Laitoin viestillä vastatilin numeron, vaan eipä ole mitään tapahtunut. kauanko tuossa hommassa menee että tili näkyy omissa tiedoissa.?
Vastaukset 11
- nordnet
Hei!
Vastatilit käsitellään Nordnetissä yleensä saman päivän aikana (tai 1-2 päivässä ilmoituksesta). Vastatili näkyy asiakkaalla palvelussa käsittelyä seuraavana päivänä.
Ystävällisin terveisin
Nordnet Soile- Anonyymi00010
Lähetin vastatilin ilmoituksen kuvan passista todistajan allekirjoitus ei kelvannut pyydettiin pankin tiliote lähetin ei kelvannut pyydettiin henkilö todistus en varmaan saa koskaan rahoja takasin jospa perikunta hoitaa homman
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Lähetin vastatilin ilmoituksen kuvan passista todistajan allekirjoitus ei kelvannut pyydettiin pankin tiliote lähetin ei kelvannut pyydettiin henkilö todistus en varmaan saa koskaan rahoja takasin jospa perikunta hoitaa homman
Varmaan kerrottiin, miksi ei kelvannut?
- ftgtvfrcd
Lieköhän sama käytöntö nykyäänkin? Viikon sisään kahdesti laittanut tuonne viestiä vastatilistä eikä mitään näytä tapahtuvan...
Noh onneksi ei ole elämä noista sijoitetuista rahoista kiinni :) - 6gtyhu7gt
??
- 20fsvgfhg
Kellään tietoa asiasta.Nyt yritetty kuukauden sisällä useamman kerran eikä mitään vastausta tule. Vai pitääkö se viesti englanniksi laittaa>?
- erkki perusmerkki
Minulla ei mitään ongelmia. Kirjauduin sisään ja valitsin valikosta viestit ja kuittasin vastatilini viestillä menemään. Soittivat pian perään ja varmisitivat että minä olen minä enkä sinä. Sitten vastatilini olikin kondiksessa.
Hyvin mennyt toistaiseksi kyseisen lafkan kanssa. Aloitin toki asiakkuuden vasta näin joulukuussa.
- Anonyymi
Moro,
tähän saakka olen ollut erittäin tyytyväinen Nordnetin palveluihin vaikka se ei ehkä nykyisellään ole halvin.
Nyt kuitenkin alkoi sapettamaan.
Ajattelin siirtää osan nordnetin aot:llä olevista varoista omalle pankkitililleni korkoa kasvamaan. Muistaakseni minulla oli aiemmin määriteltynä vastatili. Nyt sitä ei ole vaan nosta rahaa kohdan alapuolella on "yhdistä vastatili" painike.
Jos haluan yhdistää vastatilin minun täytyisi joko jakaa tietoni tavallaan täysin ulkoiselle kolmannelle osapuolelle (trustly) tai täyttää verkkolomake + allekirjoittaa se verkkopankkitunnuksin ja odottaa 5-10 päivää. Kantapää on opettanut etten jaa mitään tietoja kenellekään ylimääräiselle taholle.
Ymmärtäisin jos nordnet esim. sopimusehdoissa edellyttäisi että vastatilin omistaja on sama kuin aot:n omistaja. Tätä nykyistä byrokratian kukkasta en kuitenkaan ymmärrä millään tapaa.- Anonyymi
itse asiassa tuossa jälkimmäisessä pitäisi lisäksi lähettää Nordnetille tiliote. Huoh!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
itse asiassa tuossa jälkimmäisessä pitäisi lisäksi lähettää Nordnetille tiliote. Huoh!
Nordnet poisti minultakin ja alaikäiseltä lapseltani kysymättä vastatilin. Nyt lapselle pitäisi avata oma vastatili jotta rahat saa pois. Käytännössä rahat nyt kanissa kunnes lapsi täysi-ikäinen tai hänelle avataan uusi tili johonkin pankkiin. Tekivät nämä ilmoittamatta mitään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nordnet poisti minultakin ja alaikäiseltä lapseltani kysymättä vastatilin. Nyt lapselle pitäisi avata oma vastatili jotta rahat saa pois. Käytännössä rahat nyt kanissa kunnes lapsi täysi-ikäinen tai hänelle avataan uusi tili johonkin pankkiin. Tekivät nämä ilmoittamatta mitään.
Mulla oli sama homma, että kaikki vastatilit oli poistettu. Onneksi olen lapsen tililtä suurimman osan siirtänyt jo aiemmin pois. Lähtee loputkin jos tuohon saan vastatilin jotenkin. Ei ainakaan trustlyn kautta toiminut. Aina yhtä säätämistä nuitten kans.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuinkahan monen
Naisen puolisoa olet nainen vikitellyt ja eron aiheuttanut? Toivottavasti karma on ku*sut muroihisi useamman kuin kerran94867Mies, kumman ottaisit mieluummin
176 cm vai 154 cm naisen, jos molemmat muuten yhtä viehättäviä? Mikä on oma pituutesi?150819- 61697
Pettymys TTK-parketilla! Anna Hanski tippui - Sami-opelta erikoinen heitto: "Nyt sä pääset..."
Toisena parina Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta tippuivat Anna Hanski ja Sami Helenius. Pettymys oli käsinkosketeltava y25673Anteeksi mies
En jaksa tätä…, en halua, että sinulla on paha mieli tämän takia. Viestiä Sinulle.47664Tekisi mieli vetäistä kunnon jurrit sinun kanssasi
Ja keskustella asiat, ei tästä tule hevonvttua.46634- 44597
Poliisi etsii kadonnutta henkilöä Lapualla
Henkilö on kadonnut 18-19.9.2026 välisenä yönä. Henkilö on hoikka,n 185 cm pitkä. Kadonneella on ollut katoamishetkellä29542- 31531
Oot komea
etkä näytä vanhenevan. Mieskarkki. Mä en yritä mitään, mä oon sulle liian vanha. Olis kuitenkin kiva tutustua suhun. n20523Mieti oikeasti
Ollaan lähes tuntemattomia, mutta samalla on tämä erityinen vuosien tilanne takana, joka on ollut monella tapaa väärin.27516- 6486
Se oli molemminpuolinen limerenssi
Limerenssi myös sinulla kun näin pitkän ajan jälkeen päivystää palstaa. 🤭81479Venäjä häviämässä 30 vuoden sodan
Ukraina vapautti kolme aluetta, operaatio Vivaldi laajenee404470- 44451
- 30446
Olen nainen pahoillani, että tykkään sinusta niin paljon, että
Haluaisin panna sua. Tuntuu vaan siltä, että olet sen suhteen ihan haluton. Ei minulle riitä pelkkä ystävyyssuhde.29441Rydman, herätys!
"Veikkauksen toimitusjohtaja Olli Sarekoski tienasi kiinteää palkkaa 445 891 euroa ja lisiä 72 157. Kuukausipalkka oli 363432En laita sulle viestiä
Toivottavasti ymmärrät jo mies hyvä, että en tule koskaan laittamaan sulle viestiä enkä soittamaan sulle. Minusta ei sii39414Helena Ahti-Hallberg napauttaa - Näin hän kommentoi Vappu Pimiän TTK-lähtöä
Vappu Pimiä jätti Tanssii Tähtien Kanssa -juontajapestin viime kauden lopuksi. Nyt on erilainen kausi, kun Pimiä ei ole4401