Moi kaikki,
Aloitin uuden blogin vasta äskettäin, käykää ihmeessä tutustumassa! http://schuzanna.blogspot.fi/ Kiitos paljon!
- Schuzanna
Mun uudessa blogissa on viljattomia reseptejä, tutustukaa! :)
Schuzanna
0
181
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kerrotaanko maailmalle oikeasti Venäjän ja Ukrainan sodan syistä
Vaikka kuinka yritän olla kartalla edes vähän niin silti on koko ajan pimenossa se syy, miksi Venäjä hyökkää Ukrainaan.. Ei tätä kerrota uutisissa. K5341772Mitä ihmettä? Sofia Belorf kauppaa omaisuuttaan
Onko vuokrat maksamatta, vai miksi myy käytettyjä luksusasusteitaan?951015Syöksit minut syvälle masennukseen
Olit se suurin syy suruuni, jos olen rehellinen. Mutta ethän voinut tietää. Et voinut tietää, että poljit rikkimennyttä. Mielestäni et ollut rehelline139828- 61657
Ihanat kulta
ne sun uudetkin hiukset...😍 Oot niin kaunis ja seksikäs ettei meinaa uskaltaa ees katsoa ettei uppoa liian syvälle katseesi lumoihin, mites siitä enä35626Jos en järkeilisi tätä
olisin jo antautunut sinulle kokonaan. Tämä himokin on ihan jotain käsittämätöntä. En tiedä mikä sinussa on, mutta olet saanut tämän naisen ihan sekai21609Näin ajattelen.
Jos en ollut sen arvoinen, että selvität asiat kanssani oikeassa elämässä. Jos et uskonut minuun, vaan epäilit minun valehtelevan. Mistään. Sinä voit33590- 29572
Mitä aikuisen ihmisen pitää ymmärtää ihmissuhteista.
1) Ihmiset jäävät elämääsi, jos ovat jäädäkseen. Heillä on vapaa tahto ja valinta. Jos he eivät valitse niin tehdä, se hyväksytään ja ymmärretään. Ilm59543