ovat maidottomia mutta kuinka sokerin laita? ja onko viljaton?
en osaa lukea tuoteselosteita. sokeria on osassa mutta mitkä sokerit ovat tärkkelyksetöntä?
Alpron tuotteet
4
153
Vastaukset
- 1878
Tai mikä valmistuotteita on joissa ei viljaa ja sokeria olisi? Töihin olisi kiva valmistuotteita saada esim. jugurttia.
maitoa saa olla mutta jos maidotonkin löytyy vielä niin jees. - ihan helppoa
maustamaton jogurtti (ei sokeria)
Sijoita muutamaan kodinkoneeseen, kuten blenderiin ja sauvasekoittimeen, jolla saat vaihtelua ruokiin ja nopeaa sekä terveellistä helpolla.
Alpron tuotteet ovat soijasta tehtyjä. Monelle ei soija sovi. Tulee suolistovaivoja, mutta kannattaa kokeilla,jos maidotonta jogurttia etsii.
Kyllä kaikissa tuotteissa on isällysluettelo, jossa mainitaa ainesosat.
Ei ne mitään hebreaa ole.
Vilja ja sokeri ja maito on aina erikseen kerrottu, koska on ihmisiä joille ne ei sovi. - 474487487
Alpro Airy & Creamy kerma ja Mild & Creamy jogurtti, sekä vaniljakastike, kaikki hyviä.
- Guy69-
Mulla oli vatsa kutakuinkin aina kuralla. Nyt juon allpron soijajuomaa ja loppui vessassa ravaaminen. Enkä siis jättänyt maitoa, viljaa tai mitään pois, aloin vain juomaan tuota soijajuomaa lisäksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1818407
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264558- 504118
- 543572
- 513136
- 502880
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262586- 362325
- 292046
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382043