saunomista ja räjähdyksiä

tiiahoo

Eli eilen sain kuulla, että poikaystäväni armeijassa saattaa joutua etulinjaan, jos sota tulee. Viime yönä näin unta, että olimme isovanhempieni vanhassa talossa saunomassa kahdestaan. Käyn vielä tarkistamassa, että kaikki lukot ovat lukittuna, kun huomaan, että kaikki lukot ovat rikki. Juoksen saunaan ja kerron poikaystävälleni tästä. Aluksi hän ei ota minua tosissaan, mutta sitten uskoo minun olevan tosissani. Juoksemme pitwlemään ulko-ovea murhaajalta, sitten hän siirtyy kiertämään taloa. Laitan kaikki verhot ikkunoidemme eteen ja konttaamme talossa. Poikaystäväni ampuu ikkunasta kuulapyssyllä, ja sanon lopeta, murhaajalla saattaa olla ase. Löydän äitini vanhan puhelimen ja laitan sen online tilaan, kun yhtäkkiä uneni kuvakulma muuttuu ja näen talon ja meidän räjähtävän. Selviämme ja itkemme nauraen ilosta. Voiko joku tulkita tätä unta minulle??? Kiitos tuhannesti :)

1

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tällaisen unen taustalla on huoli suhteen jatkumisesta ja osaltaan eroottiset ajatukset.

      Olet poikaystäväsi kanssa kahdestaan ja joku tuntematon uhkaa teitä. Saatat siis pelätä, että suhdettanne uhkaa jokin. Armeijan aikana saattaa moni suhde päättyäkin. Kenties pelkäät, että hän tapaa jonkun toisen.

      Fyysisistä syistä johtuen aseen laukeaminen muistuttaa ejekulaatiota. Poikaystäväsi ammuskelee uhkaajaanne ja et pidä sitä toivottavana tilanteena, ymmärrettävästi. Teet kaikkesi suojataksesi teitä, siis pitääksesi teidät yhdessä.

      Ajatus orgasmista voi unessa näkyä räjähdyksenä. Helpotuksen tunne räjähdyksen jälkeen viittaisi siihen tässä tapauksessa.

      Unen takana oleva ajatus vaikuttaisivat olevan huoli suhteen jatkumisesta taikka siitä, että puoliso pettää. Myös eroottisten tunteiden kaipuu on läsnä taikka sitten, niitä pidetään suhteen pelastamiskeinona.

      Yleensä miehet kokevat eroottiset halunsa ja ajatuksensa unissaan ampumisena, räjähdyksinä ja aseiden käsittelemisenä. Kenties puolison asepalvelus tuo nämä mielleyhtymät myös vastakkaiselle sukupuolelle.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      193
      4566
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      122
      2853
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      324
      2274
    4. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      133
      2260
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      1962
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1526
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      114
      1441
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      30
      1362
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1190
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1081
    Aihe