ei ne osaa

vittuuntunut

hyvä suomi.ne taas oikeen näytti millain pelataan tärkeässä pelissä(finaali)lätkää.oli helvetin epävarmaa peliä.harvoin päästiin omalta alueelta pois ja sillon kun päästiin nii saatiin muutama veto aikaseks ja joskus ei yhtään.tuli harhasyöttöjä,ei osuttu kiekkoon,huonoja syöttöjä omille...ja jos ne olis sen vertaa viittinyt vaivautua että olis pistänyt maalille pari pelaajaa blokkaamaan kanukkien äijiä nii olis voinu olla lopputulos muunlainen...ja ne kanadan maalitkin syntyi vaan suomen tyhmistä virheistä...tätä vois jatkaa vaikka loputtomiin tätä listaamista suomen virheistä mutta tajusitte varmaan jo pointin....meni oikeeseen osoitteeseen mestaruus.suomi pääsi muutenkin finaaliin pelkällä tuurilla.

2

221

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nah

....niin helppoa sohvalta käsin.

• R.E.D

että sinä olet vain väärässä...ei siitä sen enempää.Älä anna kiukun hallita ajattelukykyäsi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Immu otti pataan

Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      236
      3392
    2. Moikka rakas

Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa
      Ikävä
      17
      3021
    3. Malmin tapaus on järkyttävä

Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi
      Maahanmuutto
      461
      1644
    4. Tykkäätkö halaamisesta?

Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo
      Maailman menoa
      124
      1451
    5. Mitä haluaisit kysyä

Kaivatultasi?
      Ikävä
      117
      1389
    6. Näetkö feminismin uhkana

Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?
      Ikävä
      217
      1387
    7. Hinduilu on suurta eksytystä

tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa
      Hindulaisuus
      551
      1354
    8. Miksi kaivata miestä

jolla ei edes muna toimi?
      Ikävä
      113
      1295
    9. Oot nainen kaunis

muista hymyillä jatkossakin.
      Ikävä
      48