Minulla on selkä vähän kiero, alaselän selkärangan molemmin puolin lihaksissa on jotain paikka eroja, jaloissa on pituus eroa, ja näkö molemmissa silmissä -3.5 eli ilman laseja en pärjää. Minua myös ahdistaa jos ihmisiä on liikaa ympärillä. Ruumiin rakenteeltani olen lyhyt ja pienilihaksinen.
Miltä vaikuttaa, tuleeko C? Tuskin A ainakaan.
C-paperit ?
4
310
Vastaukset
- Kutsut kohta
Tai en siis ole aivan pätkä, olen 165-170cm, ja painoa noin 50kg.
- Kutsut kohta
A tuli, sanoivat että jos tuntuu siltä niin pyydän armeijassa sitten B luokitusta.
- hmnjaa
Hmnjaa. Kyllä tuossa tilanteessa voisi kuvitella b papereiden tulleen... Jos tuntuu, että et armeijassa pärjää fyysisten ominaisuuksien takia niin voithan tietysti mennä sivariin. Itse vaihdoin pois intistä sivariin terveyden takia ( vaikka vääpeli kuinka yritti inttää, että kasarmilla ei ole hometta...vitun paskanpuhuja). Toinen mahdollisuus on, että menet yksityiselle lääkärille/ psykiatrille tms. asioista puhumaan. He voivat ilmeisesti (jos olen ymmärtänyt oikein) lähettää aluetoimistoon suosituksen c-luokkaan siirtämisestä.
- fgnynmytm
Intissä ei ole ollut vääpeleitä vuoden 1995 jälkeen...pelle
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018053- 1075657
- 2795003
- 494943
- 763727
- 542940
- 642667
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222508Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292442- 422358