No lol!!!!!!!!!!
Voit eemeli ku voi olla hullu pätkä, toi kakkos osa, eka kunnon goree, mut ennen puolta välii ikään kuin "varat" olisi loppunu kesken!
Ykköne oli ihan hauskaki leffa.
Ootteko työ muut nähny tätä pätkää?
Toxic Avenger!!!!
4
479
Vastaukset
- Nimimerkki on jo rekisteröi...
Oon nähny kaikki kolme! Joskus melko poikana.. yöks :D
- Usagi Yojimbo
Omistan kaikki neljä osaa. Tuo kakkonen tosiaan on ensimmäiseen verrattuna aika lailla erilainen, eniten pidin ykkösosasta.
- mystery-86
Usagi Yojimbo kirjoitti:
Omistan kaikki neljä osaa. Tuo kakkonen tosiaan on ensimmäiseen verrattuna aika lailla erilainen, eniten pidin ykkösosasta.
on todella sitä mitä lupaa,jos troma ei olisi keksinyt tätä mutanttisankaria niin eivät sitä muut olisi saaneet aikaan tuolla rakenteella ja noilla elementeillä.Perskeles....todellista viihdettä ja leffan ykkös juttu on viihdyttäminen.Kukaan muu ei olisi riskeerannut uraansa THE TOXIC AVENGERILLA.Budjetti on sellainen että pummikin pissisi ja sylkisi päälle ja muut hänen kaimansa...kunnon biletys leffa....tälle riittää mainiosti se mitä se on.
- mystery-86
muuten B-LEFFA SPLATTER suunnitelmani etenevät ja varmasti teen leffan....kaikenlaista olen jo siihen keksinyt.....feed your FRANKENSTEIN.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1053671
Satuit vain olemaan
Ensimmäinen joka avasi minussa sen nähdyksi ja rakastetuksi tulemisen puolen. Pitäisi vain muistaa että et ole ainoa. Se472610- 1142432
24/7 sinä mielessä, ihan jatkuvalla syötöllä
Aamulla herätessä, päivällä melkein nonstop, illalla nukkumaan mennessä, öisin herätessä. Mikä viddu tässä on 🤣401964Jotain pitää nyt keksiä että sinut näkisi
Ensiviikolla viimeistään. Tälle on pakko saada kunnon piste tai sitten aloitetaan loppuelämä yhdessä, tulen hulluksi muu291677- 271512
Mulla tulee vaan niin
Paha olo siitä mitä teidän välillä on. Vaikka se on sun päätös mitä haluat. Tuntuu että menetän jotakin vaikka tiedän et221501- 221328
Olikohan se
Kuitenkin niin, että kiinnostuit minusta ihan tosissaan. Loukkaannuit, kun en ollutkaan valmis tapaamaan sinua.. Pelkäsi81241Mitkä olivat viimeiset sanasi ikävoinnin kohteellesi
Ja milloin? Mitä olisit sanonut jos olisit tiennyt että ne jäävät viimeisiksi -ainakin toistaiseksi?701235