edellytti asiakkaan keskittävän asiat pankille etujen saamiseksi. Ainoa ulkopuolinen pankki minkä he hyväksyivät oli S-pankki. S-pankkihn on kauppapankki.

      Niinkuin tiedetään niin aika monella on asiat sekaisin, eikä se ole suoraa pankkien syytä, vaan ihmisten omaa tyhmyyttä. Kun on satasen velka tuolla, niin otan sataviiskymmpiä tuolta ja kahden paikan tukkiminen vaatii velkaa kolmannelta ja neljältä paikalta jne.

      Tämä on kaiken huippu. Vaikka huomenna tulis se positiivinen luottorekisteri, niin se ei auta teitä jotka olette asianne sotkeneet. Luottorekisteri auttaa vasta velkaaottavia vuodesta 2020 alkaen. Eli te jotka roikutte hirressä, niin siellä roikutte kunnes mätänette. Te jotka ette osaa edes perusmatikkaa, niin haukutte pankkeja.

    • KullarinKenkku

      Niin.... Luulen niin, että mikäli konttoreita ei olisi ajettu alas, olisin mahdollisesti vieläkin asiakkaana. Edellinen yhdistettynä jatkuviin maksujen korotuksiin , vaikkei se nettipankki muuttunut juurikaan mihinkään radikaalin suuntaan, ainakaan omasta mielestäni. Tai että puhelin palvelua oltaisiin parannettu jne. Sitä samaa jonotusta. Todella varakkaille Danske on varmaan hyvä pankki. Kampin aukiolle saa mennä (oletettavasti) hoitamaan asioitaan milloin haluaa ja tarvetta on.

      Miksiköhän muuten suomalaiset pitävät rahojaan ulkolaisissa pankeissa?

    • Anonyymi

      nyt lauantaiap. ilmoitti rttä lähes kaikki toimii jälleen .kävin pe.ap. pankissa kun verkkopankki sekos ja väitti että mä annoin väärät numerot,laitoin kuitenkin 3 kertaa oikein. pankissa rauhoiteltiin ,kaikki järjestyy ,utta nyt vielä la.22.05 sama ongelma.
      olisin maksanut perheen ulkomaan matkan,mutta vitun paska pankki ei toimi. seuraava siirto on OP.pankki ,tulee ehkä edullisemmaksikin. Danske on jo aikaisemminkin näyttänyt paskat puolensa,kun maksetut rahat oli kadonneet joksikin aikaa.
      Aivan varmaa että minä ja muutama muuu tilias. vaihtaa,en uppoa tämän läivan kanssa ,
      nyt on viimeinen aika tehdä ratkaisu.
      ps. on yksi muukin asia josta olen maksanut dansken takia vuodessa n.400 ihan turhaa
      kunn pakottivat ottamaan jonkin lainaturvan vaikkei mulle sitä olis saanut myöntääkään.

      • Anonyymi

        Hik....


      • Anonyymi

        Ei minun maailma romahda siihen, jos verkkopankkiin ei pääse parin päivän aikana. Ja tervemenoa vaan OP:n asiakkaaksi, siihen pankkiin en palaa enää ikinä.


    • Anonyymi

      Samaa mieltä. Luulin kyllä että sitä pankkia ei ole enää lainkaan.

      • Anonyymi

        kyllä danske bonk on syvältä ,, kalliit palvelumaksut,, ja sitten vielö se palvelu puuttuu,,!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kyllä danske bonk on syvältä ,, kalliit palvelumaksut,, ja sitten vielö se palvelu puuttuu,,!

        Viimeistään nyt koronan vaikutus maailman talouteen kaataa Danske Bankin. Heti vähennetään eka vaiheessa 60 työntekijää Suomessa.


    • Anonyymi

      Kun tuo DB nyt kaatuu sille ei ole jatkajaa eikä nimenmuuttajaa, ei kukaan roskaa halua.

    • Anonyymi

      Pankki alkanut periin velkojaan takas tai vaatimaan kurinalaisempaa rahankäyttöä? Tottakai se on paska!

      • Anonyymi

        Rahanpesupankki. Tais osua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rahanpesupankki. Tais osua.

        Paskaa asiakaspalvelu...DB haluaa tietää minun henn.koht tietoja. Miksi lähetän omia rahojani ulkomaille...Aivan paskaa koko pankki


      • Anonyymi

        Pankit ei ala vaatimaan rahoja takaisi. Kestää varmaan pitkään ennenkuin tehdään mitään. Ensin asiakas alkaa yskimään ja hyytymään. Pankki llopettaa keskustelut ja odottaa asiakkaan omaa toimeliaisuutta ja ymmärtämistä omasta tilasta. Sitten tulee se vasara.

        Vahan ketjun taas joku kaivanut. 2021 taitaa kaikilla ns vanhoilla pankeilla palvelumaksu olla liki 8€ ja kaikilla samat ehdot joilla ne alenee ja saa takaisin. Op jäsen taitaa saada palveluista suoraan viiden euron alennuksen ja talletukset ja velat laskee maksua alemmas. S pankin maksuttomuudella ei paljoa neppailla.

        Mutta ne jotka pankkiosiosa haukkuu pankkia niin kirjoittaa lainat osassa tarvitsevansa yksityistä lainaa. Onneksi velat ei periydy.


    • Anonyymi

      Jotain tosi pimeetä toimintaa tuossa pankissa kun johtotasolla monta itsemurhaa.

    • Anonyymi

      Varokaa sitä pankkia. Vaihdoimme pankkia 2016 koska emme saaneet asuntolainaa danskesta. Annoimme valtakirjan uudelle pankille tilin tyhjentämiseksi danskesta.
      Luulimme että kaikki on ok.
      Nyt 2020 tuli lasku alkuperäisestä tilinylityksestä josta emme tienneet mitään. Laskuun oli laitettu korkoja koko ajalta. Asiantuntijat kehottivat vain maksamaan laskun.

      Onneksi meidän tapauksessamme oli vain 25 € pääoma plus korot.

      Että varokaa sitä pankkia niin kauan kun se vielä on!

      Uskon että nyt kun pankki on kaatumaisillaan, ne kaivavat jokaisen nykyisen ja entisen asiakkaan kohdalta jotain mistä voivat laskuttaa ylimääräistä

      • Anonyymi

        JUU PALAUTTEET EIVT MENE PERILLE.EI MUUTA,KIITOS


    • Anonyymi

      Olen yrittänyt soittaa danske Pankkiin koska haluaisin lopettaa tilin johon ei ole tunnuksia Mikään numero ei toimi eikä vastaa.Haluaisin tietää miten toimin.Pankkikonttoriin vain ajan varauksella pääsee joka nro ei vastaa.
      Mitta alkaa täyttyä

    • Anonyymi

      Täysin samaa mieltä. Huonoista huonoin.

    • Anonyymi

      Osaako kukaan sanoa, miksi en saa suljettua Danske Bankin sivua...3 e-laskua odottaa elokuulla...palaa aina maksuihin...ennen toiminut ihan hyvin???

    • Paskin pankki Paskin pankki Paskin pankki

    • Paskin pankki

    • Anonyymi

      Ihhan saatanan omistama ...paska

    • Anonyymi

      Minä olen ollut asiakas daskessa kymmeniä vuosia. Nyt ei enää kotikaupungissani ole konttoria. Kolme viikkoa sitten laitoin sinne viestin johon en ole saanut mitään vastausta. Laitoin uuden viestin jossa ihmettelin miksi asiaani ei reagoida. No kohta on mennyt viikko siitäkin eikä vastausta kuulu. Taitaa olla asiat siellä ihan viturallaan. Alettava katselemaan pankkia jossa saa asiansa hoidettua.

      • Anonyymi

        Mitäpä asiakkaille suotta vastailemaan.


      • Anonyymi

        Ehkä pankkien pienin ongelma on verkkoviestit!

        Itselläni on asiakkuus kohtuullisen kokoisessa OPssa ja lähin konttori on n 15km päässä ja pienemmän OP pankin konttori parin sadan metrin päässä!

        Minulle ei ole mitään väliä vaikka omaa konttoria ei ole lähellä koska asiat sujuu ilmankin. Pankki kyllä ottaa yhteyttä jos on asiaa!


      • Anonyymi

        Mulla meni luotto tuohon Danskeen juuri tänään, asuntolainaa ei tullut kun kohde liian vanha ja vaatii remonttia. Lainasumma olisi ollut noin puolet siitä mitä minun omia rahojani on Danskella sijoittajien pelirahana. Nyt lähti pankki vaihtoon, vien osakesalkkuni toiseen pankkiin.


    • Anonyymi

      huijari pankki! ei asiakasalvelua, lainan paperi maksu maksaa 6€ ja et saa helpolla sähköiseksi.

    • Anonyymi

      Mitähän hommaa ja bisnestä tuollainen Private Banking homma on?

      Että pohjoismaiden suurimpiin pankkeihin lukeutuvan Danske Bankin kannattaa ajaa koko normaali, asiakkaita palveleva pankkitoimintansa alas. Ja keskittyä johonkin Private Bankingiin jatkossa.

      PK-yrityksemme toinen pankkitili on ollutt Postipankin ajoilta 1990-luvulta lähtien Danskessa ja sen edeltäjissä. Tililtä oli yksi Master-luottokortti olemassa ja nettipankin käyttömahdollisuus, muita tilitapahtumia ei ollut, silti veloitukset tilinkäytöstä olivat 44 €/kk.

      Lähetin joulukuulla Danske Bankin verkkopankin kautta viestin, että olemme harkinneet lopettaa koska tilin hoitokulut ovat nousseet niin suuriksi. Vastausviestinä tuli suoraan, että kertokaa toisen pankkinne tilinumero, niin siirrämme varanne sinne ja lopetamme tilinne.

      No, lopetettiin tili, ja tuntuupa ilman tuota hyvin pärjäävän.

      • Anonyymi

        Hieman artikkeleita:

        Danske Bankin osake romahtanut – Edessä voivat olla miljardikorvaukset, kun Yhdysvallat aloitti tutkinnan

        https://yle.fi/uutiset/3-10439003


        Danske Bankin rahanpesututkinta laajeni lähes 2 miljardilla Virossa

        https://yle.fi/uutiset/3-11160300

        Danske Bank irtisanoo 41 työntekijää Suomessa

        https://demokraatti.fi/danske-bank-irtisanoo-41-tyontekijaa-suomessa-tallaisia-paatoksia-ei-koskaan-tehda-kevyesti

        Rahanpesun Virossa ilmiantanut: Danske Bank tarjosi rahaa vaikenemisesta, eikä ottanut vakavasti varoituksia

        https://www.aamulehti.fi/ulkomaat/art-2000007564231.html



        Danske bank käyttää asiakaskohtaisissa analyyseissään tälläistä toimijaa

        https://asiakastieto.wordpress.com/

        saadakseen verukkeen kohdistaa kuluttajaan mm kunnianloukkaus- rikoksia


    • Anonyymi

      Danske bankin pasilan konttorissa näyttää olevan nyt joku suurempi ongelma, aiheesta on tulossa laajemmalla levityksellä kevään mittaan artikkeleita. Kannattaa välttää asiointia Danske bankin Pasilan yrityskonttorin kanssa.

      • Anonyymi

        'Danske bankin pasilan konttorissa näyttää olevan nyt joku suurempi ongelma, aiheesta on tulossa laajemmalla levityksellä kevään mittaan artikkeleita. Kannattaa välttää asiointia Danske bankin Pasilan yrityskonttorin kanssa.'

        Enään ei ole jonoja Helsingin, Scandic kauppakujalla, eli pienasiakkuudet siirtyneet S-Pankkiin, Nordea, OP, Säästöpankki, POP....
        Varmasti uutisia tulee vuoden mittaan pankki järjestelyissä. Pankki on nyt Corporaatio & yrityspankki joka näkyy enään talousuutisissa kun pankkikonttorit suljettu.


      • Anonyymi

        Kokemus Danske Bankin Pasilan yrityskonttorista: luuri korvaan asiakkaalle 37x viikon (5 arkipäivän aikana). Ei mene koronan aivosumun syyksi enää näin moukkamainen käytös.
        Lue artikkeleita kevään mittaan aiheesta, ja siitä miksi mm aasialaiset isot sijoittajat tulevat karttamaan tätä kusipää tanskalaisten rötöspankkia. Tunnetko piston sydämessäsi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kokemus Danske Bankin Pasilan yrityskonttorista: luuri korvaan asiakkaalle 37x viikon (5 arkipäivän aikana). Ei mene koronan aivosumun syyksi enää näin moukkamainen käytös.
        Lue artikkeleita kevään mittaan aiheesta, ja siitä miksi mm aasialaiset isot sijoittajat tulevat karttamaan tätä kusipää tanskalaisten rötöspankkia. Tunnetko piston sydämessäsi?

        Lue kuinka eräs kemiläinen menetti kaikki rahansa Danske Bankin takia

        https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d223612-110f-494d-9528-227b99840a31

        Danske bank on sairas pankki. Vaihtakaa heti pois Danskesta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kokemus Danske Bankin Pasilan yrityskonttorista: luuri korvaan asiakkaalle 37x viikon (5 arkipäivän aikana). Ei mene koronan aivosumun syyksi enää näin moukkamainen käytös.
        Lue artikkeleita kevään mittaan aiheesta, ja siitä miksi mm aasialaiset isot sijoittajat tulevat karttamaan tätä kusipää tanskalaisten rötöspankkia. Tunnetko piston sydämessäsi?

        Joop kuulemma Tanskan poliisi on aloittamassa asiassa syrjintä rikosjutun. Lisää luvassa kuulolla siis pian


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        'Danske bankin pasilan konttorissa näyttää olevan nyt joku suurempi ongelma, aiheesta on tulossa laajemmalla levityksellä kevään mittaan artikkeleita. Kannattaa välttää asiointia Danske bankin Pasilan yrityskonttorin kanssa.'

        Enään ei ole jonoja Helsingin, Scandic kauppakujalla, eli pienasiakkuudet siirtyneet S-Pankkiin, Nordea, OP, Säästöpankki, POP....
        Varmasti uutisia tulee vuoden mittaan pankki järjestelyissä. Pankki on nyt Corporaatio & yrityspankki joka näkyy enään talousuutisissa kun pankkikonttorit suljettu.

        "Enään ei ole jonoja Helsingin, Scandic kauppakujalla, eli pienasiakkuudet siirtyneet S-Pankkiin, Nordea, OP, Säästöpankki, POP....
        Varmasti uutisia tulee vuoden mittaan pankki järjestelyissä. Pankki on nyt Corporaatio & yrityspankki joka näkyy enään talousuutisissa kun pankkikonttorit suljettu."

        Nyt Narinkatorin kassapalvelut auki enään Ma, Ke, Pe. Ti & To pelkät neuvontapalvelut.

        https://danskebank.fi/sinulle/asiakaspalvelu/yhteystiedot/konttorit
        "Helsinki - Narinkkatori
        Osoite
        Simonkatu 9, Narinkkatori, 00100 Helsinki
        Käynti Forumin yhdyskäytävältä

        Palvelut:
        Kassa- ja käteispalvelut ma, ke, pe klo 10-16.30
        Muut ilman ajanvarausta hoidettavat päivittäiset raha-asiat ma-pe klo 10-16.30"
        ****

        Kohta voidaan odottaa radikaaleja muutoksia jossa pienasiakkuudet myydään ulos.
        Onko ostajana N26, Revolut vai joku muu ulkomainen pankki ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joop kuulemma Tanskan poliisi on aloittamassa asiassa syrjintä rikosjutun. Lisää luvassa kuulolla siis pian

        Eikö se jo järki sanele että välttäkää tälläistä hölmöjen tanskalaisen roskapankkia. Hölmöläisten juuttien tanskan maa on sekaisin kuin seinäkello hallitsemattoman maahanmuuton seurauksista ja se sekavuus heijastuu maallman laajuisesti.

        https://mvlehti.net/2018/08/27/koopenhaminassa-paloi-autoja-tanskan-poliisi-selittelee/

        Jos oltaisiin järkeviä niin tanskalaisille täytyisi saada maahantulokielto suomeen, jos tämä olisi hoksattu aiemmin niin Tehtaankatu 1997 murhenäytelmää ei olisi tarvittu kärsiä. Ja väkevät kaupparajoitteet, päästäisiin eroon pilaantuneista tanskalaiskinkuista, roskajournalisimista ja tälläisistä roskapankeista joka hävittää jopa kokonaisia ihmisten omaisuuksia lue tästä

        https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d223612-110f-494d-9528-227b99840a31

        Kysy itseltäsi, jos pankin iholla on jopa FBI niin miten uskallat käyttää niin epäluotettavaa pankkia mietipäs sitä

        https://thepaypers.com/payments-general/seb-swedbank-danske-bank-shares-drop-amid-us-investigation-report-on-money-laundering--1246343

        ps Dansken bankin rahanpesusotkuja käsittävät sotkujen caset on avattu taas uudestaan hehe


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kokemus Danske Bankin Pasilan yrityskonttorista: luuri korvaan asiakkaalle 37x viikon (5 arkipäivän aikana). Ei mene koronan aivosumun syyksi enää näin moukkamainen käytös.
        Lue artikkeleita kevään mittaan aiheesta, ja siitä miksi mm aasialaiset isot sijoittajat tulevat karttamaan tätä kusipää tanskalaisten rötöspankkia. Tunnetko piston sydämessäsi?

        Norjan lehdet julkaisi pari viikkoa sitten nimen Pasi Pieninkeröinen haistattelee asiakkaille ja muuta mukavaa Pasilan yrityskonttorista. Että tälläinen on sitten tanskalaisten rosvopankin asiakaspalvelun taso


    • Anonyymi

      Onko muilla ollut ongelmia saada rahojaan Danske bankista? Eivät suostu siirtämään varoja toiseen pankkiin..

    • Anonyymi

      Danske bank on joutunut kavalluksen uhriksi! Ottakaa äkkiä säästöt ja sijoitukset pois sieltä! 80 000€ muka hukassa! Huijareita paljon siellä töissä.

    • Anonyymi

      Itse olen taistellut kyseisen pankin kanssa jo useita viikkoja varoistani ja rahaa en ole saanut koko aikana ja laskut pankin sekoilujen vuoksi maksamatta.

    • Anonyymi

      Istuin yli 8v. Ei ole hyvästä yhtä! Korruptio ja huijaus ja paljon bla bla bla sekä lupasi >että kohtamme parhaitamme ja kehittämme<! Olen kyllästynyt!

      En voi suositellaan kenellekään!

    • Anonyymi

      Ihan hyviä kokemuksia muutamaa poikkeusta lukuunottamatta:

      Tunnistautuminen verkkopankkitunnuksilla sitä vaativiin muiden palveluntarjoajien palveluihin tökkii todella useasti, joskus ei jopa onnistu.

      Verkkopankkiin tulee virallisina pankkiviesteinä käsittämätön määrä viestejä, jotka ovat täyttä roskasisältöä, joku Kurosen Samin videokin (!) tupsahti samaan paikkaan mihin siis ilmoitukset laskuistakin tulevat. Näitä tulee jopa kymmeniä viikossa.

      Verkkopankissa tehty maksu on joskus veloittunut kahdesti. Onneksi ovat laskuttajalta tästä lähettäneet kirjeen ja maksaneet takaisin. Kannattaa tarkkailla.

    • Anonyymi

      Ottaa päähän että danske pankin kanssa asiointi ei onnistu kun eivät vastaa soittoihin. Kerrassaan palvelu mennyt huonoksi. Pahoittelevat kyllä kun saa yhteyden mutta jonkin ajan kuluttua taas sama homma. Hoidan pääasiassa hommat verkkopankissa mut sitte kun se ei riitä niin eivät vaan vastaa. Pankin vaihtoko edessä? Toimiiko muualla paremmin?

      • Anonyymi

        Toimilupa pois malliksi


      • Anonyymi

        Pitäisi olla 100 prosenttinen mahdollisuus itsepalveluun jokaisessa asiassa.


    • Anonyymi

      Kyllä aivan sontaa on, yli puolituntia odottanut asiakaspalvelua puhelimessa kun huijasivat minut hankkimaan toisen kortin vaikka vanhaan piti vain liittää plussakortti.

    • Mielipidettä Danske Bankista tulee äkkiä, jos sinne soittaa; tänään varasin sinne käyntiaikaa ja sanoin minä päivänä sinne haluan, minulle lueteltiin kaikkien muiden päivien aikoja paitsi toivomani päivän. Kun olin moneen kertaan uudestaan sanonut toivomaani päivää, kas kumma ,silloin olikin vapaita aikoja ......... ?
      Sitten asiakaspavelija alkoi ihmetellä otetaanko minut vastaan, kun en ole edunvalvontapäätöstä lähettänyt heille. Sanoin, että tuon päätöksen mukanani - ei auttanut, asiakaspalvelija jatkoi ihmettyä ja pohtimsta, otetaankohan minut vastaan konttorissa... (soitin maksulliseen palvelunumeroon ja pankin asiakaspalvelija jatkaa ihmettelyään), Ihmettelyä jatkui 10 minuuttia. Asiakas palvelija vaan ihmetteli ja minä maksoin.
      Muistutin moneen kertaan, että soitin ajanvaraamista varten, en asiakaspalvelijan tyhjänpäiväistä ihmettelyä varten.
      Täysin ilman mitään opastusta pankki pistää työntekijänsä vastaamaan maksullisiin palvelunumeroihin, mikä on sikamaista touhua.

    • Anonyymi

      Kaikki pankit on ihan yhtä hyviä. Pankeilla vaan on paskat asiakkaat.

      Asiakkaan ei tarvitse tehdä muuta kuin hoitaa asiansa niin ettei pankin tai lähellä olevien ihmisten tarvitse kärvistellä. Se nimittäin on paskaa kun ns terve normaali ihminen on käsi raha-asioittensa kanssa eikä itse ymmärrä miltä se näyttää!

      Sitä vois miettiä kuinka oli asiansa kussut on edunvalvonnassa tai sen tarpeessa. Sehän tiedetään että merkintöjä saaneiden joukossa on paljon ihmisiä joiden ongelmat ovat hyvin pieniä, joitakin kymmeniä tai muutamia satoja euroja ja hoidettuja jo aikoja sitten.

    • Anonyymi

      Saatava valtion pankki

    • Anonyymi

      Tämä tanskalaisten hölmöjen roskapankki väärentää itsestään positiivisia kehuja googleen mutta mikä on totuus haluatteko kuulla?

      Tuoretta tietoa mm Europolilla on jo lähes 400 casea vireillä tämän roskapankin rikoksista, merkittävä osa Suomessa. Varastavat asiakkaitten talletuksia. Pistävät varkaudet laitteistovikojen syyksi mutta todellisuudessa siellä on ihan fyysiset henkilöt jotka pistävät varastamansa rahat liiveihinsä. Tämä Kemiläinen tapaus on vasta jäävuoren huippu

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d223612-110f-494d-9528-227b99840a31

      VAROKAA DANSKE BANKIA !

      • Anonyymi

        Tuo uutisen tapaus ei sinäänsä liity danske bankkiin vaan lehtijutun päätähti on luovuttanut tunnuksensa huijareille itse. Esimerkiksi Torin tai sähköpostin kautta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo uutisen tapaus ei sinäänsä liity danske bankkiin vaan lehtijutun päätähti on luovuttanut tunnuksensa huijareille itse. Esimerkiksi Torin tai sähköpostin kautta.

        EIkö muka liity? Danske bank on jopa FBI:n tarkkailussa. Tämä ainakin liittyy ja edelleen

        https://www.spglobal.com/marketintelligence/en/news-insights/latest-news-headlines/danske-swedbank-seb-in-fbi-probe-of-alleged-money-laundering-8211-dagens-industri-61753861


        Entä Dansken muut sähinät? VIron Dansken pomon itsemurha ynnä muuta


        Karttakaa tätä roskapankkia pliis


      • Anonyymi

        Siinä taas on yksi jonka laakitys meni pieleen, fakta pöytään muumipeikko


    • Anonyymi

      Ainakin Dansken mielestä kaikki luottotiedottomat henkilöt ovat rikollisia ja heitä on syytä epäillä rahanpesusta yms. Kohtelevat kuin paskaa ja uhkailevat tilien sulkemisella jos et heti kerro mihin käytät esim käteistä jonka haluat nostaa tililtäsi

      • Anonyymi

        Ota lääkkeesi ja jatka nukkumista


    • Anonyymi

      Danske on sysipaska.. palvelumaksut 11 e kk, käyeisnostopalkkio 90 centtii ja ties vaikka mitä.. suorastaan rosvopankki eikä muuksu muutu

      • Anonyymi

        Entäs muualla kuten sinun pankissa


    • Anonyymi

      Täällä valittavat kaikki ne jotka ova ns persaukisia hölmöjä.
      Menkää vaikka risusavottaan

    • Anonyymi

      Dandke bank esti rahansiirron Remitlyn kautta, väitti että se on turvallisuuskysymys.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      66
      6402
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4123
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      268
      2543
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2000
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1508
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1367
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1107
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1080
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1026
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1011
    Aihe