Nordnet vastatili

norsissiti

Laitoin viestillä vastatilin numeron, vaan eipä ole mitään tapahtunut. kauanko tuossa hommassa menee että tili näkyy omissa tiedoissa.?

9

1697

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nordnet

Hei!

Vastatilit käsitellään Nordnetissä yleensä saman päivän aikana (tai 1-2 päivässä ilmoituksesta). Vastatili näkyy asiakkaalla palvelussa käsittelyä seuraavana päivänä.

Ystävällisin terveisin
      Nordnet Soile

• ftgtvfrcd

Lieköhän sama käytöntö nykyäänkin? Viikon sisään kahdesti laittanut tuonne viestiä vastatilistä eikä mitään näytä tapahtuvan...

Noh onneksi ei ole elämä noista sijoitetuista rahoista kiinni :)

• 6gtyhu7gt

??

• 20fsvgfhg

Kellään tietoa asiasta.Nyt yritetty kuukauden sisällä useamman kerran eikä mitään vastausta tule. Vai pitääkö se viesti englanniksi laittaa>?

• erkki perusmerkki

Minulla ei mitään ongelmia. Kirjauduin sisään ja valitsin valikosta viestit ja kuittasin vastatilini viestillä menemään. Soittivat pian perään ja varmisitivat että minä olen minä enkä sinä. Sitten vastatilini olikin kondiksessa.

Hyvin mennyt toistaiseksi kyseisen lafkan kanssa. Aloitin toki asiakkuuden vasta näin joulukuussa.

• Anonyymi

Moro,

tähän saakka olen ollut erittäin tyytyväinen Nordnetin palveluihin vaikka se ei ehkä nykyisellään ole halvin.

Nyt kuitenkin alkoi sapettamaan.

Ajattelin siirtää osan nordnetin aot:llä olevista varoista omalle pankkitililleni korkoa kasvamaan. Muistaakseni minulla oli aiemmin määriteltynä vastatili. Nyt sitä ei ole vaan nosta rahaa kohdan alapuolella on "yhdistä vastatili" painike.

Jos haluan yhdistää vastatilin minun täytyisi joko jakaa tietoni tavallaan täysin ulkoiselle kolmannelle osapuolelle (trustly) tai täyttää verkkolomake + allekirjoittaa se verkkopankkitunnuksin ja odottaa 5-10 päivää. Kantapää on opettanut etten jaa mitään tietoja kenellekään ylimääräiselle taholle.

Ymmärtäisin jos nordnet esim. sopimusehdoissa edellyttäisi että vastatilin omistaja on sama kuin aot:n omistaja. Tätä nykyistä byrokratian kukkasta en kuitenkaan ymmärrä millään tapaa.

• Anonyymi

itse asiassa tuossa jälkimmäisessä pitäisi lisäksi lähettää Nordnetille tiliote. Huoh!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

itse asiassa tuossa jälkimmäisessä pitäisi lisäksi lähettää Nordnetille tiliote. Huoh!

Nordnet poisti minultakin ja alaikäiseltä lapseltani kysymättä vastatilin. Nyt lapselle pitäisi avata oma vastatili jotta rahat saa pois. Käytännössä rahat nyt kanissa kunnes lapsi täysi-ikäinen tai hänelle avataan uusi tili johonkin pankkiin. Tekivät nämä ilmoittamatta mitään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nordnet poisti minultakin ja alaikäiseltä lapseltani kysymättä vastatilin. Nyt lapselle pitäisi avata oma vastatili jotta rahat saa pois. Käytännössä rahat nyt kanissa kunnes lapsi täysi-ikäinen tai hänelle avataan uusi tili johonkin pankkiin. Tekivät nämä ilmoittamatta mitään.

Mulla oli sama homma, että kaikki vastatilit oli poistettu. Onneksi olen lapsen tililtä suurimman osan siirtänyt jo aiemmin pois. Lähtee loputkin jos tuohon saan vastatilin jotenkin. Ei ainakaan trustlyn kautta toiminut. Aina yhtä säätämistä nuitten kans.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 6 kW saunan lämmityksestä kohta 10 euron lisämaksu / kerta

Kokoomuslainen sähköyhtiöiden hallitsema Energiavirasto ehdottaa 5 kW:n rajaa, jonka ylittämisestä tulee lisämaksu. Tark
      Maailman menoa
      180
      6185
    2. Minja jytkyttää vas.liiton kannatusta ylöspäin

Alkaa raavaat duunarimiehetkin palaamaan vasemmistoliiton kannattajiksi. Eduskunnassahan on vain kaksi työntekijöiden p
      Maailman menoa
      239
      4176
    3. "Mitä sä nainen tuot sitten pöytään" ?

Jos mies provaidaa ja suojelee... Pitääkö miesten kysyä tuollaisia?
      Ikävä
      142
      3495
    4. Ekologinen kommunismi tulee voittamaan fossiilikapitalismin

Kiina on mahtitekijä uusiutuvien energialähteiden kehityksessä, ja Trump osoitus viimeisestä öljyn perään itkemisestä, m
      Maailman menoa
      45
      3333
    5. Duunarit hylkäsivät vasemmistoliiton, siitä tuli feministinaisten puolue

Pääluottamusmies Jari Myllykoski liittyi vasemmistoliittoon, koska se oli duunarien puolue. Sitä samaa puoluetta ei enää
      Maailman menoa
      35
      3165
    6. Mies, kerro minulle vielä jotakin aivan uniikkia

ja ainutlaatuista minkä vain me kaksi voisimme ymmärtää jos olemme sen kokeneet ja eläneet, jotta ihan varmasti tietäisi
      Tunteet
      49
      2826
    7. Oikeistopuolueiden kannatus vain 37,8 %, vasemmiston 43,0 %

Keskustaan jää 17,4 prosenttia ja loput ovat sitten mitä ovat. Mutta selvästikin Suomen kansa on vasemmalle kallellaan.
      Maailman menoa
      65
      2376
    8. Hyviäkin uutisia tulossa, hallinto-oikeus asettaa toimeenpanokieltoon

Hyvinvointitalon työmaa pysähtyy. Rillankivi+energia ja vesi kytkyrahanpesu stoppaa. Tytäryhtiöiden hallitusjäsenet+kon
      Pyhäjärvi
      239
      2326
    9. Tiedän ettei

Meistä mitään tule. Toinen oli sinulle tärkeämpi
      Ikävä
      24
      2300
    10. Gallup: Mikä on ollut mielestäsi paras tv-sarja ikinä?

Gallup: Mikä on ollut mielestäsi paras tv-sarja ikinä? Onko se joku suomalainen viihdepläjäys, brittirikossarja, amerikk
      Tv-sarjat
      98
      1903
    Aihe