Hmm.

nainen25

Kuka haluais nuolla kunnolla 25v himokasta naista, joka antaa myös kunnolla takaisin :P

12

339

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kielimies espoost

Minä haluan. Mistä päin olet?

• lipstilkka

Kyllä on kokemusta antaa kunnolla nielen upota ja kierrellä joka reiässä ja sormettaa samalla, usein menny tunti jos toinenkin ja siinä välillä 21/6 kalu käyny syvemmällä ja jatkettu,ei ole moitetta tullu??

• lonkka

nuolen kaiken ikäiset naiset kokemuksella olen jo iäkkäänpi vaikka
        ilman tekareita ei satu hellään klittaan
        keskustellaan meilissä [email protected]

• Vink Vink.

• Kyllähän täältä löytyy halukkaita nuolijoita. Minä ainakin haluisin antaa kieltä halukkaalle naiselle kunnolla ja pitkään...
      Jos nuolisin sua tunnin tai pari yhteen menoon niin montakohan orgasmia saisit?

• nainen25

Aika monta, sain jo melkein orgasmin tuosta ajattelemisesta... Ja tuohon perään vielä kunnon pano niin voi että. Mitä sanoisit? Melkein jo tunnen kun kuumana sykkivä kalusi vaeltaa sisälläni ja saat minut kiemurtelemaan halusta...

• nainen25 kirjoitti:

Aika monta, sain jo melkein orgasmin tuosta ajattelemisesta... Ja tuohon perään vielä kunnon pano niin voi että. Mitä sanoisit? Melkein jo tunnen kun kuumana sykkivä kalusi vaeltaa sisälläni ja saat minut kiemurtelemaan halusta...

Sanoisinpa että erittäin houkutteleva ajatus. Meillä olisi varmasti kivaa yhdessä ;)
        Mutta "haaveissa vainko oot mun"...

• Haluaisitko levittää reitesi aivan levälleen ja antautua kanssani kiimaiseen nautintoon kun painan huuleni häpyhuuliasi vasten ja työnnän kieleni sisääsi?´
      Saisit tuntea kieleni tutkivan pillusi jokaisen sopukan ja hyväilevan klitoristasi. Tahtoisin kuulla sinun voihkivan kiimasta ja nautinnon äänesi kiihottaisi minua lisää ja saisi minut jatkamaan aina vaan innokkaammin nuolemistasi.
      Voisit olla varma että tämä nautintosi ei lopu kesken ja haluan oikeasti tehdä tätä pitkään...

Nuolisin ja imisin klitoristasi niin että tuntisit kiimasi yltyvän melkein sietämättömäksi, ehkä repisit minua hiuksista ja painaisit päätäni pilluasi vasten. Lopulta, kiduttavan pitkän kiimaisen nautinnon jälkeen saisit kokea räjähtävän orgasmin, ehkä kiittäisit minua huutamalla kiimaisena lauetessasi ja se antaisi minulle intoa jatkaa niin että alkaisin kielelläni saatella sinua kohti toista orgasmia, hitaasti mutta varmasti, nautintoa pitkittäen...

• sinkkumies36

36v mie vapaana satakunnassa. Miten saan sinuun yhteyksiä????

• nainen 25

et mitenkään eunukki

• kutsuni kalastelee

uusia sp-osoitteita

• maria86

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Keitä täällä on??

Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1064
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      804
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      586
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      492
    8. Oletko miettinyt sitä

Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    10. Haluatko vain sitä

Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30