Odotamme kaksosia

Tuleva Äiti <3

Hei! Olen 32 vuotias ja mieheni on 34 vuotias ja olen raskaana 11 viikolla :) Saatiin viime ultrassa tietää, että odotamme kaksosia, joka oli todella suuri yllätys koska nuorempana jo mulle sanottiin, että tuskin tulen koskaan lapsia saamaan. Ja kyllähän tämä raskaus antoikin itseään odottaa, välillä meinas jo toivo loppua ja aloin miettimään että en koskaan tulis raskaaksi. Kun sitten yhtenä päivänä testi näytti positiivistä en voinut uskoa silmiäni, se tuntui niin uskomattomalta. Ultrassa itkin kuin vesiputous oli se vaan niin tunteellinen ja ihana hetki. Perhe ja ystävät ovat nyt jo innoissaan tulevista lapsistamme ja saadaan jo nyt paljon tavaroita :D
Kyllä tässä alkuraskauden aikana on myös tullut huomatuksi että olen aika varovainen kaiken kanssa ja pelkään tehdä joitakin asioita koska pelkään, että vaikuttaa lapsiin joillanlailla. Onko muilla samanlaisia kokemuksia? Laittakaa muutkin kaksosten odottajat/ äidit tähän viestiä ja tarinoita miten teillä on mennyt arko kahden lapsen kannsa :)

1

261

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Palleroinen

Hei! Laittelepa minulle sähköpostia niin vaihdellaan kokemuksia ja tuntemuksia. Täällä myös kaksosia odotellaan ja ainoastaan muutamalla raskausviikolla ollaan teistä jäljessä : ) ([email protected])

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      99
      6612
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      369
      6191
    3. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      60
      3063
    4. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      111
      2544
    5. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      108
      2195
    6. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      125
      1804
    7. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      19
      1663
    8. Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan

Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään
      Maailman menoa
      34
      1345
    9. Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan

Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju
      Kotimaiset julkkisjuorut
      181
      1340
    10. On todella hassua

Ajatella että pitäisit erityisen kuumana tai seksikkäänä?
      Ikävä
      73
      1237
    Aihe