Hei !
Auvo Helminen kirjoitti joskus kirjan nimeltä "Rakkauden käskyt"
Onko jollakin myydä minulle tuo Helmisen kirja, voin ostaa isommankin pinon kirjoja
jos on sellaisia mitä minulla ei ole.
Tänne voi vastata ja kotisivuillani on sähköpostini; kaksikin;
http://jarinhotelli.blogspot.com
Kokeillaan tätäkin: uusi osoite: https://www.google.com/ JariLaurila
Yst. t. Jari Laurila
yst. t. Jari Laurila
Onko jollakin kirja nimeltä;
18
130
Vastaukset
Siis sieltä löytyy sivuiltani sähköpostini.
jari- ohjeet on
löytyyhän ne rakkauden käskyt Raamatustasi, joten,
miksi tuhlaat rahojasi kirjaan?
Ossathan sä polttaa jeesus kuvat, aivan raamatun perusteellakin.
" Poistakaa vieraat Jumalat joita teillä on keskuudessanne" Jaakob kehoittiHei !
Ei Jeesus kuvia polttaa tarvitse. Ei enkeleidenkään kuvia tarvitse hävittää.
Ihan hienoa mitä enemmän taivaallisista muistutetaan ja muistuu ihmisille kun näkee Jeesus- ja enkeli kuvia.
- Ei niiden edessä olla niin että kuvia Jumalaksi luullaan tai luullaan niissä olevan jumalallista voimaa, ei toki.
Ei Salomokaan hävittänyt arkin päältä enkeleiden patsaita, eikä kukaan muukaan. Enkelipatsaat koristivat arkin kanssa ja arkin sisällä oli lain taulut.
Koristeet ja somisteet ovat koristeita ja somisteita, ei niitä Jumalaksi luulla.
Kielto kuvien tekemisestä koskee tietenkin esim. kultaisen vasikan valamista, yms jossa Jumalaksi vaihdettiin ihmisen tekemä tekele.
2Mos 25:19 Jumalan käsky koristella arkin kansi enkelipatsailla.
Teille jehovantodistajille pitää opettaa yksinkertaisia alkeita vielä, heh.
"Suuri käsky" Matt 22:36-40 ei korvaa lakia vaan on tiivistelmä ja yhteenveto laista. Luuk 16:17, Matt 5:17-18. mm.
Laki opettaa Jumalan ja lähimmäisten rakastamista. Millään lailla näitä lakeja ei korvata ja mitätöidä tietenkään yhteenvedollakaan. Yhteenveto kuvaa tämän ns. 10-käskyn lain periaatteet suurinpiirtein. Lain kymmenen käskyä täsmentää: Jaakob, Jeesuksen lihallinen veli opetti tässä mitä merkitsee yhdenkin käskyn tallaaminen; katso itse; Jaak 2:10. Kun luet ympäriltäkin selivää lisää, Lakia Jaakob kutsui "Vapauden ja täydellisyyden laiksi" koska laki on täydellinen. Näin Jaakob sanoi uuden liiton aikana laista.
Minä en sinänsä ole tietämätön, olen toki vastoin parempaa tietoakin elänyt, mutta laista olen kirjoittanut täällä ja tunnen asiaa toki. Kirjoja ihmiset ostavat kun ihmiset ostavat kirjoja. Minun kirjastossani on 15 metriä ja minusta se on mukavaa kun vanhenen oma kirjasto eikö vain. Ei siksi että niin tyhmä ja pössöö ole etten yhtään mitään tietäisi.
Täällä ole hyvä lakia lain päälle; http://jarinhotelli.blogspot.com/search/label/4
yst. t. Jari Laurila
- salaisuutta kyllin
" Sentähden että teidän on annettu tuntea taivasten valtakunnan salaisuudet, mutta heidän ei ole annettu" Matt 13: 11
Onko Jeesus Jumala? On kyllä esim. Malakia 2: 10
Voiko ihminen tehdä itsellensä jumalia? Eivät ne jumalia ole" Jer 16: 20
Mitä materiaalia on meidän Jumalamme? Hän on nykyään lihaa, luita ja verta, ja tekee työtä Kaikkeinpyhimmässä!
No, mitäs ovat nämä turhat jumalat? " ..ne ovat puuta, joka hakataan metsästä"
ja taiteilijan käden tekemiä Jer 10: 3
Ne ovat kuin linnunpelätin kirkko maalla, eivät ne voi puhua, kantamalla niitä täytyy kantaa, sillä ne eivät voi astua ..jae 5
Meidän Jumalamme puhui liiton sanat vuorelta, ja hänen muotoansa ei kukaan nähnyt, sanat te kuulitte!
" Älä tee itsellesi Jumalan kuvaa! Kuka on Raamatun mukaan Jumalan kuva"?
Raamattu sanoo: " Jeesus on sen näkymättömän Jumalan kuva" ..Joten jos tahdot päästä elämään sisälle, pidä käskyt.
Enkelit eivät ole Jumalia,.. ne ovat " palvelukseen lähetettyjä henkiä, palvelukseen lähetettyjä niitä varten jotka saavat autuuden periä" Heb 1: 14
Jumala kehoitti tekemään arkin päälle kerubit, ja ne kuvaannollisesti vartioitsevat " miekallaan" Jumalan lakia, ..eli jos joku pyöräilijä tekee jumalan kuvan huoneeseen asumaan, tai ostaa sen, niin häneltä huitaistaan pää poikki!
Koska Jumala on pyöräilijänkin Pää. " Synti on laittomuus, ja synnin palkka on kuolema!
Ja " synnin voima on Laki"!! Se, tarkoittaa, että jos joku on vaikka pyöräilemällä hankkinut fyysistä ja psyykkistä kuntoa, niin synti yrittää työntää Jumalan lain kumoon.
Syntihän vihastuu siitä, jos totuus sanoo: " Kirottu olkoon jumalan kuvan maalari , ja se joka salaa, sen pystyttää!
Jumalalle ei ole mikään salattua eikä paljastamatonta, siksi jokainen tunnustakoon Valkeudessa syntinsä!
III - käskyhän on laadittu sitä varten, varoittamaan, että jos joku laurila tms. rikkoo I ja II käskyn, niin " Älä turhaan lausu Herran sinun Jumalasi nimeä... sillä minä en sinu kuule,.. sen takia koska sinulla on vieraiya jumalia minun rinnallani!
Jeesus on Jumalamme, ja häntä suorastaan iljettää, kun jotkut samaan aikaan huutelevat häneltä yhtä ja toista, eivätkä kuitenkaan tee mitä Herra sanoo.
Siksihän minä syljen aina jeesus kuvan päälle, etten vain kunnioittaisi sitä! Joona 2: 9
Voihan siinä sylkemisessä olla vähän taikapapuja, mutta on parempi selvästi
osoittaa , Jumalalle, etten minä ole se , joka niitä kunnioittaa!
Ja sitten siinä on sekin idea, että Jumala minua kuulee, kun opetan Jumalan tietä totuudessa!
" Kun sinä huudat, auttakoon sinua jumaliesi joukko! Jesja 57: 13
Tämän vuoksi apua ei laurilalle ole, kun kumi puhkeaa! :)
" Älä turhaan lausu Herran sinun Jumalasi nimeä" III-käsky,
koska sinulla on vieraita jumalia keskuudessasi.
" Tuuli, vie epäjumalat kaikki, henkäys ottaa ne pois! Jes 57: 13
Eli epäjumalat joutuvat kuumaan tuuleen, joka pyyhkii helvetinpäivänä yli maanpiirin, ja henkäys ottaa ne pois!
" Hän surmaa jumalattomat suunsa henkäyksellä!" Jumala ja minä pidän kaikkia niitä jumalattomina, jotka pitävät jeesus ehtoollis kuvaa tai muuta kuvaa elävän Jumalan rinnalla!
Kyse on siitä jos ette pidä Jumalan käskyjä, rikotte sapattini ja jos silmänne pälyilevät heidän isiensä kivijumalain perään... niin te tuhoudutte! Hesekiel 20: 24
Adventistit kuten jarikin haluaa olla pakanain kaltainen, muitten maitten sukukuntain kaltaisia, niin me palvelemme puuta ja kiveä Hesekiel 20: 32
Nyt Laurila yrittää väittää, ettei hän ainakaan jeesus kuvia palvele!
Tottakait palvelet, mitäs pirua sä meet sitä seinälle takaisin nostamaan, jos se sieltä alas putoaa????
Osaahan jumala kiivetä sinne itsekin ilman palvelijaa.
Anteeksi kun tein Laurilan pilkkapuheeksi ja sananlaskuksi
Laurilan pitäisi opetella tekemään erotus, pyhän ja epäpyhän välillä! Iljetysten ja Pyhän välillä.
Hesekiel kertoo 11: 21... että laurilan vaellus tulee hänen oman päänsä päälle
Minä taas tulen ja poistan laurilan elämästä kaikki sen iljetykset ja kauhistukset, nuo jeesus kuvat Hesekiel 11: 18- tulta päin
Laurilalta on kadonnut ymmärrys! Hän ei esim. osaa selittää miksi Jumala ja Mooses vihastuivat , niin perkeleellisesti " kultaisen vasikan tähden"
Laurila ei käsitä, miksi kultainen vasikka on Jumalamme, eli Jeesuksen kuva!.
No, kun Laurila saa uuden hengen ja kivisydän on poistettu, niin hän käsittää tämänkin asian! - kuulutus
tulta päin kirjoitti:
Laurilalta on kadonnut ymmärrys! Hän ei esim. osaa selittää miksi Jumala ja Mooses vihastuivat , niin perkeleellisesti " kultaisen vasikan tähden"
Laurila ei käsitä, miksi kultainen vasikka on Jumalamme, eli Jeesuksen kuva!.
No, kun Laurila saa uuden hengen ja kivisydän on poistettu, niin hän käsittää tämänkin asian!Ovatko jeesus ja marian kuvat vanhurskautta, eli rehellisyyttä?
No, eivät todellakaan. Miksi Jeesus tahraa kerran pukunsa näitten epäjumalankuvien palvojien vereen?
" Minä poljin heitä vihassani, tallasin heidät kiivaudessani, ja niin pirskui heidän vertansa vaatteeiilleni ja minä tahrasin koko pukuni" Jes 63: 3
Jeesuksen astinlauta on maa, ja se joka Jumalamme jalan alle joutuu, niin painen on niin suuri että ruumis räjähtää, ja siitä pirskuu verta Jumalan vaatteille!
Miksi: " Sillä koston päivä oli minun mielessäni, ja minun lunastettujeni vuosi oli tullut" jae 4
Lunastetaanko ne, jotka kantavat jeesus kuvaa kourassaan, tai pitävät niitä kirkkojensa seinillä??
No, ei tietenkään lunasteta! Kristus lunastaa vain ne, jot syntinsä tunnustavat ja hylkäävät ne, ja polttavat vieraat jumalat. Kompostoiminen voisi olla yksi tapa, mutta epäjumalan kuvissa on niin paljon värejä, joten Raamattu sanoo:
" Minä saastutan ne, jotka maan saastuttavat"!!
Joten polttaminen on oikea tapa, silloin polttaja ymmärtää, että kun hän polttaa jeesus jumalan kuvat, niin häntä ei polteta helvetissä!
Vuodattaako mielestänne Jumalamme viatonta verta, kun hän polkee epäjumalankuvien rakastajat maahan, ja ruiskuttaa heidän vertaan vaatteilleen?
Ei minusta! Heidän ajatuksensahan ovat vääryyden ajatukset, , tuho ja turmio on heidän teillänsä, kertoo Sana!
Itehän uskovat ovat tehneet polkunsa mutkaiseksi, onhan hän neuvonut kaikille suoran tien!
Miksi epäjumalankuvien kanssa kulkijat eivät tunne rauhan tietä??
No, tietenkin siksi, että synti on rauhattomuus I -ja II käskyn rikkominen
Miten sä samaan aikaan voit tuntea rauhaa Kristuksessa, ja samaan aikaan epäjumalissasi!
Kuulee Herra epäjumalien kunnioittajia? Ei kuule, ei!
Miksi: " Vaan teidän pahat tekonne erottavat teidät Jumalastanne
ja teidän syntinne peittävät teiltä hänen kasvonsa, niin ettei hän kuule" Jes 59: 2
Onko mukamas Jumala tehnyt yhtään epäjumalaa?? No, ei.. mutta adventtiseurakunta, hellarit, katoliset ja luterilaiset... vaikka kuinka paljon!
Jos Jumala tallaa jumalattoman uskovan, niin että hänen vertaan pirskuu Jeesuksen vaatteille, niin eikö se johdu siitä " Kun kätenne ovat tahratut kanssa sisarienne ja veljienne verellä"
Miten niin?
No, tietenkin kun petätte Jumalan kansaa, ja kansaa rikkoo lain, ja Jumala tallaa lain rikkojat, joista pirskuu väkisinkin verta.
Eli epäjumalankuvien suosija ja kunnioittaja on uskovien murhaajaa, koska hän pettää heitä niin, että he joutuvat Jumalan tallaamiksi!
Ainut konsti olisi hyljätä väärät opit ja ajatukset ja palata Herran tykö!
Eikö Jeesus ole kuuluttanut jo aikoja sitten, että Hän on tehnyt taivaan ja maan ja meren, ja kaikki mitä niissä on, ettei sinun tarvitse miettiä , onkohan epäjumalnkuvani ne tehnyt!!
Te teette jeesus kuvia ja Jumala sanoo: " Keneenkä te vertaatte minut,
kenenkä rinnalle minut asetatte,
kenenkä kaltaiseksi te minut katsotte, että olisimme
toistemme vertaiset" Jes 46: 5
Te nostatte Beetelissä jumalankuvan, ja sanotte " Tämä jumala on Jeesuksen vertainen, me asetamme hänet Kristuksen rinnalle tänne Beetelin rukoushuoneeseen!
Ja samaan aikaan te huudatte Herralle: " Herra me olemme sinun lapsiasi"!
Eikö niin,? Kuka on valehtelija ellei saatana ja ihminen??? Kuka?
Aivan, muita valehtelijoita ei ole, kuin jumalaton ihminen, jolla on jumalan kuva, ja saatana joukkoineen.. Kuka on luopio ellei Herran kansalainen? Jumalan palkkalainen, tuo pappi - Yeshua Hamashia
kuulutus kirjoitti:
Ovatko jeesus ja marian kuvat vanhurskautta, eli rehellisyyttä?
No, eivät todellakaan. Miksi Jeesus tahraa kerran pukunsa näitten epäjumalankuvien palvojien vereen?
" Minä poljin heitä vihassani, tallasin heidät kiivaudessani, ja niin pirskui heidän vertansa vaatteeiilleni ja minä tahrasin koko pukuni" Jes 63: 3
Jeesuksen astinlauta on maa, ja se joka Jumalamme jalan alle joutuu, niin painen on niin suuri että ruumis räjähtää, ja siitä pirskuu verta Jumalan vaatteille!
Miksi: " Sillä koston päivä oli minun mielessäni, ja minun lunastettujeni vuosi oli tullut" jae 4
Lunastetaanko ne, jotka kantavat jeesus kuvaa kourassaan, tai pitävät niitä kirkkojensa seinillä??
No, ei tietenkään lunasteta! Kristus lunastaa vain ne, jot syntinsä tunnustavat ja hylkäävät ne, ja polttavat vieraat jumalat. Kompostoiminen voisi olla yksi tapa, mutta epäjumalan kuvissa on niin paljon värejä, joten Raamattu sanoo:
Joten polttaminen on oikea tapa, silloin polttaja ymmärtää, että kun hän polttaa jeesus jumalan kuvat, niin häntä ei polteta helvetissä!
Vuodattaako mielestänne Jumalamme viatonta verta, kun hän polkee epäjumalankuvien rakastajat maahan, ja ruiskuttaa heidän vertaan vaatteilleen?
Ei minusta! Heidän ajatuksensahan ovat vääryyden ajatukset, , tuho ja turmio on heidän teillänsä, kertoo Sana!
Itehän uskovat ovat tehneet polkunsa mutkaiseksi, onhan hän neuvonut kaikille suoran tien!
Miten sä samaan aikaan voit tuntea rauhaa Kristuksessa, ja samaan aikaan epäjumalissasi!
ja teidän syntinne peittävät teiltä hänen kasvonsa, niin ettei hän kuule" Jes 59: 2
Onko mukamas Jumala tehnyt yhtään epäjumalaa?? No, ei.. mutta adventtiseurakunta, hellarit, katoliset ja luterilaiset... vaikka kuinka paljon!
Jos Jumala tallaa jumalattoman uskovan, niin että hänen vertaan pirskuu Jeesuksen vaatteille, niin eikö se johdu siitä " Kun kätenne ovat tahratut kanssa sisarienne ja veljienne verellä"
Miten niin?
No, tietenkin kun petätte Jumalan kansaa, ja kansaa rikkoo lain, ja Jumala tallaa lain rikkojat, joista pirskuu väkisinkin verta.
Eli epäjumalankuvien suosija ja kunnioittaja on uskovien murhaajaa, koska hän pettää heitä niin, että he joutuvat Jumalan tallaamiksi!
Eikö Jeesus ole kuuluttanut jo aikoja sitten, että Hän on tehnyt taivaan ja maan ja meren, ja kaikki mitä niissä on, ettei sinun tarvitse miettiä , onkohan epäjumalnkuvani ne tehnyt!!
Te nostatte Beetelissä jumalankuvan, ja sanotte " Tämä jumala on Jeesuksen vertainen, me asetamme hänet Kristuksen rinnalle tänne Beetelin rukoushuoneeseen!
Aivan, muita valehtelijoita ei ole, kuin jumalaton ihminen, jolla on jumalan kuva, ja saatana joukkoineen.. Kuka on luopio ellei Herran kansalainen? Jumalan palkkalainen, tuo pappiTunteeko Benedi Jahwe tämän Jeesuksesi? Tuskin, mutta Jeshuan tuntee.
Benedillä on 92 käännöksen mukaan kumarrettavana kunkin kansan oma jumala.
Tarvitaan tuohon sitten sitä ymmärrystä ... hieman. - yksi suuri käen muna
kuulutus kirjoitti:
Ovatko jeesus ja marian kuvat vanhurskautta, eli rehellisyyttä?
Miten niin?
Aivan, muita valehtelijoita ei ole, kuin jumalaton ihminen, jolla on jumalan kuva, ja saatana joukkoineen.. Kuka on luopio ellei Herran kansalainen? Jumalan palkkalainen, tuo pappi>>>Onko mukamas Jumala tehnyt yhtään epäjumalaa?? No, ei.. mutta adventtiseurakunta, hellarit, katoliset ja luterilaiset... vaikka kuinka paljon!>Eli epäjumalankuvien suosija ja kunnioittaja on uskovien murhaajaa, koska hän pettää heitä niin, että he joutuvat Jumalan tallaamiksi!
Ja todellakin Babylonista sanotaan, että "hänestä on löydetty profeettain ja pyhien veri ja kaikkien veri, jotka maan päällä ovat tapetut" Ilm.18:23 - aivan samoin kuin Jeesus todisti oman aikansa uskonnollisille johtajille, jotka olivat liittoutuneet maallisten hallitsijoiden eli "maan kuninkaiden" kanssa (Ilm.17:3).
"Te käärmeet, te kyykäärmeitten sikiöt, kuinka te pääsisitte helvetin (=gehennan) tuomiota pakoon?
Sentähden, katso, minä lähetän teidän tykönne profeettoja ja viisaita ja kirjanoppineita. Muutamat heistä te tapatte ja ristiinnaulitsette, ja toisia heistä te ruoskitte synagoogissanne ja vainoatte kaupungista kaupunkiin;
että teidän päällenne tulisi kaikki se vanhurskas veri, joka maan päällä on vuodatettu...Matt.23:34,35
Ja näinhän Jeesuksen sanat ovat kristikunnan historiassa toteutuneetkin. Babylonin hengessä on menty ja se Suuri Käki (portto Babylon) jatkaa vaan LOPUTTOMASTI munimistaan (=tyttärien synnyttämistä), eikä kristikunta sokeudessaan huomaa siinä mitään outoa. Kutsuu sitä jopa kirjaimellisesti "rikkaudeksi", vaikka Sana päinvastoin todistaa, että se lihan työtä Gal.5:19-21
>>>Ainut konsti olisi hyljätä väärät opit ja ajatukset ja palata Herran tykö! - apuuuvaa
Yeshua Hamashia kirjoitti:
Tunteeko Benedi Jahwe tämän Jeesuksesi? Tuskin, mutta Jeshuan tuntee.
Tarvitaan tuohon sitten sitä ymmärrystä ... hieman.En tiedä benedistä, mutta minä tiedän että minun Jumalallani on kuulevat korvat!
Je tiedän että " nuo teidän rakkaanne eivät kuule, eivätkä näe, eivätkä voi auttaa! - Älä turhaan huuda
yksi suuri käen muna kirjoitti:
>>>Onko mukamas Jumala tehnyt yhtään epäjumalaa?? No, ei.. mutta adventtiseurakunta, hellarit, katoliset ja luterilaiset... vaikka kuinka paljon!>Eli epäjumalankuvien suosija ja kunnioittaja on uskovien murhaajaa, koska hän pettää heitä niin, että he joutuvat Jumalan tallaamiksi!
Ja todellakin Babylonista sanotaan, että "hänestä on löydetty profeettain ja pyhien veri ja kaikkien veri, jotka maan päällä ovat tapetut" Ilm.18:23 - aivan samoin kuin Jeesus todisti oman aikansa uskonnollisille johtajille, jotka olivat liittoutuneet maallisten hallitsijoiden eli "maan kuninkaiden" kanssa (Ilm.17:3).
"Te käärmeet, te kyykäärmeitten sikiöt, kuinka te pääsisitte helvetin (=gehennan) tuomiota pakoon?
Sentähden, katso, minä lähetän teidän tykönne profeettoja ja viisaita ja kirjanoppineita. Muutamat heistä te tapatte ja ristiinnaulitsette, ja toisia heistä te ruoskitte synagoogissanne ja vainoatte kaupungista kaupunkiin;
että teidän päällenne tulisi kaikki se vanhurskas veri, joka maan päällä on vuodatettu...Matt.23:34,35
Ja näinhän Jeesuksen sanat ovat kristikunnan historiassa toteutuneetkin. Babylonin hengessä on menty ja se Suuri Käki (portto Babylon) jatkaa vaan LOPUTTOMASTI munimistaan (=tyttärien synnyttämistä), eikä kristikunta sokeudessaan huomaa siinä mitään outoa. Kutsuu sitä jopa kirjaimellisesti "rikkaudeksi", vaikka Sana päinvastoin todistaa, että se lihan työtä Gal.5:19-21
>>>Ainut konsti olisi hyljätä väärät opit ja ajatukset ja palata Herran tykö!Kyllä advenntiseurkunnalla eli babylonilla on aivan oikea oppi!
Mutta: " Miksi te huudatte minulle Herra, herra, ettekä TEE mitä monä ( M i n ä O l e n ") teille sanon!
Jos luet käskyjä aamulla ,päivällä ja illalla, niin kyllä sinä tiedät mitä on tehtävä!!
" Se, joka tietää, mitä on tehtävä, eikä tee se, tekee SYNTIÄ!
Unohtaminen on tietenkin inhimillistä " Ei Jeesus kuvia polttaa tarvitse" = Laurila = " Israelin opettaja" - Totta kuin rotta
Yeshua Hamashia kirjoitti:
Tunteeko Benedi Jahwe tämän Jeesuksesi? Tuskin, mutta Jeshuan tuntee.
Tarvitaan tuohon sitten sitä ymmärrystä ... hieman.Jahwe ,Jeesus! " Nosta Jumalan poika maasta, ja tartu hänen käteensä!!!
Eikö meillä kaikilla ole sama Isä, eikö sama Jumala ole meidät luonut" Sana
Jeshualla on oma Isänsä ja meillä omamme, Ja Hän Jeshua, = Jeesus on meidät luonut!
Hän on luonut sian ja myös sinut. Mutta jos te ette usko minua siksi joka M i n ä O l e n ..te kuolette synteihinne, niinkuin 2000 sikaa - kullan kimallus
yksi suuri käen muna kirjoitti:
>>>Onko mukamas Jumala tehnyt yhtään epäjumalaa?? No, ei.. mutta adventtiseurakunta, hellarit, katoliset ja luterilaiset... vaikka kuinka paljon!>Eli epäjumalankuvien suosija ja kunnioittaja on uskovien murhaajaa, koska hän pettää heitä niin, että he joutuvat Jumalan tallaamiksi!
>>>Ainut konsti olisi hyljätä väärät opit ja ajatukset ja palata Herran tykö!Ei katoliset jne. ole babylon.. luehan tarkkaan ilm. 18: 23.. koeta ymmärtää ettei katolinen kirkko ole koskaan istunut kuningattarena! Ilm, 18: 7.. eikä se ole koskaan toiminut suurena myllynkivenä, joka on jauhanut elämän leipää Jumalan kylvämistä jyvistä, eli sanoista! jae 21
Joten jospa minä neuvon sinua ostamaan kultaa - Babylonin synti
kullan kimallus kirjoitti:
Ei katoliset jne. ole babylon.. luehan tarkkaan ilm. 18: 23.. koeta ymmärtää ettei katolinen kirkko ole koskaan istunut kuningattarena! Ilm, 18: 7.. eikä se ole koskaan toiminut suurena myllynkivenä, joka on jauhanut elämän leipää Jumalan kylvämistä jyvistä, eli sanoista! jae 21
Joten jospa minä neuvon sinua ostamaan kultaa>>>Kyllä advenntiseurkunnalla eli babylonilla on aivan oikea oppi!>Ei katoliset jne. ole babylon.. luehan tarkkaan ilm. 18: 23.. koeta ymmärtää ettei katolinen kirkko ole koskaan istunut kuningattarena! Ilm, 18: 7.. "ja hänestä on löydetty profeettain ja pyhien veri ja kaikkien veri, jotka maan päällä ovat tapetut" Ilm.18:24. Jeesus sanoi saman tuomion kirjanoppineista ja fariseuksista Matt.23:34,35. Miksi? Koska SAMA HENKI tekee työtään näissä>>> Babylonin henki. Se on muotojumalista uskonnollisuutta ilman Jumalan Henkeä eli siis LIHAN TYÖTÄ, joka pukeutuu uskonnolliseen valeasuun. Se väittää kaikenlaista, mutta todellisuudessa ei tee. Se vain väittää tekevänsä, mutta kun sitä alkaa tarkemmin tutkia, niin se on vain pelkkää onttoa sanahelinää. Siksi Jeesus antoi meille selvät TUNTOMERKIT, mistä sen tunnistaa>>>"heidän HEDELMISTÄÄN te tunnette heidät" Matt.7:16.
Hän myös varoitti, että "te EKSYTTE, koska te ette tunne kirjoituksia, ETTEKÄ JUMALAN VOIMAA" Matt.22:29. Kirjanoppineet ja fariseukset tuntevat kyllä lain kirjainta, jota he yrittävät toteuttaa (tai ainakin väittävät niin tekevänsä) omassa voimassaan, sillä Jumalan Henkeä ja voimaa heillä ei ole. Siksi se jää pelkäksi lihan työksi, jolla ei ole todellista pelastavaa voimaa.
"Astu alas ja istu tomuun, sinä neitsyt, tytär Baabel, istu maahan, valtaistuinta vailla, sinä kaldean tytär; sillä ei sinua enää kutsuta hempeäksi ja hekumalliseksi.
Tartu käsikiviin ja jauha jauhoja, RIISU HUNTUSI...Minä VIHASTUIN KANSAANI, annoin häväistä perintöni, MINÄ ANNOIN HEIDÄT SINUN KÄSIISI, et osoittanut sinä heille sääliä, vanhuksellekin sinä teit IKEESI ylen raskaaksi.
Ja sinä sanoit: "Iäti minä olen valtiatar", niin ettet näitä mieleesi pannut, et loppua ajatellut.
Mutta nyt kuule tämä, sinä hekumassa-eläjä, joka istut turvallisena, joka sanot sydämessäsi: MINÄ, eikä ketään muuta! MINÄ EN OLE LESKENÄ ISTUVA ENKÄ LAPSETTOMUUDESTA TIETÄVÄ".
Mutta nämä molemmat tulevat sinun osaksesi äkisti, yhtenä päivänä: LAPSETTOMUUS ja LESKEYS; ne kohtaavat sinua täydeltänsä, huolimatta velhouksiesi paljoudesta, loitsujesi suuresta voimasta.
Sinä luotit pahuuteesi, sinä sanoit: "ei kukaan minua näe". Sinun VIISAUTESI ja TIETOSI, ne sinut EKSYTTIVÄT...Jes.47:1-10 - Sota Karitsaa vastaa
Babylonin synti kirjoitti:
>>>Kyllä advenntiseurkunnalla eli babylonilla on aivan oikea oppi!>Ei katoliset jne. ole babylon.. luehan tarkkaan ilm. 18: 23.. koeta ymmärtää ettei katolinen kirkko ole koskaan istunut kuningattarena! Ilm, 18: 7.. "ja hänestä on löydetty profeettain ja pyhien veri ja kaikkien veri, jotka maan päällä ovat tapetut" Ilm.18:24. Jeesus sanoi saman tuomion kirjanoppineista ja fariseuksista Matt.23:34,35. Miksi? Koska SAMA HENKI tekee työtään näissä>>> Babylonin henki. Se on muotojumalista uskonnollisuutta ilman Jumalan Henkeä eli siis LIHAN TYÖTÄ, joka pukeutuu uskonnolliseen valeasuun. Se väittää kaikenlaista, mutta todellisuudessa ei tee. Se vain väittää tekevänsä, mutta kun sitä alkaa tarkemmin tutkia, niin se on vain pelkkää onttoa sanahelinää. Siksi Jeesus antoi meille selvät TUNTOMERKIT, mistä sen tunnistaa>>>"heidän HEDELMISTÄÄN te tunnette heidät" Matt.7:16.
Hän myös varoitti, että "te EKSYTTE, koska te ette tunne kirjoituksia, ETTEKÄ JUMALAN VOIMAA" Matt.22:29. Kirjanoppineet ja fariseukset tuntevat kyllä lain kirjainta, jota he yrittävät toteuttaa (tai ainakin väittävät niin tekevänsä) omassa voimassaan, sillä Jumalan Henkeä ja voimaa heillä ei ole. Siksi se jää pelkäksi lihan työksi, jolla ei ole todellista pelastavaa voimaa.
"Astu alas ja istu tomuun, sinä neitsyt, tytär Baabel, istu maahan, valtaistuinta vailla, sinä kaldean tytär; sillä ei sinua enää kutsuta hempeäksi ja hekumalliseksi.
Tartu käsikiviin ja jauha jauhoja, RIISU HUNTUSI...Minä VIHASTUIN KANSAANI, annoin häväistä perintöni, MINÄ ANNOIN HEIDÄT SINUN KÄSIISI, et osoittanut sinä heille sääliä, vanhuksellekin sinä teit IKEESI ylen raskaaksi.
Ja sinä sanoit: "Iäti minä olen valtiatar", niin ettet näitä mieleesi pannut, et loppua ajatellut.
Mutta nyt kuule tämä, sinä hekumassa-eläjä, joka istut turvallisena, joka sanot sydämessäsi: MINÄ, eikä ketään muuta! MINÄ EN OLE LESKENÄ ISTUVA ENKÄ LAPSETTOMUUDESTA TIETÄVÄ".
Mutta nämä molemmat tulevat sinun osaksesi äkisti, yhtenä päivänä: LAPSETTOMUUS ja LESKEYS; ne kohtaavat sinua täydeltänsä, huolimatta velhouksiesi paljoudesta, loitsujesi suuresta voimasta.
Sinä luotit pahuuteesi, sinä sanoit: "ei kukaan minua näe". Sinun VIISAUTESI ja TIETOSI, ne sinut EKSYTTIVÄT...Jes.47:1-10Eipä Katolisella kirkolla ole Jumalan silmissä " maan kuninkaitten kuninkuutta" Ilm 17: 17
Se on Jumalan vaimolla, joka istuu paljijen vetten ( = kansojen ) päällä.
Jumala ja hänen kansansa on aina päällä, ..yllä pilvien usvain,..
Synti ja syntiset ovat alla, joko maan alla tai taivaan alla!
Ja kun Herra kutsuu omansa luokseen, taas ovat jumalattomat heidän allaan. jopa silloinkin kun peto häntä kantaa Ilm 17: 7 t. B
- Eksytys on lähellä
Aika tavalla huisin ihmeellistä, Laurila haluaa ostaa Auvo Helmisen kirjan " RAKKAUDEN KÄSKYT" .. ja heti perään hän elävää Jumalaa yli kaiken rakastavana, kertoo: " Ei Jeesus kuvia tarvitse polttaa"
Tällä lauseella hän tarkoittaa: " Polttakoon ennen Jumala minut helvetissä, minut epäjumalan palvelijan, ennenkuin epäjumalat!
Rohkea veto, Mutta hölmöläisen puhetta!
Eihän Jumalamme, Jeesus, kutsu jeesus ja marian kuvia , yhdessä meidän kanssamme ylös yläilmoihin, niin, että me kaikki voisimme olla yhdessä kuvien kanssa Taivaassa!
No, ei tietenkään , Jumalamme epäjumalankuvia taivaaseen ota, tulemuksessaan!, kertoo Laurila, blogissaan.
Eivät jeesus kuvat ole niitä kalleuksia, joista rikastuivat kaikki kansat, sillä vihamies kylvi Suuren Taistelun lehdille epäjumalan kuvia, ja saastutti niin hyvän kirjan!
Epäjumalathan ovat Laurilan mukaan kuolleita, ja Eikö juuri Laurila tämä tyhmyys ole kertonut teille viisauden?
" mutta hän ei ole kuolleitten jumala vaan elävien", sillä kaikki hänelle elävät" Luuk 20: 38
Laurilako on opettanut: " Kun Hän, Jeesus tulee, herättää hän jeesus ja marian kuvat henkiin"
Jos näin kävisi, niin taivaassa olisi jeesuksia, ja kukaan ei tietäisi kuka on Herra Jumala Sebaot!!
Jos elävät, entiset jeesus kuvat sanoisivat: " minä se olen ja toinen ei kun minä se olen.. niin ketä se Laurila joka viikko sabattina kumartaen tulee Uuteen Jerusalemiin kumartaen rukoilemaan!???
Kenelle marian kuva, kun se tehdään eläväksi ylösnousemuksessa, joutuu vaimoksi? Sillä kaikkien seitsemän kirkkokunnan " vaimona" hän on ollut?
Laurila, jolla on päässä milloin mitäkin , ainakin ollut, kertokoon meille sen!
Ovatko jeesus kuvat ja marian kuvat, ja kultainen vasikka NÄHTY arvollisiksi pääsemään toiseen maailmaan ja ylösnousemukseen kuolleista" Luuk 20: 35
Kuolleethan eivät tiedä mitään, samoin kuin epäjumalatkaan. Jos niitä kannetaan kirkkoon. niin epäjumalan palvelijan täytyy kulkea kuvan jodossa ja tietää minne hän on jumalansa kanssa menossa!
Jos hän sitä kantoaikanansa kysyy kannettavalta, niin on se kumma kun adventistikaan ei hokaa, että " voi hel..vet ti sentään eihän tää kuule mitä minä kysyn, vaikka sillä on korvat, eikä vastaa vaikka sillä on suu!
Tämän huomatessaan adventisti sulkee suunsa, ja on yhtä mykkä kuin kannettava, mutta uppiniskaisena ja kova korvaisena laahaa epäjumalia kirkkoon, eikä kukaan uskalla lyödä tätä kantajaa akillesjänteisiin, ja jos tämä puhuu , niin kämmenellä suuhun.
" Vastustakaa per---ke lettä, niin se teistä pakenee - Hieno oivallus
Laurila ei siis katsonut kirjoittajaa p e r k e l e e k s i, koska ei vastustanut tämän kirjoituksia :)
- Antikvaarista löytyy
http://www.antikvaari.fi
Antikaavirsta löytyy
Helminen Auvo: Rakkauden käskyt
Kirjatoimi, 2002, 84 s., painos: 4., kunto: K3, Nidottu, 1 EUR
Myyjä: Sln Kristillinen kirjakauppa Oy | Lisätiedot Onhan minulla mainitsemasi kirja, mutta ei sitä Auvon kirjaa "Rakkauden käskyt" viitti pois käsistään luovuttaa, sillä on mukava silloin tällöin kerrata tekstiä ja miettiä, miksi muutamat näkevät käskyjen noudattamisen todistavan rakkaudesta Jumalaan. (Toinen semmoinen luovuttamaton kirjanen on Arvo Arasolan käsialaa).
Minä itse näet päättelen sisimmässäni, että helppoahan on totella kymmentä käskyä ja vaikka vielä yhdettätoistakin, jos sellainen olisi - sisi totella konemaisesti, ilman että vaivautuu samalla rakastamaan. Käskyjähän voi totella jopa hampaat irvessä, mutta kun rakastaa, niin tekee siunatusti ja voidellusti hyvää toisille. Rakkaudettomasti voi totella väärää käskyä väärään aikaan väärässä paikassa. Joka rakastaa, on jo kaiken lain täyttänyt.
Tarkoitan tätä, että käsitykseni mukaan käskyt annettiin aikana, jolloin ei vielä oltu vuodatettu rakkautta. Käskyttämisen, (kieltoja melkein kaikki), avulla Jumala sai torjutuksi isommat pahuudet kanssaihmisiä kohtaan.
Nyt kun on vuodatettu rakkaus "kaiken lihan päälle", nyt voidaan keskittyä rakastamiseen ja siinäpä huomaamatta ja iloiten tehneeksi todeksi jopa vaikkapa 70x7 käskyä.
Room. 13:8
Älkää olko kenellekään mitään velkaa, paitsi että rakastatte toisianne. Joka rakastaa toista, on täyttänyt lain vaatimukset.
[2. Moos. 20:13-17; 3. Moos. 19:18 | Mark. 12:31 ]
1. Kor. 13:1
Vaikka minä puhuisin ihmisten ja enkelien kielillä, mutta minulla ei olisi rakkautta, olisin minä vain helisevä vaski tai kilisevä kulkunen.
Henkeni sieluni kehoni rakastakoon Herraa Jumalaa pyyteettömästi ja se näkyköön kohtelussa lähimmäistä kohtaan. Laki ei rakkautta synnytä, mutta rakkaus synnyttää lain täyttymistä. Toki on niinkin, sen myönnän, kokemuksesta tiedän, että kun tekee mikä oikein on kanssaihmistä kohtaan ja tekee sen niinkuin Herralle, ikäänkuin oppii rakastamaan, sitäkin kautta jossain määrin.
Kun teet vihamiehellesi hyvää, alat tykätä hänestä, mikäli asenteesi on vilpitön.
MATTEUS 22.
22:37 Niin Jeesus sanoi hänelle: "'Rakasta Herraa, sinun Jumalaasi, kaikesta sydämestäsi ja kaikesta sielustasi ja kaikesta mielestäsi'.
38 Tämä on suurin ja ensimmäinen käsky.
39 Toinen, tämän vertainen, on: 'Rakasta lähimmäistäsi niinkuin itseäsi'.
40 Näissä kahdessa käskyssä riippuu kaikki laki ja profeetat."
antti
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad671232- 42901
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että335695- 51661
- 51638
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116636- 101625
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 76592
- 56574