Laitoin viestillä vastatilin numeron, vaan eipä ole mitään tapahtunut. kauanko tuossa hommassa menee että tili näkyy omissa tiedoissa.?
Nordnet vastatili
9
1148
Vastaukset
- nordnet
Hei!
Vastatilit käsitellään Nordnetissä yleensä saman päivän aikana (tai 1-2 päivässä ilmoituksesta). Vastatili näkyy asiakkaalla palvelussa käsittelyä seuraavana päivänä.
Ystävällisin terveisin
Nordnet Soile - ftgtvfrcd
Lieköhän sama käytöntö nykyäänkin? Viikon sisään kahdesti laittanut tuonne viestiä vastatilistä eikä mitään näytä tapahtuvan...
Noh onneksi ei ole elämä noista sijoitetuista rahoista kiinni :) - 6gtyhu7gt
??
- 20fsvgfhg
Kellään tietoa asiasta.Nyt yritetty kuukauden sisällä useamman kerran eikä mitään vastausta tule. Vai pitääkö se viesti englanniksi laittaa>?
- erkki perusmerkki
Minulla ei mitään ongelmia. Kirjauduin sisään ja valitsin valikosta viestit ja kuittasin vastatilini viestillä menemään. Soittivat pian perään ja varmisitivat että minä olen minä enkä sinä. Sitten vastatilini olikin kondiksessa.
Hyvin mennyt toistaiseksi kyseisen lafkan kanssa. Aloitin toki asiakkuuden vasta näin joulukuussa.
- Anonyymi
Moro,
tähän saakka olen ollut erittäin tyytyväinen Nordnetin palveluihin vaikka se ei ehkä nykyisellään ole halvin.
Nyt kuitenkin alkoi sapettamaan.
Ajattelin siirtää osan nordnetin aot:llä olevista varoista omalle pankkitililleni korkoa kasvamaan. Muistaakseni minulla oli aiemmin määriteltynä vastatili. Nyt sitä ei ole vaan nosta rahaa kohdan alapuolella on "yhdistä vastatili" painike.
Jos haluan yhdistää vastatilin minun täytyisi joko jakaa tietoni tavallaan täysin ulkoiselle kolmannelle osapuolelle (trustly) tai täyttää verkkolomake + allekirjoittaa se verkkopankkitunnuksin ja odottaa 5-10 päivää. Kantapää on opettanut etten jaa mitään tietoja kenellekään ylimääräiselle taholle.
Ymmärtäisin jos nordnet esim. sopimusehdoissa edellyttäisi että vastatilin omistaja on sama kuin aot:n omistaja. Tätä nykyistä byrokratian kukkasta en kuitenkaan ymmärrä millään tapaa.- Anonyymi
itse asiassa tuossa jälkimmäisessä pitäisi lisäksi lähettää Nordnetille tiliote. Huoh!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
itse asiassa tuossa jälkimmäisessä pitäisi lisäksi lähettää Nordnetille tiliote. Huoh!
Nordnet poisti minultakin ja alaikäiseltä lapseltani kysymättä vastatilin. Nyt lapselle pitäisi avata oma vastatili jotta rahat saa pois. Käytännössä rahat nyt kanissa kunnes lapsi täysi-ikäinen tai hänelle avataan uusi tili johonkin pankkiin. Tekivät nämä ilmoittamatta mitään.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Nordnet poisti minultakin ja alaikäiseltä lapseltani kysymättä vastatilin. Nyt lapselle pitäisi avata oma vastatili jotta rahat saa pois. Käytännössä rahat nyt kanissa kunnes lapsi täysi-ikäinen tai hänelle avataan uusi tili johonkin pankkiin. Tekivät nämä ilmoittamatta mitään.
Mulla oli sama homma, että kaikki vastatilit oli poistettu. Onneksi olen lapsen tililtä suurimman osan siirtänyt jo aiemmin pois. Lähtee loputkin jos tuohon saan vastatilin jotenkin. Ei ainakaan trustlyn kautta toiminut. Aina yhtä säätämistä nuitten kans.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs481281- 1581097
- 61977
- 8762
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli180761Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.
Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää27756Ollaanko me tyhmiä mies?
Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä51741- 11739
- 346718
Martina Aitolehti poseeraa Ibizalla
Ihanaa! Ibiza on ihan paras paikka lomailla hengaillen, viinistä ja iltamenoista nauttien. Säpinää riittää. Aitolehti78675