Mistä halvin vakuutus

ggrr

Minulla on Meredes benz henkilöauto ja kerrostalo-asunnon kotivakuutus.
ifillä on nyt ja kaskossa 70% bonus, liikennevakuutuskessa 40%. Kotivakuutus on 130€/v.
Yhteensä kaikki on 1200€/v.
Olen 25-vuotias mies ja kolarihistoriaa ei ole. Saisikohan jostain halvemmallakin?

8

668

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • zxczxcv

Vertaile 4-5 vakuutusyhtiötä, niin oikea vakuutusyhtiö alkaa löytyä.Voi olla, että
      nyt kantsii kuitenkin varoa pieniä toimijoita kun Suomessa pankki ja vakuutusyhtiöiden keskittyminen jatkuu

• sitvain

Vaikka keskittymistä (pankki/vakuutus) tapahtuu ei se haittaa jos tapahtuu. Kyllä asialliset yhtiöt huolen pitää asiakkaistaan, varsinkin pienet. Vaihdon esim, hoitaa se uusi yhtiö, ei tule sinulle mitään vaivaa. Jos palautuksia ,(vanhasta vakuutuksesta) ne tulee tilille automaattisesti. Itsellä on POP autovakuutus.

• Halpaa ja nurin

Palautukset tulee myös muista vakuutusyhtiöistä ja pieistä vakuutusyhtiöistä ei
      tiedä milloin ovat nurin kun koivin on kapea tulos joka keskittyy vain yksityishenkilöiden vahinkovakuutuksiin. Onhan Suomessa vakuutusyhtiöitä
      mennyt nurin historian saatossa.

• future6

halpaa ja nurin, joo kaatuu niitä isojakin valtameren laivoja. Maksele vain kalliita vakuutuksia ja odottele että pieinet vakuutusyhtiöt menee nurin. Me muut maksetaan sillä aikaa niitä edullisia vakuutuksia, ja säästämme. Positiivinen !! ihminen olet myös, kun odotat että yritykset menisi nurin. Jos toiset ostaa edullisia vakuutuksia niin en minä ainakaan toivo että ne yritykset sitten menisi nurin sen takia että en itse niitä hanki.

• Halpa ja nurin

No sen takia en osta vakuutuksia pikkubuljuista, koska riskit ovat suuret juuri
      perustetuilla yhtiöillä:Suomessahan saa vielä asiakas ostaa vakuutukset mistä
      lystää joten osta vaan pikkubuljuista, mutta kuhan kerroin riskeistä.Säästöt on niin
      ja näin jos joutuu sitten maksamaan vakuutuksen tuplana

• vanhaketjuXX

Vaikka onkin vanha ketju niin vastaan silti. Kannattaa ottaa huomioon Ifin loistokuskibonus, jos sinulla on jo loistokuskibonus niin et saa mukaasi toiseen yhtiööön kuin 20% bonuksia liikenteeseen. Kasko-nimikään ei kerro yhtään mitään, onko etukasko, täyskasko vai huippukasko? Kannattaa verrata turvat, esim. pohjolan superkasko on hyvin suppea ellei siihen ota erikseen lisämaksullisia turvia.

• ei pohjolasta

POHJOLASTA Älä ota. Ne rahastavat kaikesta eivätkä maksa mistään.

• Ei Pop Vakuutus

Eikä Pop Vakuutus Oy:stä sillä asiakaspalvelu on sika huonoa ja siihen asti
        menee hienosti kun ei tarvitse maksaa korvauksia

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia

"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoaine­tuki­järjestelmän, kun energianhinnat nousi
      Maailman menoa
      40
      2989
    2. Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta

🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs
      Maailman menoa
      33
      2807
    3. 100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman

Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es
      Maailman menoa
      48
      2443
    4. Iso poliisioperaatio Lapualla

Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo
      Lapua
      45
      2111
    5. Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin

Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks
      Maailman menoa
      21
      2024
    6. Olen aika varma

että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa
      Ikävä
      58
      1790
    7. Oletko nähnyt hänet ilman...

Vaatteita!?
      Ikävä
      44
      1697
    8. Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys

Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä
      Maailman menoa
      37
      1550
    9. Oon niin surullinen

Ettei meistä tullut sitä mitä toivoin
      Ikävä
      45
      1473
    10. Mitä sitten odotat

Jos seurailet vain tekemisiäni
      Ikävä
      26