Mä en jaksa tätä pelleilyä enää.

...

Sä tykkäätkin jo jostain muusta ja mulla on ihan riittävästi ongelmia ja huolta ilman tätä peliäkin. Kyllä mä vähän olen pettynyt mutta mitä se sua liikuttaa. Ota äkkiä joku, se on helpoin tapa päästä yli. Mä poistun nyt lopullisesti. Ei jäänyt hyvä maku. Moi.

44

285

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • senainen

      Joku ottanut palkokasvin nenuunsa. No, ehkä olet joku sellainen, joka vain purkaa irl kokemuksiaan sanoiksi tänne, eikä täällä ota mitään itseensä.

    • ....

      Mulle kuule aivan sama!! Sä satutit mua myös!! Ei jäänyt hyvä maku ei!!

      • ...

        HYVÄ!


      • ...

        Niin siis, ei liikuta ja sulla on jo joku muu. Hyvin kuvaavaa... Mietihän nyt tarkkaan kumpi satutti enemmän? Pidempään? Törkeämmin? On mua satutettu ennenkin - et tehnyt pohjia. Etkä tule koskaan tekemäänkään. Oiskohan ollut reilua sanoa tää paska mulle suoraan? Mutta ei niin ei, jätät mielummin kärsimään epätietoisuuteen. Elä paska elämäsi sen muun kanssa. Ei mua sun jutut enää kiinnosta. Samanlainen paska kun jokainen toinenkin mies tällä pallolla. Pitäisi olla vaan onnellinen. Ja hei, jää tänne kirjoittelemaan sille! Minä poistun kyllä.


      • eikö muuta tapaa

        ole hoitaa asioita kuin riekkua ja vittuilla vieraille ?


    • Rakastava Virkamiäs!

      Siis mitä tää taas on. Sä tiiät et, sä oot mun one and only. Pupuli! Jos mä heitän joskus huumorilla läppää tai vitsin poikasta. Ei siitä kannata ottaa herneitä nenuu. Mä oon rakastanut sua jo 10-vuotta, kyllä 10 pitkää/ihanaa rakkauden vuotta, mitä mä olen saannut, pelkkiä lupauksia. Munhan tässä pitäs olla vihanen ja pelle.No niin..rauhotutaan nyt..ei mitään hätään..mulle tais tulla primitiivireaktio..niitähän sattuu..mutta..mietitään näitä rakkauden asioita..sano säkin joskus jotakin..itkettää..sä tiiät kuinka herkkä mä oon. Mä itken meidän rakkauden takia ja..mä haluun lapsia sun kaa..kommentoi..tai mä hajoon..mä haluun jälkikasvua.TÄ? HÄ?

      • tylsä virkatäti

        Hyi kuka tommosen kanssa haluaa lapsia, lupauksetkin se ottaa täysin vierailta ihmisiltä.

        HYI!


      • vai oliko vitsi?
        tylsä virkatäti kirjoitti:

        Hyi kuka tommosen kanssa haluaa lapsia, lupauksetkin se ottaa täysin vierailta ihmisiltä.

        HYI!

        Tylsän tilalle sana tosikko?


    • Hyvää yötä
    • syömmeihmisiäkin

      Jos on paha maku suussa, on syytä syödä suklaata, salmiakkia tai peräti hammastahnaakin!

      Hihii, elokuvavihjeenä: Bronson, tämä on raaka, mutta hyvä.

    • Take It Or Leave It

      Voi hemmetti! Emmä mitään kissanpentuja sun kanssasi meinannut tehdä, vaikka tylsä virkamiäs olenkin. Voidaanhan me niitä ottaa ei siinä mitään, mutta aattelin ihan oikeita vauvoja ja ihmislapsia, jos ymmärrät. No, näillä eväillä. Ota tai jätä. Rakkaudesta se ei ainakaan ole kiinni.

      • rakkaus >>

        tuntematonta kohtaan? naurettavaa.


      • tylsä virkatäti

        Ei olekaan, vaan rakkauden puutteesta! Etsi joku pullantuoksuinen mummo puolikkaaksesi... hih hih! ;)


    • Järkyttävää.

      Mitä soopaa ihmiset kehtaa heittää anonyymin ja tuntemattoman ap n kanssa.

      Ei oo ihme että monen asiat on sikin sokin jos toi on ainoo tapa millä niitä osataan hoitaa.

    • kaiutinJACK

      Plah joo, sitten koulussakin varmaan kohta tyttelin piiloutuvat kirjojen taakse jolloin pelaavat salaa puhelimella pelejä, ei opettaja huomaa, jos vaikka clash of clans, missä on PEKKA-nimisiä hahmoja salaa pelailee kirjojen takana.

      Ja kaikkia hauskoja höpötelmiä... mikäs sen hauskempaa sitten.

      • Aadolf Hynkel

        Kaikki Pekka tai Pecca nimiset henkilöt on eliminoitava, olen huomannut että he aiheuttavat henkisiä traumoja ja henkistä pahoinvointia tietylle ihmisryhmälle/ihmisille. On ryhdyttävä asiallisiin ja järjestelmällisiin toimiin.


      • Pulla Mummo ; )
        Aadolf Hynkel kirjoitti:

        Kaikki Pekka tai Pecca nimiset henkilöt on eliminoitava, olen huomannut että he aiheuttavat henkisiä traumoja ja henkistä pahoinvointia tietylle ihmisryhmälle/ihmisille. On ryhdyttävä asiallisiin ja järjestelmällisiin toimiin.

        Voi! Aadoolf tule jo kotiin, mamma leipo sulle pullaa ja tuoretta kahviakin löytyy..hihih!


    • extempore

      Harmillista

    • Just Joo! ; )

      Emmä tiiä, mut kyllä ihmiset on tosi sekasin, kun lukee näitäkin kommentteja. Ihmiset on niin eksyksissään itsestään, että..huoh!..hihhih!

    • ...

      OON IHAN VITUN LOPPU TÄHÄN KAIKKEEN! Nyt saa oikeasti riittää. Kertoo paljon susta, että on jo joku korvaava valmiina. Ollut ilmeisesti koko ajan. Luulisi että olisi ollut pokkaa sanoa suoraan, mutta tosiaan antaa olla. Onneksi tää paska unohtuu nopeasti isompien paskojen alta. Onnea vaan tulevaan, koita hoitaa se paremmin kuin menneisyys.

      • Rakastin/Rakastansua

        OK! Asia selvä. Olisit sanonut aikaisemmin.Menetin monta hyvää naisihmissuhdetta.


      • avaudu vähän

        Okei, mikä teidän suhde on ollut ? Olet varmaan keskustellut hänen kanssaan ?


      • Kenä häntä
        Rakastin/Rakastansua kirjoitti:

        OK! Asia selvä. Olisit sanonut aikaisemmin.Menetin monta hyvää naisihmissuhdetta.

        pidät?


      • No kuule,
        Rakastin/Rakastansua kirjoitti:

        OK! Asia selvä. Olisit sanonut aikaisemmin.Menetin monta hyvää naisihmissuhdetta.

        muutama sana ihan kaikella ystävyydellä. Jos, sanon siis jos, mies on niin tyhmä että
        ottaa täällä kaiken ja kaikenlaiset purkaukset itselleen olevaksi eikä miehellä ole munaa puhua sen naisen kanssa jota rakastaa / on rakastanut ja sitten on vielä pokkaa ruikuttaa tälle tuntemattomalle parkujalle kuinka monta HYVÄÄ naisihmissuhdetta on menettänyt kenen anonyymin kirjoittajan vuoksi kulloinkin niin
        eiköhän ole niin että silloin on syytä katsoa peiliin löytyisikö sieltä syytä siihen miten asiat on menneet. Eikä aina olisi niin että syy kaikkeen on muissa kuin itsessä.

        Kaikkein viimeksi se syy naisten menettämiseesi on täysin tuntemattomassa nettikijoittajassa.

        Häpeä itseäsi ja syytöksiäsi.


      • tylsä virkatäti
        Rakastin/Rakastansua kirjoitti:

        OK! Asia selvä. Olisit sanonut aikaisemmin.Menetin monta hyvää naisihmissuhdetta.

        Eiköhän sun ole aika ottaa lusikka käteen ja ottaa takaisin se, minkä olet menettänyt, eli monta hyvää naissuhdetta... vielä ehtii hih hih! ;)


      • ...
        Rakastin/Rakastansua kirjoitti:

        OK! Asia selvä. Olisit sanonut aikaisemmin.Menetin monta hyvää naisihmissuhdetta.

        No voi voi... Eiköhän noita lisää tule. Kuulemma parhaillaan päällä jo...? Ja sinä kehtaat syyttää minua pelaamisesta/satuttamisesta? Kumpi meistä oli loppujenlopuksi rehellinen? Antaa olla. Ei tästä enää mitään tule. Kyllä me se molemmat tiedetään.


      • maksu lankeaa aina
        Rakastin/Rakastansua kirjoitti:

        OK! Asia selvä. Olisit sanonut aikaisemmin.Menetin monta hyvää naisihmissuhdetta.

        olisit vaihtanut tän yötä päivää pyörivän naisrumban täällä niihin hyviin naisiin.
        hyllytit senkin yhden joka jotakin yritti kanssas rakentaa.

        tyhmästä päästä kärsii koko ruumis eikä niitä särkyjä kannata kammeta kenenkään muun kontolle. ite sinä rakensit tämän nettihaaremisi tänne.

        nauti nyt seurauksista.


      • THE END!
        maksu lankeaa aina kirjoitti:

        olisit vaihtanut tän yötä päivää pyörivän naisrumban täällä niihin hyviin naisiin.
        hyllytit senkin yhden joka jotakin yritti kanssas rakentaa.

        tyhmästä päästä kärsii koko ruumis eikä niitä särkyjä kannata kammeta kenenkään muun kontolle. ite sinä rakensit tämän nettihaaremisi tänne.

        nauti nyt seurauksista.

        Unohda mut! This is The END!


      • en voi
        THE END! kirjoitti:

        Unohda mut! This is The END!

        kun en tiedä kuka oot. vai ookona toi pöljä rakastaja jolta meni ohi hyvät naiset ku ei päässy irti palstojen naisista? kerroppa mulle.


      • aika monta kertaa
        Rakastin/Rakastansua kirjoitti:

        OK! Asia selvä. Olisit sanonut aikaisemmin.Menetin monta hyvää naisihmissuhdetta.

        sua näitten vuosien aikana varotettiin kuinka voi käydä kun leikkii naisten kanssa.
        oisit uskonu, noin tehden voi jäädä lopulta kokonaan yksin.
        ihmisiä kun ei sais pitää leikkikaluina.


    • THE END!

      THE END!

    • Kenenkään ei tarvii

      pelleillä, se on itestä kiinni jos tekee niin. Pelleilevän ihmisen voi myös jättää taakseen

      • ...

        Näinhän minä juuri teinkin. Suosittelen kaikille! TOSITOSIHYVÄ fiilis nyt!!! Vielä kun pääsisi tästä VITUNPALSTASTA eroon.


    • Anonyymi

      Mä vahingossa soitin ku painoin monta kertaa en tie nyt sitä että se rupee soi maan teille.

    • Älkää nyt hyvät ihmiset ottako tätä palstaa noin tosissanne. Tuskin kellään täälä on mitään varmuutta siitä, että se kaivattu olisi täällä. Melko varmasti ei edes ole, vaan kaikki juttelee täällä ihan randomien kanssa päivittäin. Kyllä kaikki pitää käsitellä tuola irl.

    • Anonyymi

      Onkohan nää rakastavaiset saaneet jo toisensa tai jotkut muut? Eikö tuo kuitenkin jo kirjoitettu 2013.

      • Ohoh, enpä huomannut yhtään. Kiva kun kerroit. Miksiköhän jotkut kaivelee näitä ikivanhoja keskusteluja tänne? No, kyllä tuo mun viesti pätee tänne palstaan edelleen.
        Toivottavasti tämä pari on jo rauhallisemmilla vesillä:)


      • Anonyymi

        Eivät ole saaneet. Jos tarkkaan katsot uusimpia aloituksia palstalla niin huomaat että tämänkin kirjoittanut ulisee vieläkin palstalla.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eivät ole saaneet. Jos tarkkaan katsot uusimpia aloituksia palstalla niin huomaat että tämänkin kirjoittanut ulisee vieläkin palstalla.

        Aijaa. Ei tuosta kyllä ota selvää. Tosi sekava koko ketju. Ei tuossa ole kuin yksi uudempi kirjoitus ennen mua ja sekin sellainen ettei siitä ota selkoa mihin liittyy. Noh, mitä näitä vanhoja kaivelemaan..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eivät ole saaneet. Jos tarkkaan katsot uusimpia aloituksia palstalla niin huomaat että tämänkin kirjoittanut ulisee vieläkin palstalla.

        Ääh kuvittelet vain. Huonosti menee jos vielä täällä pyörivät. Kaikki kirjoitukset täällä näyttää samanlaiselta ja jokaisella samat ongelmat täällä. Tää on niin sekavaa touhua. Harva oikeassa parisuhteessa edes tämmöistä keskustelua käy kuin täällä. Tiedä montako tyyppiä tähänkin ketjuun vastannut liekkö edes oikeat keskenään viestineet ollenkaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ääh kuvittelet vain. Huonosti menee jos vielä täällä pyörivät. Kaikki kirjoitukset täällä näyttää samanlaiselta ja jokaisella samat ongelmat täällä. Tää on niin sekavaa touhua. Harva oikeassa parisuhteessa edes tämmöistä keskustelua käy kuin täällä. Tiedä montako tyyppiä tähänkin ketjuun vastannut liekkö edes oikeat keskenään viestineet ollenkaan.

        Musta tuntuu että koko palsta on yhtä sekametelisoppaa. Tää on vaan yksi ääriesimerkki viestiketjusta jossa ei tunnu olevan päätä eikä häntää. Toivottavasti kukaan ei täällä näin kauaa viivy, voi kenen tahansa pään sekoittaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eivät ole saaneet. Jos tarkkaan katsot uusimpia aloituksia palstalla niin huomaat että tämänkin kirjoittanut ulisee vieläkin palstalla.

        Sanoo joku joka keskustelee juuri vedättäjätrollin kanssa, muttaei se mitään kun muistaa sorvata vaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eivät ole saaneet. Jos tarkkaan katsot uusimpia aloituksia palstalla niin huomaat että tämänkin kirjoittanut ulisee vieläkin palstalla.

        Yksikään joka vastasi tähän kommenttiin ei tajunnut tätä kommenttia. Kertoo hyvin palstan älykkyystasosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eivät ole saaneet. Jos tarkkaan katsot uusimpia aloituksia palstalla niin huomaat että tämänkin kirjoittanut ulisee vieläkin palstalla.

        Oletko itse tämän aloituksen tehnyt?


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1856
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1628
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1564
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1507
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1128
    Aihe