Oon 15 eikä vanhemmat suostu ostamaan sitä nii voinko ostaa ite sen???
Voiko alle 18 vuotias ostaa gta v
9
450
Vastaukset
- ei käy eikä tule
EI!
- tietenkin boi
voi joistain kaupoista
- Ei saa!
Ei ne turhaa ole K18 merkinnällä.
Odottele vielä muutama vuosi. - näin pitäis onnistua
hintalappu K18 leiman päälle ja sitte meet tavaratalossa jonku mummelin kassalle ja samalla ostat vaikka karkkipussin niin se ei huomaa että on K18 peli.
Tai sitte joku tuttava ostaa sulle pelin.
Tai Steamista ostat.- gbhuenr
Sulta pitäisi kieltää kaiken. Yrität saada jonkun rikkomaan Suomen lakia tuolla tavalla.
- GayYY!
Ja steamista ei saa gta v
- Gta_pelaaja15v
Tilla jostakin nettikaupasta. Suurin osa ei edes kysy ikää :D
- redhgh
Ite ostin prismasta, vaikka olenkin vasta 16.v
#GTA V #Xbox360 live acco on MasterGamerNOOB - Anonyymi
Netistä voi tilata.Jotkut eivät kysy ikää ja jos kysyy niin ilmoitat vaan jonkun tutun iän joka on yli 18v.Ei ne soittele perään tai tule mitään juttua.Pääasia että saavat myytyä tavaraa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2483301
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih253214No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...
Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi281954Mites teillä keskustelut soljuu?
Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä2611653Pystyt sille toiselle
Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta81389Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!
Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko141366Venäjän rikollisen sodan juurisyyt
Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä3791208Annen grillin nousu ja konkka..
Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?501119Huominen haastattelu
Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏28997Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens73985