SUOMI

realisti

world cupin voittaminen on melkei sula mahdottomuus suomelle ainakin nykypäivänä. sanoisin että tuossa oli kaikki mitä suomi pystyi tekemään turnauksen eteen. Turnaus oli suuri voitto suomelle. sen tajuaa vasta myöhemmin. usa myönsi jo suomen olevan kovaa tasoa maailman eliitti lätkäs ja parempaa suuntaa se menee. lätkäkulttuuri on tullut jäädäksemme ja vielä jonain päivänä näämme kuinka kanada häviää suomelle world cupis 20000 päisen kotiyleisönsä edessä. uskon että voittaminen maistuu entistä makeammalta myöhempinä vuosina kuin mitä että jos suomi olisi nyt voittanut. Nyt me vasta tiedämme mitä tuon kyseisen cupin voittaminen merkitsee.. Se merkitsee sillä hetkellä sitä että suomi on jääkiekkoilun ykkösmaa maailmas eikä mitään muuta. Sitten voimme juhlia kanadalaisten surun kustannuksella :P se päivää tulee vielä!! suomi on tänä päivänä maailman kakkonen. siitä ei oo pitkä matka ylös =)

1

196

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mimmu

Olet aika oikeassa, realisti kun olet:-) Kyllä se seuraavan turnauksen kohdalla on ihana katsoa kun kanukit itkee suomen voitolle. Jaksaisi vain odottaa sen ikuisuuden..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Immu otti pataan

Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      236
      3472
    2. Moikka rakas

Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa
      Ikävä
      17
      3311
    3. Malmin tapaus on järkyttävä

Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi
      Maahanmuutto
      471
      1725
    4. Tykkäätkö halaamisesta?

Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo
      Maailman menoa
      142
      1515
    5. Mitä haluaisit kysyä

Kaivatultasi?
      Ikävä
      125
      1471
    6. Näetkö feminismin uhkana

Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?
      Ikävä
      217
      1407
    7. Hinduilu on suurta eksytystä

tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa
      Hindulaisuus
      554
      1389
    8. Miksi kaivata miestä

jolla ei edes muna toimi?
      Ikävä
      113
      1335
    9. Oot nainen kaunis

muista hymyillä jatkossakin.
      Ikävä
      49