SUOMEN LEIJONAT NÄYTTI TAAS KYNTENSÄ MAAILMALLE!!
EI TODELLAKAAN OLLUT HELPPO VOITTO KANADALLE! PARI VIRHETTÄ POIS, NIIN MESTRUUS OLISI OLLUT MEIDÄN...MUTTA HIENO TURNAUS KAIKENKAIKKIAAN. TURHA JOSSITELLA JA ETSIÄ SYYLLISIÄ...PARHAAMME ANNETTIIN...VAIN PISTE I:N PÄÄLTÄ JÄI PUUTTUMAAN.
HYVÄ LEIJONAT!!!
RIIKKA
4
333
Vastaukset
- Oujee!
Hienosti HÄVITTY!! Heikkohermoiset ja suomalaiset tunarit eivät osaa voittaa mitään.
- Milla
Parsa joukkuea voitti... eli Kanada!
Kanada voitti kovista maista : Slovakian, USA:n, venäjän , Tsekin ja Suomen.
suomi voitti kovista maista : Tsekin ja USA:n.
Siinä on se ero, vaikka hyvin Suomikin pelasi.- Milla
Sorry, ei mikään parsa joukkue, vaan PARAS ! Sorry tuo moka ;)
- Niinpä
Ei mua sinänsä edes harmita, koska olin melko varma Kanadan voiton suhteen.
Ei Suomi tuon paremmin ois pystyny pelaamaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!2363452Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa173241Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi4711720Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1401501- 1211446
Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2171407Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa5531379- 1131335
- 491069
- 661004