Moiks:) ajattelin tulla täältä kysymään jos joku osais vastat kun mistään ei oikeen saa kunnon vastausta. Eli olen kuullut monelta että racing mineral plus on tosi hyvää tollaselle ihan perus harraste hevoselle (sitä on myös moni valmentaja suositellut meille) ja ostettiin sitä säkki kokeiluun jospa toi hepo tykkäis syödä sitä mutta tietääkö kukaan pitääkö sitä turvottaa?:D ollaan yritetty ettiä kaikkialta netistä tietoo ja kyselty mut kukaan ei oikeen tiiä, netistä ei löydy tietoo eikä säkissäkään lue. olis kiva jos sais vastauksen mahdollisimman nopeesti jos joku tietäs niin vois alkaa syöttään sitä:) ja jos pitää turvottaa niin pitääkö määrää muuttaa jos antas esim puoli litraa normaalina?
Pitääkö turvottaa?
...
2
592
Vastaukset
- ...
ite en oo ainakaa.. kaurojen sekaan laittanu.
- polle70
Ei tarvitse turvottaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1522545Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2031190Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131101Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi299923- 101912
- 66878
- 62855
- 53851
- 46849