Kutittaminen;)

moikka!


Olenko kenties ainoa joka tykkää kutittamisesta? löytyykö ketään kuka tykkäisi olla kutitettavana? on kutitettu?? kokemuksia??

Itse tykkään kutittaa, mutta en vasten tahtoa, eli vain jos toinen sitä haluaa...

62

6789

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kutita

      Joo mua sais kutittaa vaiks sidottunakin keskisuomesta vaan olen hoikka,pitkä 48,v mies

    • Kutita minuakin

      On kokemusta.. kerran ku oli kaverin kanssa tylsää, päätettiin testata miten kutitusta pystyy sietämään. Mä otin sukat pois ja laitoin jalat kaverin polvelle. Sääntö oli, että jalat ei saa nousta paikaltaan. Kaveri laitto sitte kellon käyntiin ja rupes kutittelemaan jalkapohjista. Hitto, että mua alko heti naurattaa, yritin vaikka miten pidätellä naurua, mutta ei siitä mitää tullu. Kaveri vielä kiusas lisää, ku sano kuti kuti ja kysy että ei kai kutita :D Siinä vaiheessa ku kaveri alko kutittaa höyhenellä varpaanväleistä, oli pakko vetää jalat pois. Kello pysähty vähä yli 3 minuuttiin, mut tuntu ihan 10 minuutilta. Toisaalta oli hauskaa, lupasin kaverille että saa testailla mua uudestaanki :P

    • solmunen

      Ollessani sidottuna näyttää vaimoni valtaansa kiusoittelemalla ja kutittelemalla minua siihen pisteeseen, että rimpuilen tosissani köysiä vastaan.

      Jotenkin tunnen tarvitsevani, että alistussessiossa on tuonkin tyyppisiä aineksia.

    • Kuti

      Varsinkin kutitettavana olo kiinnostaa, jonkin verran myös haluaisin itse kutittaa.

    • ticklish

      Tuu raisiomaster kutittamaan, täällä on jalat valmiiks paljaina ;)

    • Superkitiavapoika

      Mä en kestä jalkapohjien kutittelua yhtään:D

    • paljaat jalat

      Hmm, mitenkähän pääsisi jonkun kutiteltavaksi?

    • teinipoika

      Olis ihanaa kokeilla jonku kaa kutitusleikkejä. Sitomiset kuuluu tietty mukaan ;)

    • DonTurtelli

      Teinipoikien jalkapohjia on kiva kutitella, ne kikattelee kun pikkutytöt parhaillaan kun löytää sopiva paikat ;D

      • teinipoika

        Onks sul kokemust tollasest? ;)


    • DonTurtelli

      Taitaa olla lähinnä toiveajatteluu :D Intoo ois kyl päästä testaa : P

      • espoontyttö

        Voi että ku ois joku joku kutittelis ;D


      • kutittajamies
        espoontyttö kirjoitti:

        Voi että ku ois joku joku kutittelis ;D

        Täällä ois;)


      • teinipoika

        Mullekin kelpais kutituskäsittely ; P


      • Anonyymi
        espoontyttö kirjoitti:

        Voi että ku ois joku joku kutittelis ;D

        Minkä kokoiset jalat sulla? Kiinnostais mimmoiset jalat on kutitusta vailla


      • espoontyttö kirjoitti:

        Voi että ku ois joku joku kutittelis ;D

        Espoontyttö. Voisin kutittaa sua.. eteenkin jalkapohjista. Päkiät, jalkaholvi, varpaanvälit, kantapää yms


    • DonTurtelli

      Haluiskos teinipoika vaihtaa ajatuksia millasta kutittelua esmes oisit vailla? : P

    • Sidot mut

      014/alue haluun sidotuksi ja kutitettavaksi olen 40/187/75 nuorekas mies paikka on

    • DonTurtelli

      Laitettu viestiä tulemaan ;D

    • missä muijat?

      On se sääli ku naiset ei lämpii tälle idealle. Aika monesti seksin yhteydessä pääsee kutittelemaan, mut hyvin pintapuolisesti, ettei naiselta mee into : D

    • Mulla saattaa olla fetisso kutittamiseen mut en oo varma kuitenkin haluaisin et mua kutitettaisiin muualta kuin jalkapohjista

      • Anonyymi

        Käyvätkö kainalot, kyljet ja maha😂


    • Anonyymi

      Rakastan kutittaa naisten jalkapohjia! Jos joku haluais kokeilla olen lappeenrannassa

      • Anonyymi

        Täällä! Mutta mua voisit kutitella joka paikasta. N30


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä! Mutta mua voisit kutitella joka paikasta. N30

        Mistä olet? Jalkojesi koko?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Täällä! Mutta mua voisit kutitella joka paikasta. N30

        Mäkin voisin kutittaa sua N30


    • Minä taas inhoan jos mua kutitetaan, edes vähän.

    • Anonyymi

      Itte oon tyttö 19v oulusta ja se on iha mukavaa jos joku mies kutittelee🙈

      • Anonyymi

        Tääl ois 21v m Oulusta, saanko tulla kutittelemaan? :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tääl ois 21v m Oulusta, saanko tulla kutittelemaan? :)

        haha iha vappaasti🙈🙈🙊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tääl ois 21v m Oulusta, saanko tulla kutittelemaan? :)

        Iha vappaasti🙈🙊


    • Anonyymi

      Itsekkin haluaisin olla kutitettavana, sidottuna tietenkin

    • Anonyymi

      Minä voisin tulla kutittelemaan joskus.

      • Anonyymi

        Mistä päi nää oot


      • Anonyymi

        Ja mä voin kyllä kutittaa!


    • Anonyymi

      X-asennossa selällään maaten, toinen kun nostaa pinsettiotteella kulkusia ylöspäin ja siitä kulkusten tyvestä takaa kun kutittaa.. Aivan sairaan kutittava paikka!! Ei kestä hetkeäkään kiemurtelematta.

    • Oon 21v m oon kiinnostunut kutitus jutuista sidottuna, ei miesten kanssa.

    • Mä tykkään että mua kutitetaan. Joku vieraampi saa kutittaa vähemmän ja eri paikasta kun tosi läheinen mies. On mua aika paljon kutitettukin :D Ihaninta on jaloista sukkisten läpi se jotenkin vaan on niin parasta kidutusta.

      • Saisko sulta jotain yhteystietoja voitas sopia jotain🤩 M21


      • Frinan, kik, some yms!


    • Anonyymi

      Mul on yks paha muisto kutituksesta. Olin mun bff:n kanssa meillä. Mä sit katoin puhelinta ja kirjotin mun yhdelle kaverille et mitä voitas tehä. ( Koska oli niin tylsää) nii se sit ehdotti kutitus haastetta. Se haaste meni näin: Eli joku kutittaa 30 sekuntia jalkapohjista ja jos selviää nauramatta pääsee läpi. Mutta jos naurat niin sua kutitetaan kyljistä ja mahasta 2min. Sit tietenkin ehdotin tätä mun kaverille. Se sano et sille käy ja mä sit sanoin et voin olla eka. Menin makaan sängylle selälleen ja annoin mun jalat mun bff:lle. Se kutitti meikkisiveltimellä mun jalka pohjia. Oli kulunut 7 sekuntia ja aloin nauraa:D Ja niin se sitte sai kutittaa mua mahasta ja kyljistä. Nauroin täyttä ja kiemurtelin avuttomana ku se mua kutitti;) No niin ja kun mun vuoro oli kutittaa mun bff:ää nii se meinas nauraa mut sai sen pidätettyy! Juu... Tommonen kokemus mulla:)

    • Anonyymi

      haluaisin olla liikkumattomaksi sidottu/laatikkoon pakotettu.Kutitusta jalkapohjiin. Mies 53 v.Turun läheltä

    • Anonyymi

      H­­e­i! Kuts­­­umme sinu­t käym­­­ään u­ude­­­ss­­­a cha­­tis­­sa! Mei­­­tä on yl­­i mil­­joona! 👉 http://stenfoncveroje.ml/H/h1CRU 👈

    • Ihan parasta kun pääsee mahdollisimman isoja naisten jalkoja kutittamaan. Jalat sidottuina tai sitte pitänyt niistä kiinni sopivan jämäkästi. Kaikista kiihottavinta on, kun muija ei ees yritä pyristellä karkuun kutittelulta, vaa jalat pysyy paikallaan samalla kun niitä sormilla, höyhenillä tai muilla välineillä käsitellään. Rakastan sitä naurun kiherrystä kun löydän oikein sopivan kohdan keskeltä jalkapohjaa tai varpaiden seudulta.. pieni tauko ja sitten kokeillaan välillä toista jalkaa ja kohta molemmat jalat yhtä aikaa rapsuteltavina, ei kai kutita? 😉

    • Anonyymi

      Mäntsälässä on toinen.

    • Anonyymi

      Naista kutittamaan 03 alueelta? M30

    • Anonyymi

      Kopioinpa viestini tähänkin ketjuun, näitä kun on niin useita samasta aiheesta:

      Tämä on aina ollut mun suurin fetissi, siis kutittaa naista pitkään - melkein sekoamispisteeseen asti. Oon monesti toteuttanutkin eksän kanssa, harmi sinänsä että erottiin. Eksä oli tosi miellyttämisenhaluinen eikä tämä ollut varmaan sille edes fetissi. Muistaakseni vaan iloitsi miten se nauraminen ja rimpuilu käy kuntoilusta eikä tarvi sit salille raahautua 😂

      Sitomiset/käsiraudat on harmittavasti jäänyt vähän testaamatta kun ollaan oltu niin nuoria, ujoja ja estyneitä. Onnekseni oon kuitenkin tosi pitkä ja ulottuva ja yhdelläkin kutituskädellä pärjättiin.

      Löytyiskö Pirkanmaalta kutituksesta kiinnostuneita naisia?
      Tai miksei muualtakin, tuu vaikka vaan höpötteleen.
      KIK: japeattack
      t. heteromies 25v

    • Anonyymi

      Ite rakennan kutituskonetta leegoista

    • Anonyymi
    • Olisi kiva löytää joku samaa sukupuolta edustava henkilö joka tykkäisi kutittamisesta. olen itse 21 vuotias nuori mies ja tahtoisin löytää vaikkapa ihan vaan kavereita joita kiinnostaa kutittaminen ylipäätänsä.

      • Anonyymi

        Miten sinuun saisi yhteyden?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miten sinuun saisi yhteyden?

        Todella hyvä kysymys... en tahtoisi omia somejani tänne jakaa ettei kaikki ala spämmäilemään yms typerää.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miten sinuun saisi yhteyden?

        Tosin jos lataat kik sovelluksen niin minun käyttäjänimeni siellä on Fantasioijasuomi24. Sieltä kautta minuun voi saada yhteyden sillä se ei onneksi ole niin hlö kohtainen sovellus.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Ensimmäinen jota seksikokemukseksi voisi sanoa, syntyi kun pikkuveljeni kolmen kaverinsa kanssa pakko kutittivat minua kiinni pitäen.
      Tykkäsin oleskella hameessa pikkuhousuitta ja niin olin myös siinä silloin kun rimpuilin huutaen joka puolelta kutitettavana niin että siinä meni äänenikin.
      Ihmeellistä kuinka sitä voikin niin itkeä ja nauraa yhtäaikaa kyyneleet silmissä ja kokea silti valtavaa mielihyvää.
      Marjut

    Ketjusta on poistettu 64 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      93
      4397
    2. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      44
      4366
    3. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      612
      4036
    4. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      2947
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      79
      2571
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      129
      2133
    7. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      341
      2112
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      204
      2069
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      29
      1685
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1452
    Aihe