Nii ootteko kukaan nähny? mä en mut haluisin... onko se kovaki pätkä?
Juoni kuulostaa aika hauskalta:
Kaveri kiertää laatikossa asuvan irtileikatun siiamilais-kaksosensa kanssa tappamassa syypäitä leikkaukseen!!!!!
Basket Case?
keissi
1
269
Vastaukset
- Belial
Niin, kyseessähän on Frank Henenlotterin B-raina, joka poiki myös kaksi jatko-osaa. Ykkösen olen nähnyt ja aika maittavaa menoa on luvassa, jos ymmärrät kyseisen genren päälle ja osaat suhtautua, hieman kieli poskella-menoon.
Huumoria löytyy, dramatiikkaa ja veristä väkivaltaa. Toteutus on välillä aivan naurettava, kuten animoitu Belial-velihirviö.. voi voi. Kannattaa katsoa, muttei maksaa itseään kipeäksi hankinnan takia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614448KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1533303Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?572602Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo492564- 1122335
- 241903
- 241691
- 301636
- 1691550
- 361275