Eli millä tyylillä on paras piiskata / tulla piiskatuksi? Mikä on paras piiska?
Mikä on paras piiskaustyyli?
23
1640
Vastaukset
- lolo
tykkään itse siitä kun nojaan pöytää vasten ja vanhempi nainen piiskaa mua takapuoleen vyöllä kunnes se on ihan punainen.
- poitsu
mistä löydät tuommoisia vanhempia naisia
- Alistuvanarttu
Tähän mennessä kokeilluista leveä nahkavyö antaa parhaat kicksit. Paras tyyli on jos mies yllättäen komentaa piiskattavaksi ja antaa paukkua, ensin hellemmin, lopulta kovemmin ja punaiseksi piiskattu perse on niin kosketusherkkä että pelkkä suudelma pepulle saa valittamaan nautinnosta.
- masokistimies
Minä haluan makaa sängyssä alasti ja pari tyynyjä mahan alle että pyllyni tulee sopivasti ylös!
- Ny liwee
Keskisuomesta Äänekoskelle piiskaa oon hoikka mies 48,v
- spanker!
Selkäsunaa todella tarvitsevan köyttäisin patjalle / lattialle takamus pystyyn, polvet kiristettyinä lähelle kasvoja.
Alkukäsittely vaikkapa leveällä, teräksisellä paistinlastalla.
Viimeistely tuoreella pajulla, rottingilla, ratsuraipalla tai niiden puutteessa nahkavyöllä.
Köyttämättä kohdetta en ryhdy, enkä ryhtyisi piiskaamaan ketään.- Piiskalla
Sun piiskattavaksi tahtoisin joutua/päästä mut asun keskisuomessa ja olen 48,v mies!
- nippusiteillä
muija sänkyyn kii riimuilla pitkin korvia kiihottavaa mut muijaa ei näyttäis kiihottavan
- nelinkontin++
siitä muijaa riimuilla pitkin kylkijä
- Muuistoissa kirvelee
Sellainen se pitäisi olla, kun isäukko sen viimeisen kerran hoiti. Olin silloin n. 16 v. Tosin antajanan pitäisi olla jonkun muun nyt.
- tgfioin hglh
Masterinalku, millainen käsitys sinulla on näistä asioista? Joko on kokemuksia?
- masterinalku
siis todellakin vasta taipaleen alussa. Eli tuvasana / merkki kuviot on aina sovittuna. Lisäksi käytössä liikennevalot.
Välineinä vasta keppi, raippa ja hapsupiiska jotain pientä kiinnitykseen ja suukapula liian suulaalle rouvalle.
No toisaaltaan ei ne välineet ole meillä se ykkösjuttu vaan enemmänkin se hallinta.
Eli kokemuksia jonkun kerran ja lisää tulossa aina kun aikataulut antavat myöden. - "masterinalulle"
masterinalku kirjoitti:
siis todellakin vasta taipaleen alussa. Eli tuvasana / merkki kuviot on aina sovittuna. Lisäksi käytössä liikennevalot.
Välineinä vasta keppi, raippa ja hapsupiiska jotain pientä kiinnitykseen ja suukapula liian suulaalle rouvalle.
No toisaaltaan ei ne välineet ole meillä se ykkösjuttu vaan enemmänkin se hallinta.
Eli kokemuksia jonkun kerran ja lisää tulossa aina kun aikataulut antavat myöden.Sorppa vaan, mutta et ole masterinalku, koska et selvästi ole muuta kuin piiskalla monotonisesti läpsivä aivan tavallinen muodin ja trendien alloilla surffailija.
Aito masteri tietää mitä tekee, ja osaa ottaa homman psykologia-, ja henkinen puoli huomioiden, otteeseensa.
Se sinulta puuttuu, koska olet selvästi vain ja ainoastaan monotoninen piiskalla läpsyttelijä.
Oikea masteri ymmärtää pienetkin vivahteet, ja asiaan liittyvät tunnetilat.
Nuori poju ei siihen kykene, koska elämänviisaus on vielä vuosikymmenien oman itsen kasvun päässä. - masterinalku
"masterinalulle" kirjoitti:
Sorppa vaan, mutta et ole masterinalku, koska et selvästi ole muuta kuin piiskalla monotonisesti läpsivä aivan tavallinen muodin ja trendien alloilla surffailija.
Aito masteri tietää mitä tekee, ja osaa ottaa homman psykologia-, ja henkinen puoli huomioiden, otteeseensa.
Se sinulta puuttuu, koska olet selvästi vain ja ainoastaan monotoninen piiskalla läpsyttelijä.
Oikea masteri ymmärtää pienetkin vivahteet, ja asiaan liittyvät tunnetilat.
Nuori poju ei siihen kykene, koska elämänviisaus on vielä vuosikymmenien oman itsen kasvun päässä.Olet varmasti oikeassa. Omalla kohdallani kuitenkin tyydytän vain yhden naisen tarpeita. Näitä pyrin lukemaan ja toteuttamaan parhaani mukaan enkä ole tulossa kilpailemaan muiden tosimastereiden kanssa.
Eli huoleti vaan sillä pysyn kyllä loukossani makkarimaster osastolle. Toki asiantuntijan vinkit kyllä kelpaavat ;)
T: keski-ikäinen myöhäisherännyt - Aloitteleva Master
masterinalku kirjoitti:
Olet varmasti oikeassa. Omalla kohdallani kuitenkin tyydytän vain yhden naisen tarpeita. Näitä pyrin lukemaan ja toteuttamaan parhaani mukaan enkä ole tulossa kilpailemaan muiden tosimastereiden kanssa.
Eli huoleti vaan sillä pysyn kyllä loukossani makkarimaster osastolle. Toki asiantuntijan vinkit kyllä kelpaavat ;)
T: keski-ikäinen myöhäisherännytMelko alkutaipaleella olen itsekin, mutta sanoisin, että tärkeintä on itsevarmuus.
Välineet, tyylit ja tavat ovat lopulta melko yhdentekeviä, jos mietit vähemmän, mikä piiskaustapa olisi naisesta kivointa ja enemmän, miten itse haluat piiskata ja käsitellä naista.
Kun riittävän varmaotteisesti nautit itse naisen piiskaamisesta omilla ehdoillasi, välineiden, tilanteiden ja tyylien tuomat vivahteet tulevat itsekseen kulloisenkin tilanteen vaatimalla tavalla.
- parin (M)
Se oli yksi juhannus kun vaimo otti ulkorappusten edestä juhannuskoivusta okasn ja veti lehdet pois ja komenti minut vatsalleen makaamaan keittiön pöydälle.
Se että hän veti mun housut alas ja alkoi antaa kuvannollisesti vitsaa pyllylleni niin et se tuntui joka lyönnillä.
Ite voin sanoa miten se tuntui kiihottavalta piiskaukselta. - Spanker!!
Inhottava mielitekoni, täysin kohteen mieliteoista piittaamaton.
Haluaisin "paketoida miehen siten, että istuessa, polvet koulussa, sijoitan vaikkapa harjan varren polvitaipeiden alapuolelle ja kädet veteen, kyynärvarret harjanvarren alapuolelle ja siitä ranteet köydellä yhteen säärien etupuolelle.
"Paketti" selälleen jolloin pakarat ovat suojattomina ruoskittaviksi.
Tuoretta pajua tai rottinkia persuksille. Vyöremmiä, patukkaa yms.
Mielivaltaisen kovaa, mielivaltaisin tauoin, mielivaltaisen kauan.
Jos kuuluu älinää niin suukapula vaimentamaan.
Kaivaisin vielä kivekset esiin ja napsisin niille luunappeja ja naputtelisin jollakin lyhyellä, jäykällä välineellä.
Äijä pitäisi käsitellä niin pehmeäksi, ettei se jaksaisi vapauduttuaan heittäytyä hankalaksi.
Ongelmana on vain se miten vlttyisin vapauden riisto- ja pahoinpitelysyytteeltä.
Niin, tietenkin urin löytäminen on ensimmäinen ongelma. - Anonyymi
Rouvani Paljjaitten Reisienpäällä reitetvähän levällään Koivuvitsa on Paras Remmikin Käy 5-10 Minutin Piiskaus.
- Anonyymi
Koivuvitsaa paljaalle pyllylle toisen miehen antamana. Tyyli olisi vapaa ja minä saisin rimpuilla niin paljon kuin pystyn, mutta piiskatuksi tulisin.
- Anonyymi
Nainen polville poikittain on mielestäni paras. Välineenä kämmen tai nahkavyö. Sinä saa pyllyn sopivaan asentoon kätevästi ja tuntuma pysyy hyvänä.
- Anonyymi
Minua voimakkaampi, kuntosalilla ramppaava mies, ottaisi minut kiinni ja raahaisi peräkamariin. Siellä hän repisi housuni väkisin alas ja ottaisi minut otteeseen syliinsä mahalleni. Sitten hän antaisi koivuvitsaa niin kauan ja kunnolla, että minä parkuisin ja pyytäisin armoa.
- Anonyymi00030
Anonyymi kirjoitti:
Minua voimakkaampi, kuntosalilla ramppaava mies, ottaisi minut kiinni ja raahaisi peräkamariin. Siellä hän repisi housuni väkisin alas ja ottaisi minut otteeseen syliinsä mahalleni. Sitten hän antaisi koivuvitsaa niin kauan ja kunnolla, että minä parkuisin ja pyytäisin armoa.
Oletko missä päin suomea? Täälä about 30v nuori mies. Jos vielä tarvitset piiskauksen ota yhteyttä jannukka@ protonmail.com
- Anonyymi00031
Paras tyyli on, että piiskaaja seisoo ja ympärillä on tilaa, ja piiskattava nojaa käsillään seinään jalat hieman levitettynä. ....tehokkain ainakin
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät
Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain647556Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava
valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak1242979- 1431813
Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous
saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha651669Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi
Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim1211501Miten voit olla niin tyhmä
että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle1711451- 1321182
- 78869
Kyriake=Kirkko
Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko47812- 53774