Pojat pistivät Kanadan ahtaalle...

Reksi rules!

Vaikka eivät yltäneetkään aivan omalle tasolleen jääkiekkoilun emämaassa.
Hävetä ei todellakaan tarvitse,taistelijoita löytyi muistakin,kuin ykköskentästä,jossa tähtemme eivät päässeet esiin tiukasta vartioinnista johtuen.
Marginaalit ovat pienet,huippujoukkueet rokottavat armotta virheistä - kyllä tämän suorituksen arvo vielä huomataan...

1

267

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Niinpä

Kun ajatellaan, että Suomen ykköskenttä on samaa tasoa, kun Kanadan kolmos...ellei peräti neloskenttä, ni siinä valossa 3-2 lukemat oli kova saavutus!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Immu otti pataan

Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      236
      3432
    2. Moikka rakas

Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa
      Ikävä
      17
      3191
    3. Malmin tapaus on järkyttävä

Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi
      Maahanmuutto
      470
      1696
    4. Tykkäätkö halaamisesta?

Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo
      Maailman menoa
      135
      1489
    5. Mitä haluaisit kysyä

Kaivatultasi?
      Ikävä
      120
      1431
    6. Näetkö feminismin uhkana

Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?
      Ikävä
      217
      1397
    7. Hinduilu on suurta eksytystä

tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa
      Hindulaisuus
      552
      1370
    8. Miksi kaivata miestä

jolla ei edes muna toimi?
      Ikävä
      113
      1315
    9. Oot nainen kaunis

muista hymyillä jatkossakin.
      Ikävä
      49