VITUTTAA SUOMALAISTEN VÄLINPITÄMÄTTÖMYYS KISOISTA

LÄTKÄ FANAATIKO

MONET OVAT VARMAA HUOMANNEET ETTEI MONI TIEDÄ KISOISTA PASKANKAA VERTAA. KYLLÄ JOTAI HIKISTÄ MM-LÄTKÄÄ SEURATAA MUT SIT KU TULEE MAAILMAN ARVOKKAIN JÄÄKIEKKO TURNAUS NIIN VASTA PÄIVÄÄ ENNEN FINAALIA IHMETELLÄÄ ET MIKÄ TÄÄ TÄLLÄNEN ON.. KYL OTTAA NII PÄÄHÄN KU SUOMALAISET EIVÄT OLE ASIOISTA PERILLÄ KUTEN MUISSA MAISSA. VAIKKA SUOMI VOITTAIS KANADAN NIIN SILTI EI OO JUHLAT MITKÄÄ HÄÄPPÖSET VAIK TÄÄ ON 5 KERTAA PAREMPI SAAVUTUS KU JOKU HIKINEN MAAILMANMESTARUUS VUODELTA 95 JOLLOIN JAKSETTII LAULELLA VOITONLAULUJA VARMAA ENS VUODEN PUOLELLE. EI SITÄ YKSIN TEE MIELI NYT LAULAA =( TOIVOTTAVASTI NÄIN EI OLIS NÄPPYLÄT MUT MONI VARMAA MYÖNTÄÄ TÄS VAIHEES ETTÄ NIIN VAIN ON

13

810

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pool

Vittu toi teksti meni ihan nappiin kiitos!

• LÄTKÄ FANAATIKKO

joo kiitoksia. onko joku eri mieltä ? =)

• Jääkiekko

Ne jotka eivät arvosta tätä turnausta, niin tulevat juuri tuolta potkupallo keskustelusta niin kun äskeisessä viestissä nähtiin, koska heille tämä on aivan liikaa kun Suomi pärjää Jääkiekossa paljon paljon paremmin kuin potkupallossa, jossa Suomi suorastaan rämpii!

Nimimerkki pool=Liverpool, jäit kiinni nulikka!

• Kipru

ei siel mitää kisoja oo ne on vaa vanhoja mömmöm kisojen kooste videota jossa on uudet selostukset huudettu pääle.

• LÄTKÄ FANAATIKKO

kyl mua alkaa pikku hiljaa vituttamaan. MAAN PETTURIT!

• Jääkiekko
        LÄTKÄ FANAATIKKO kirjoitti:

kyl mua alkaa pikku hiljaa vituttamaan. MAAN PETTURIT!

Ne ovat kyllä Suomalaisia mutta Suomalaisia potkupallisteja joita ottaa koville Suomen menestys Jääkiekossa, vai mitä futis-tontut?

• LÄTKÄ FANAATIKKO
        Jääkiekko kirjoitti:

Ne ovat kyllä Suomalaisia mutta Suomalaisia potkupallisteja joita ottaa koville Suomen menestys Jääkiekossa, vai mitä futis-tontut?

JOO ON NE FUTARIT SELLASII. MUT MÄ OON TEHNY SOVINNON NIIDEN KANSSA. MÄ KATON JO SUOMEN MAAOTTELUPELEI =) LISÄKSI KAIKEN MAAILMAN HIIHTÄJÄT JA SUUNNISTAJAT VITUTTAA. SANOO MEIT VAA LÄTKÄPOHKEIKS JA MENEE METTÄÄ KESÄSINKIN SAUVOMAA. AIKA MYLLYLÖITÄ =)

• Jääkiekko
        LÄTKÄ FANAATIKKO kirjoitti:

JOO ON NE FUTARIT SELLASII. MUT MÄ OON TEHNY SOVINNON NIIDEN KANSSA. MÄ KATON JO SUOMEN MAAOTTELUPELEI =) LISÄKSI KAIKEN MAAILMAN HIIHTÄJÄT JA SUUNNISTAJAT VITUTTAA. SANOO MEIT VAA LÄTKÄPOHKEIKS JA MENEE METTÄÄ KESÄSINKIN SAUVOMAA. AIKA MYLLYLÖITÄ =)

Sellasia Myllylöitä, mutta jokatapauksessa Kanada ottaa dunkkuun!

• LÄTKÄFANAATIKKO
        Jääkiekko kirjoitti:

Sellasia Myllylöitä, mutta jokatapauksessa Kanada ottaa dunkkuun!

SIIS KYL SUOMI VOITTAA. SIITÄ LÄHDEMME!

• hei
        LÄTKÄFANAATIKKO kirjoitti:

SIIS KYL SUOMI VOITTAA. SIITÄ LÄHDEMME!

caps lock päälle. Jos et huomannut, vai oletko niin kännissä tai tyhmä ettet tajua?

• KÄNNISSÄ?
        hei kirjoitti:

caps lock päälle. Jos et huomannut, vai oletko niin kännissä tai tyhmä ettet tajua?

...kuule VITTUUN! laita jalkoihis punavalko raidalliset sukat ja ui kanadaa!

• Joonas

Swiddu, lätkä kiinnosta pätkääkään...kunhan tulin katsomaan lampaiden kirjoituksia!

• lätkisfanatico

niin että pidä se pääs kiinni vitun narri

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!

Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit
      Pitkäveto
      1
      2701
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      156
      1304
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      49
      1155
    4. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      127
      1018
    5. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      207
      980
    6. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      223
      974
    7. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      18
      956
    8. Haluaisin vain varmistua

Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      42
      879
    9. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      297
      875
    10. Olet sä silti

Ihana ❤️ tykkään
      Ikävä
      72
      865
    Aihe