...(miehiä tai naisia) jotka ovat kiinnostuneita tennareista?
Itse olen aivan hulluna esim. Converseihin!
Onko muita...
12
396
Vastaukset
Conversetkin menee mutta peruslenkkarit ym. koristossutkin menee. Pitää olla kuitenkin merkkitossut, ei mitään halpahallikamaa.
Mulla on merkkitossuja (Converse, Reebok, Nike, Puma, Onitsuga Tiger, Fila, Adidas jne...) n. 100 paria, yli puolet niistä on Converseja...
- addu1
tossuorja kirjoitti:
Mulla on merkkitossuja (Converse, Reebok, Nike, Puma, Onitsuga Tiger, Fila, Adidas jne...) n. 100 paria, yli puolet niistä on Converseja...
Aika hyvä kokoelma :)
- consucon
tossuorja kirjoitti:
Mulla on merkkitossuja (Converse, Reebok, Nike, Puma, Onitsuga Tiger, Fila, Adidas jne...) n. 100 paria, yli puolet niistä on Converseja...
Arvostan! Ostatko tennarit uutena vai eBaysta yms? Käytätkö niitä tasapuolisesti vai ovatko jotkut parit vain kotikäytössä? Itse olen heikkona Converseihin. Omistan n. 20 paria ja aina näyttää hyvältä kun näen niitä naisten jaloissa!
consucon kirjoitti:
Arvostan! Ostatko tennarit uutena vai eBaysta yms? Käytätkö niitä tasapuolisesti vai ovatko jotkut parit vain kotikäytössä? Itse olen heikkona Converseihin. Omistan n. 20 paria ja aina näyttää hyvältä kun näen niitä naisten jaloissa!
Ostan ne uusina nettikaupoista Saksasta, Ruotsista, Englannista ja Jenkeistä. Osa on vain kotikäytössä (esim. Converse xxhi:t, joita mulla on 4 paria) ja muita pyrin käyttämään tasapuolisesti. Yleensä en saman viikon aikana käytä samoja tennareita kahdesti.
- Kam omilla
Kyllä consut naisten jaloissa kääntää aina pään. Itsellä kiinnostus rajoittuu vain kauniiden kokonaisuuksien ihailemiseen ja haaveiluun, että pääsisi parhaiden tossujen alle ja tutustumaan niihin lähemmin. Sniffailut ja lipaisut ovat jääneet tähän asti vain haaveiksi. Onko täällä muita, jotka ovat päässeet tekemään lähempää tuttavuutta naisten jalassa oleviin tennareihin ja miten se tapahtui?
Kerran pääsin ravintolassa nuolemaan noin 40 vuotiaan naisen Converseja.
Kysyin häneltä, että saisinko laittaa nauhat eri tavalla hänen tennareihinsa... otin hänen jalan syliini, irrotin nauhat kengästä ja kun laitoin nauhat uudelleen kiinni, nuolaisin hänen kenkäänsä pari kertaa... hän hymyili vienosti ja sen jälkeen tein saman toiselle kengälle...
Ikävä kyllä, naisen tytär oli mukana ravintolassa, joten emme lähteneet jatkoille...- lenkkafet
tossuorja kirjoitti:
Kerran pääsin ravintolassa nuolemaan noin 40 vuotiaan naisen Converseja.
Kysyin häneltä, että saisinko laittaa nauhat eri tavalla hänen tennareihinsa... otin hänen jalan syliini, irrotin nauhat kengästä ja kun laitoin nauhat uudelleen kiinni, nuolaisin hänen kenkäänsä pari kertaa... hän hymyili vienosti ja sen jälkeen tein saman toiselle kengälle...
Ikävä kyllä, naisen tytär oli mukana ravintolassa, joten emme lähteneet jatkoille...siis otitko nauhat kokonaan pois kummastakin tennarista ja laitoit ne uudelleen? Miten muutit nauhoitusta, jätitkö löysemmälle ne? Kokeilitko liikutella tennaria hänen jalassa kun nauhat ei olleet paikoillaan?
lenkkafet kirjoitti:
siis otitko nauhat kokonaan pois kummastakin tennarista ja laitoit ne uudelleen? Miten muutit nauhoitusta, jätitkö löysemmälle ne? Kokeilitko liikutella tennaria hänen jalassa kun nauhat ei olleet paikoillaan?
Kyllä, irroitin molempien kenkien nauhat. Uusissa Consseissa (ostettaessa) nauhat menevät ensimmäisten reikien yläpuolelta... irroitin nauhat ja laitoin ne menemään reikien alapuolelta. Lopuksi jätin nauhat löysälle...
Kyllähän ne tennarit jaloissa hölskyivät, kun niitä nauhoja laittelin, mutta en niitä erikseen liikutellut.
Kyseessä oli Conversen keltavalkoiset Marimekko-tennarit.
- lenkkafet
Normaalit laadukkaat juoksukengät kiinnostaa, mutta tennaritkin ihan ok. Juoksukenkien sovittelu, hyväily/tunnostelu ja nauhojen kans "pelaaminen" on se mun juttu.
- ter1
Kokeile, kun olet lattialla polvillasi, ja nainen tallaa Converseilla peniksesi päälle. Se siinä käsittelyssä jonkin ajan kuluttua pehmenee.
- Peeeniis
Ei ole mahollista. Tuo vaatii kauhian pitkän kyrppendaalin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911117
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa115926- 125896
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten282685- 76658
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74621Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54566Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48549- 72483
