Kulttuuri ja urheiluministerin tavoitteena on taata jokaiselle lapselle mahdollisuus liikuntaharrastukseen seuratuen avulla.
Seuratuen avulla urheilu ja liikuntaseurojen mahdollista vahvistaa perustoimintoja lasten ja nuorten liikuntaan jolloin kuukausimaksu voisi olla alle 50 euroa tänä vuonna ministeriö on jakanut seuratukea 3,8 milj tavoitteena on se ettei ministeriön käsityksen mukaan nuoret syrjäytyisi
Seuratuen jakaa opetus ja kulttuuriministeriö ja hakuohjeet saa ministeriön verkkosivuilta.
Tiedot olen saanut VAU tiedotteesta (vammaisten urheiluliitto)
Eli kuinka monikaan Lieksalainen urheiluseura on saanut tai hakenut noita avustuksia?
seuratuen haku alkaa
20
179
Vastaukset
- tgioiop
gtfvyygygygygygygyggggy
- booring
bla bla bla,tylsää jorinaa.
- jussi4
Ei saa jos ei hae!!
- muskotinkaljat
Korkeasti koulutettujen uuslieksalaisten puistourheiluseura kai hakee tukea?
On kuitenkin niin,että kohtaani jälleen osoitetaan hyvin arveluttavaa toimintaa jakuitenkin moni tietää sen , miten olen toiminut ja toimin edelleen tehden ja toimien kaikesta huolimatta.
Valitettavasti eilen jouduin ajanpuutteen vuoksi kieltäytymään koska samaan aikaaan oli luvannut toiselle järjestölle joulujuhlaan.
Kuitenkin sanon sen, että yhteistyötä tarvitaan eikä tällä tavalla saada ketään toimintaan mukaan joilla on jopa jotakin kykyä ja lahjoja olemassa jota on suotu.Valitettavasti joillakin on todella kyky vain haukkua nimimerkin takaaEdelleen totean sen seikan,että otin asian puheeksi maanantaina ao elimessä ja asiaa ihmeteltiin joten toimintasi on muualta lähtöisin.
Mutta järjestön jäsenet oli miten oli niin kotitalkkaritoiminta on käynnistetty ja 20pv on sitten mahdollisuus kokoustaa, tuonko sontakärrin paikalle lainaanko sen läpikäytävästä ,olen ennenkin ollut sontakärrin päällä, siitä nyt ei ollut valokuvaani mutta asiasta laulo Eero Piirto ja tarvittaessa voinen sen jossakin laulaa MK- Kikkeli joosepi
Tais mennä tämä juttu Korpisen yksinpuheluksi.
siltä näyttää koska asiattomuudet poistuu MK
Olisi syytä kuitenkin muistaa tuo aloitus ja perehtyä siihen asiaan eli tukea olisi tulossa jos vaan osattaisiin sitä hakea ?- Ei tukea tarvita
Olen hakenut seuraa aina ilman minkäänlaista tukea tai kenenkään apua. Seuraa olen myös löytänyt. Ihan mukavaa seuraa ovat olleet.
Oletko sitten saanut apua? koska vääristelet aloitusta sen tarkoitusta.
Laitetaanpa sitten vitsiksi;
Synnyinseudullani oli iso NS talo jossa oli tansseja oikeassa nurkassa oli poikien mielestä Valitut palat, orkesterin edessä sitten oli Seura sitten tuli nurkkaan Apu ja siitä seuraavaksi viikonloppu ja sitten oli pikkutytöt se oli Maaseudun tulevaisuus.
Aina löyty lehtiä luettavaksi ja sivua käänneltäväksi heh- raarapsuttaa
Mekin haettiin seuraa Moskovasta ja tukea tarvitaan nyt kotomaassa.
Kutiaa niin vietävästi.
https://www.youtube.com/watch?v=xFocBUSbh-Y Ei se mennyt niin vaikka todella veitikka olit tuossa rasmutimessa
Jotta pois on mentävä aiheesta- syrjähyppääjä
Toivottavasti muualta muuttaneita lieksalaisia on informoitu tuen saamisen mahdollisuudesta. Voisivat perustaa vaikka Lieksan korkeushyppääjäkoneinsinöörit ry:n. Varmasti muitakin sopivia urheilulajeja löytyy.
- Kyrpä-Jooseppi!
Nyt Korpinen perusta ja äkkiä karaokeseura ja anomaan siitä seuratukea karaoken hoilaamistoimintaan! Ja välleen !
Aloitus koski nimenomaan urheiluseuroja
Mutta VAU on vammaisurheiluliitto ja niissä tapahtumissa voimme esittää myös musiikkia ja siitä on liitto tehnyt sopimuksen tekijänoikeudenomistajien kanssa ja Lieksan seudun invalidit on tuon urheiluliiton jäsen.
Mitä sitten tulee KJ kirjoitukseen se on jatkuvaa henkilööni kohdistuvaa asiatonta tekstiä- KJ!
markkukorpinen kirjoitti:
Aloitus koski nimenomaan urheiluseuroja
Mutta VAU on vammaisurheiluliitto ja niissä tapahtumissa voimme esittää myös musiikkia ja siitä on liitto tehnyt sopimuksen tekijänoikeudenomistajien kanssa ja Lieksan seudun invalidit on tuon urheiluliiton jäsen.
Mitä sitten tulee KJ kirjoitukseen se on jatkuvaa henkilööni kohdistuvaa asiatonta tekstiäMitä se Korpinen hourailee?
Perusta sitten vammaisten urheiluseura ,joka laulaa hoilottaa karaokea!
Kyllä tuokin yritys läpimenee niin että sutkahtaa!
Ja avustuksia ym rahoituksia tulee pilvin pimein! KJ! kirjoitti:
Mitä se Korpinen hourailee?
Perusta sitten vammaisten urheiluseura ,joka laulaa hoilottaa karaokea!
Kyllä tuokin yritys läpimenee niin että sutkahtaa!
Ja avustuksia ym rahoituksia tulee pilvin pimein!En houraile mutta kj hieman tahtoo vaan herättää karhun pesästä vaikka metsästysaika on jo siltä osin mennyt.
Kuitenkin urheilutapahtumissa ja yleensä liikuttavissa ei itkuvirsiä vaan liikuntatapahtumissa voidaan esittää musiikkia ja musiikkia on myös karaoke ja sen avulla voidaan tehdä liikuntatapahtuma.
Nyt on kyse kouluttautumisesta ohjaamaan eri ryhmiä ja perustamaan uusia ja tekemään nimenomaan yhteistyötä eri järjestöjen kanssa.
Jos haluat tietää enenmän tule C markettiin suorittamaan omaa tukeasi SPR kautta perjantaina siellä missä hätä on suurin.
Puhutaan myöskin muista vammaisten asioista eli työllistämisestä ja yms joita on tulossa MK
- Oke Kara
Karjalan Karskit Karaokekarjut ry.
- enlaulahyväniin
Verotetaanko karaokea mitenkään? Siinä olisi hyvä tulonlähde kunnalle.
"Mitä huonommin laulat, sitä enemmän maksat". Kyllä
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r357031JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!
Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t256077Nolointa ikinä miehelle
On ghostata nainen jonka kanssa on ollut ystävä tai ollu orastavaa tapailua pidemmän aikaa. Osoittaa sellaista moukkamai1003205Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.5562948V*ttuu että mä haluan sua
Jos jotain ihmistä voi kunnolla haluta, niin hän on se. Voi Luoja auta jo! Joku jeesus hjelppa mej!602797- 572373
Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä
Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳342236- 332104
Sattuma ja muutama väärinkäsitys
vaikuttivat siihen millaiseksi tämä kaikki muodostui. Pienet aikanaan huomaamattomat käänteet. Seuraava näytös on jo tul321873Ei ois kyllä kivaa
Jos miestä ei kiinnostais ollenkaan minun seura. Aina huitelis ties missä tai olis omassa seurassaan. Kaikki muu ois kiv71441