Onko muita...

...(miehiä tai naisia) jotka ovat kiinnostuneita tennareista?

Itse olen aivan hulluna esim. Converseihin!

12

298

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Conversetkin menee mutta peruslenkkarit ym. koristossutkin menee. Pitää olla kuitenkin merkkitossut, ei mitään halpahallikamaa.

      • Mulla on merkkitossuja (Converse, Reebok, Nike, Puma, Onitsuga Tiger, Fila, Adidas jne...) n. 100 paria, yli puolet niistä on Converseja...


      • addu1
        tossuorja kirjoitti:

        Mulla on merkkitossuja (Converse, Reebok, Nike, Puma, Onitsuga Tiger, Fila, Adidas jne...) n. 100 paria, yli puolet niistä on Converseja...

        Aika hyvä kokoelma :)


      • consucon
        tossuorja kirjoitti:

        Mulla on merkkitossuja (Converse, Reebok, Nike, Puma, Onitsuga Tiger, Fila, Adidas jne...) n. 100 paria, yli puolet niistä on Converseja...

        Arvostan! Ostatko tennarit uutena vai eBaysta yms? Käytätkö niitä tasapuolisesti vai ovatko jotkut parit vain kotikäytössä? Itse olen heikkona Converseihin. Omistan n. 20 paria ja aina näyttää hyvältä kun näen niitä naisten jaloissa!


      • consucon kirjoitti:

        Arvostan! Ostatko tennarit uutena vai eBaysta yms? Käytätkö niitä tasapuolisesti vai ovatko jotkut parit vain kotikäytössä? Itse olen heikkona Converseihin. Omistan n. 20 paria ja aina näyttää hyvältä kun näen niitä naisten jaloissa!

        Ostan ne uusina nettikaupoista Saksasta, Ruotsista, Englannista ja Jenkeistä. Osa on vain kotikäytössä (esim. Converse xxhi:t, joita mulla on 4 paria) ja muita pyrin käyttämään tasapuolisesti. Yleensä en saman viikon aikana käytä samoja tennareita kahdesti.


    • Kam omilla

      Kyllä consut naisten jaloissa kääntää aina pään. Itsellä kiinnostus rajoittuu vain kauniiden kokonaisuuksien ihailemiseen ja haaveiluun, että pääsisi parhaiden tossujen alle ja tutustumaan niihin lähemmin. Sniffailut ja lipaisut ovat jääneet tähän asti vain haaveiksi. Onko täällä muita, jotka ovat päässeet tekemään lähempää tuttavuutta naisten jalassa oleviin tennareihin ja miten se tapahtui?

      • Kerran pääsin ravintolassa nuolemaan noin 40 vuotiaan naisen Converseja.

        Kysyin häneltä, että saisinko laittaa nauhat eri tavalla hänen tennareihinsa... otin hänen jalan syliini, irrotin nauhat kengästä ja kun laitoin nauhat uudelleen kiinni, nuolaisin hänen kenkäänsä pari kertaa... hän hymyili vienosti ja sen jälkeen tein saman toiselle kengälle...

        Ikävä kyllä, naisen tytär oli mukana ravintolassa, joten emme lähteneet jatkoille...


      • lenkkafet
        tossuorja kirjoitti:

        Kerran pääsin ravintolassa nuolemaan noin 40 vuotiaan naisen Converseja.

        Kysyin häneltä, että saisinko laittaa nauhat eri tavalla hänen tennareihinsa... otin hänen jalan syliini, irrotin nauhat kengästä ja kun laitoin nauhat uudelleen kiinni, nuolaisin hänen kenkäänsä pari kertaa... hän hymyili vienosti ja sen jälkeen tein saman toiselle kengälle...

        Ikävä kyllä, naisen tytär oli mukana ravintolassa, joten emme lähteneet jatkoille...

        siis otitko nauhat kokonaan pois kummastakin tennarista ja laitoit ne uudelleen? Miten muutit nauhoitusta, jätitkö löysemmälle ne? Kokeilitko liikutella tennaria hänen jalassa kun nauhat ei olleet paikoillaan?


      • lenkkafet kirjoitti:

        siis otitko nauhat kokonaan pois kummastakin tennarista ja laitoit ne uudelleen? Miten muutit nauhoitusta, jätitkö löysemmälle ne? Kokeilitko liikutella tennaria hänen jalassa kun nauhat ei olleet paikoillaan?

        Kyllä, irroitin molempien kenkien nauhat. Uusissa Consseissa (ostettaessa) nauhat menevät ensimmäisten reikien yläpuolelta... irroitin nauhat ja laitoin ne menemään reikien alapuolelta. Lopuksi jätin nauhat löysälle...

        Kyllähän ne tennarit jaloissa hölskyivät, kun niitä nauhoja laittelin, mutta en niitä erikseen liikutellut.

        Kyseessä oli Conversen keltavalkoiset Marimekko-tennarit.


    • lenkkafet

      Normaalit laadukkaat juoksukengät kiinnostaa, mutta tennaritkin ihan ok. Juoksukenkien sovittelu, hyväily/tunnostelu ja nauhojen kans "pelaaminen" on se mun juttu.

    • ter1

      Kokeile, kun olet lattialla polvillasi, ja nainen tallaa Converseilla peniksesi päälle. Se siinä käsittelyssä jonkin ajan kuluttua pehmenee.

      • Peeeniis

        Ei ole mahollista. Tuo vaatii kauhian pitkän kyrppendaalin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      90
      1280
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1056
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      66
      822
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      760
    5. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      290
      706
    6. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      698
    7. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      694
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      39
      681
    9. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      60
      658
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      634
    Aihe