Onko kellään kokemusta paljonko ajaa Mondeon automaatilla uudella 4 koppaisella? onko 50tkm jo paljon ajettu eli kaput?
Automaattivaihteiston kestävyys Mondeon 4 koppainen?!
6
445
Vastaukset
- Eskoboosti
HEHEHH!!!
Oletko joku VAG-mies? Ajattelin vaan, kun luulet tomaatin hajoavan ihan uutena!!
Katoppa noista..
http://www.nettiauto.com/ford/mondeo?id_gear_type=3&yfrom=2007&show_search=1
Itellä on vasta 90tkm Powershiftillä takana ja hyvin on kestänyt 240hv... - TomaattiAutomaatti
Siinä piti lukia 250tkm EI 50tkm!!!
- Vai
jotain enemp?käyttäjästähä aina kiinni kaikis merkeis!
- asdfghjklöhgfd
Ite ajoin 2008 mallin automaatilla 350 tkm ja 2011 mallilla 300tkm. Kummassakaan ei ollit noihin kilsoihin laatikoissa mitään ongelmia. Itse asiassa myös vanhemmat laatikot kesti hyvin. Olen ajanut kymmenellä automaatti mondeolla ja jokaisella vähintään 250tkm, eikä yhdessäkään laatikossa ole koskaan ollut mitään vikaa. Automaatit toimii yleisestiottaen erittäin hyvin kunhan huolehtii säännöllisestä öljyjen vaihdosta.
Kaverilla skoda superb DSG laatikolla jonka laatikkoon tehtiin ekat korjaukset 600tkm jälkeen. - reissumies 08
mulla 2006 mondeo
280000 takana
pelaa kuin uusi - henryy wake up
automaatti pelaa ainakin meseissä yks on viety museoonkin miljoona kilsaa takana,revi siitä ny sit huumorii mut enpå tiiå henryn tomaatista mittää
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1472589
En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k1541659Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1331633Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1491358- 661338
The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut131180Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall2821165- 156976
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek22924Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht58889