Hei,
opiskelen sairaanhoitajaksi ja haluaisin kuulla teiltä syöpää sairastavilta millaisia kokemuksia teillä on hoitajista. Lähinnä minkälainen on ollut ensikohtaaminen hoitajan kanssa kun olette saaneet kuulla diagnoosin? Miten hoitaja on toiminut ja mitä olisitte toivoneet hänen tehneen toisin?
Kiitos jo etukäteen vastauksistanne. Ne toivottavasti auttavat minua tulevaisuudessa työssäni toimimaan "oikein".
Syöpään sairastuneen kohtaaminen
4
215
Vastaukset
- -ra
Ainoastaa hyviä kokemuksia,ovat hyvin empaattisia ja ammattitaitoisia niin hoitajat kun lääkäritkin
- Syöpis
Lääkärihän sen ensin huomasi. Takamuksesta oli tulvinut verta niin paljon, että tiesin odottaa jotain pukamia pahempaa.
Tähystyksen jälkeen lääkäri ilmoitti hyvin varovaisesti peräsuolen kasvaimesta ja matalalla äänellä kertoi sen olevan ilmeisen pahanlaatuisen.
Koepalathan lähtivät tutkimuksiin ja vahvistivat havainnon.
Hoitsujen kanssa olin tekemisissä vasta myöhemmin. Sairaalassa leikkausten jälkeen
En minä sen kummemmin ajatellut heidän käyttäytymistään.
Maatessani osastolla kaiken näköisten rähjäukkojen kanssa tuli mieleeni miten pitkää pinnaa se työ vaatii.
Sairaalan jumppari ei oikein vakuuttanut osaamisellaan.
Vastaavasti avannehoitsu oli huipputyyppi joka suhteessa!
Seuraava labra on 10.12. Tähystys riippuu labratuloksesta.
Edellisessä tähystyksessä havaittiin jotain punaista pullistumaa.
Ennen labraa ehdimme käymään Bremenin joulumarkkinoilla ja uskon vahvasti, ettei tulos pilaa jouluviikon suunnitelmaamme. - -ra
Onni maaaatkaasi
- hoidoissa
Oppilaitos, nimesi, ne ovat ne ensim. joita tälläisissä gallupeissa tulee laittaa esille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1024447Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/743821168- 1861042
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1091022Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna83893Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47891- 64881
- 64846
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk10837Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64816