Onko muita...

...(miehiä tai naisia) jotka ovat kiinnostuneita tennareista?

Itse olen aivan hulluna esim. Converseihin!

12

396

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Conversetkin menee mutta peruslenkkarit ym. koristossutkin menee. Pitää olla kuitenkin merkkitossut, ei mitään halpahallikamaa.

      • Mulla on merkkitossuja (Converse, Reebok, Nike, Puma, Onitsuga Tiger, Fila, Adidas jne...) n. 100 paria, yli puolet niistä on Converseja...


      • addu1
        tossuorja kirjoitti:

        Mulla on merkkitossuja (Converse, Reebok, Nike, Puma, Onitsuga Tiger, Fila, Adidas jne...) n. 100 paria, yli puolet niistä on Converseja...

        Aika hyvä kokoelma :)


      • consucon
        tossuorja kirjoitti:

        Mulla on merkkitossuja (Converse, Reebok, Nike, Puma, Onitsuga Tiger, Fila, Adidas jne...) n. 100 paria, yli puolet niistä on Converseja...

        Arvostan! Ostatko tennarit uutena vai eBaysta yms? Käytätkö niitä tasapuolisesti vai ovatko jotkut parit vain kotikäytössä? Itse olen heikkona Converseihin. Omistan n. 20 paria ja aina näyttää hyvältä kun näen niitä naisten jaloissa!


      • consucon kirjoitti:

        Arvostan! Ostatko tennarit uutena vai eBaysta yms? Käytätkö niitä tasapuolisesti vai ovatko jotkut parit vain kotikäytössä? Itse olen heikkona Converseihin. Omistan n. 20 paria ja aina näyttää hyvältä kun näen niitä naisten jaloissa!

        Ostan ne uusina nettikaupoista Saksasta, Ruotsista, Englannista ja Jenkeistä. Osa on vain kotikäytössä (esim. Converse xxhi:t, joita mulla on 4 paria) ja muita pyrin käyttämään tasapuolisesti. Yleensä en saman viikon aikana käytä samoja tennareita kahdesti.


    • Kam omilla

      Kyllä consut naisten jaloissa kääntää aina pään. Itsellä kiinnostus rajoittuu vain kauniiden kokonaisuuksien ihailemiseen ja haaveiluun, että pääsisi parhaiden tossujen alle ja tutustumaan niihin lähemmin. Sniffailut ja lipaisut ovat jääneet tähän asti vain haaveiksi. Onko täällä muita, jotka ovat päässeet tekemään lähempää tuttavuutta naisten jalassa oleviin tennareihin ja miten se tapahtui?

      • Kerran pääsin ravintolassa nuolemaan noin 40 vuotiaan naisen Converseja.

        Kysyin häneltä, että saisinko laittaa nauhat eri tavalla hänen tennareihinsa... otin hänen jalan syliini, irrotin nauhat kengästä ja kun laitoin nauhat uudelleen kiinni, nuolaisin hänen kenkäänsä pari kertaa... hän hymyili vienosti ja sen jälkeen tein saman toiselle kengälle...

        Ikävä kyllä, naisen tytär oli mukana ravintolassa, joten emme lähteneet jatkoille...


      • lenkkafet
        tossuorja kirjoitti:

        Kerran pääsin ravintolassa nuolemaan noin 40 vuotiaan naisen Converseja.

        Kysyin häneltä, että saisinko laittaa nauhat eri tavalla hänen tennareihinsa... otin hänen jalan syliini, irrotin nauhat kengästä ja kun laitoin nauhat uudelleen kiinni, nuolaisin hänen kenkäänsä pari kertaa... hän hymyili vienosti ja sen jälkeen tein saman toiselle kengälle...

        Ikävä kyllä, naisen tytär oli mukana ravintolassa, joten emme lähteneet jatkoille...

        siis otitko nauhat kokonaan pois kummastakin tennarista ja laitoit ne uudelleen? Miten muutit nauhoitusta, jätitkö löysemmälle ne? Kokeilitko liikutella tennaria hänen jalassa kun nauhat ei olleet paikoillaan?


      • lenkkafet kirjoitti:

        siis otitko nauhat kokonaan pois kummastakin tennarista ja laitoit ne uudelleen? Miten muutit nauhoitusta, jätitkö löysemmälle ne? Kokeilitko liikutella tennaria hänen jalassa kun nauhat ei olleet paikoillaan?

        Kyllä, irroitin molempien kenkien nauhat. Uusissa Consseissa (ostettaessa) nauhat menevät ensimmäisten reikien yläpuolelta... irroitin nauhat ja laitoin ne menemään reikien alapuolelta. Lopuksi jätin nauhat löysälle...

        Kyllähän ne tennarit jaloissa hölskyivät, kun niitä nauhoja laittelin, mutta en niitä erikseen liikutellut.

        Kyseessä oli Conversen keltavalkoiset Marimekko-tennarit.


    • lenkkafet

      Normaalit laadukkaat juoksukengät kiinnostaa, mutta tennaritkin ihan ok. Juoksukenkien sovittelu, hyväily/tunnostelu ja nauhojen kans "pelaaminen" on se mun juttu.

    • ter1

      Kokeile, kun olet lattialla polvillasi, ja nainen tallaa Converseilla peniksesi päälle. Se siinä käsittelyssä jonkin ajan kuluttua pehmenee.

      • Peeeniis

        Ei ole mahollista. Tuo vaatii kauhian pitkän kyrppendaalin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1135
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      968
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      83
      708
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      283
      699
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      631
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      586
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe