Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

suvaitsevaisuutta

suvaitsevaisuutta

Sitten kun nainen on yli 18-vuotta on mielestäni hyvä kaikkien muidenkin kunnioittaa päätöstä jos nainen haluaa lapsen tai lapsia. MIelestäni se päätös on yhtä kunnioitettavaa ja arvostettavaa jos nainen haluaa lapsen vaikka yksinkin. Tietysti sitä toivoo että lapsi on haluttu ja tulee rakastavaan perheeseen. Täällä joissakin keskusteluissa ei mielestäni ole tarpeeksi arvostettu nuoren naisen omaa ratkaisua saada lapsi. Mielipiteeni koskee siis yli 18-vuotiaita. MInä ainakin itse ymmärrän päätöksen saada lapsi nuorena yli 18-vuotiaana vaikka yksinkin. Tiedän että vauvakuume voi olla kova ja sen voi hoitaa vain tekemällä lapsi rakastavaan perheeseen. Ikä ei minusta ole ratkaiseva tekijä. Itse olen jo vähän vanhempi mies ja haluaisin silti vielä itsekin tehdä lapsen. Itselleni kelpaisi hyvin yli 18-vuotiaan teiniäidin seura tai voisin hyvin myös tehdä lapsen nuoremman yli 18-vuotiaan naisen kanssa, tai pelkästään auttaa yli 18-vuotiasta naista saamaan lapsen, mutta tuskin kukaan nuori innostuisi näin vanhemmasta miehestä. Haluan vaan sanoa että kunnioittakaa, arvostakaa aikuisen eli yli 18-vuotiaan omaa päätöstä.

1

79

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tuli pieni oksu

      Joo, mutta ei se ihan noin nyt vaan saisi mennä, että riittää että on kova vauvakuume. Pitää pystyä antamaan sille lapselle elanto IHAN ITE, eikä sossusta. Sinusta ei varmaankaan ole lasta elättämään, vaikutat kehitysviiveiseltä mielipiteinesi?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      71
      2358
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2133
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      80
      1764
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1567
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1556
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1495
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1459
    8. 54
      1325
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      83
      1284
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      30
      1209
    Aihe