http://www.yle.fi/tekstitv/arkisto/kalenteri/maalla_asuu_onnellisempaa_vakea_8150.html
Vinkkaa positiivisesta uutisesta:
Turkulalaiset onTutkinnut. Maalla asuu onnellisempaa väkeä.
10
101
Vastaukset
- Tonneja pashaa
"Mikä onnellisuuden kokemista selittää?"
Suurin ero taitaa olla koirapaskan määrässä...- luitko edes
linkitystä?
- Luin kyllä
luitko edes kirjoitti:
linkitystä?
Mistä muuten luulet että olisin tuon lainauksen ottanut?
- selvä pyy
Huh hah hei, ja rommia pullo :)
Vain tietynlaiset tyypit tutkii itsestään selviä asioita.
Onhan tuo tiedetty jo yli 2012 vuotta :)- Onnellinen möötti
ja konjakkia pullo sanoisi hän, kenen nimeä en koskaan mainitse.
- Halpamaista touhua!
Onnellinen möötti kirjoitti:
ja konjakkia pullo sanoisi hän, kenen nimeä en koskaan mainitse.
Miksi jokaisesta jutusta sinun pitää tehdä OMAN HENKILÖKOHTAISEN KOSTOSI VÄLINE ????????????????
Onko ajatustoimintasi niin kapeutunutta että et tajua ko; kaupungissa asuvan 181 487 muutakin asukasta? Eikä jonkun kaupungin yliopiston tukimus liity yhteenkään yksittäiseen sen kaupungin asukkaaseen ellei itse ole proffa tai tutkimusappari! Ja siitäkään huolimatta että olisi mukana tekemässä tutkimusta se ei koske yhtäkään yksittäistä ihmistä Suomessa!
- onnellinen kaupungis
Ulkomailta adoptoituna lapsena, Pohjanmaalla pikkukylässä asuneena, onnettomana, surullisena ja leimattuna lapsena, asun tänä päivänä kaupungissa kerrostalossa onnellisena.Enää en ole kylän juoruakkojen silmätuikkuna ja kiusan kohteena ja ainaisena syyllisenä kaikkeen.
- Pukeli.
Vuosia sitten oli Hesarin liitteessä haastateltu nuoria jotka olivat aikanaan adoptoitu ulkomailta Suomeen ja jotkut heistä poikkesivat ihonvärinsä puolesta kantaväestöstä huomattavasti.
Jokainen heistä kertoi kokeneensa juurettomuuta, siis jopa eivät oikeastaan tienneet ketä he tosissaan ovat ?
Minun mielestä ennen lapsen luovuttamista lähtömaassa pitäisi kaikin keinoin tutkia ja etsiä tietoja biologisista vanhemmista jos ei muuten, niin sitten kissojen ja koirien kanssa, että silloin, kun identtiteetti kriisi iskee tähän nuoreen ,olisi jotakin kerrottavaa hänelle tai jopa mahdollisuus mennä tapaamaan vaikka vain kerran edes yhtä sukulaista.
Olisi myös hirveän hyvä jos näitä lapsia adoptoitaisiin kaksi samaan perheeseen ja samalta suunnalta, sillä yhdessä he olisivat vahvempia kestämään sitä kummajaisena oloa siellä Suomen pimeimmissä koloissa missä tunkkaisuus on vieläkin tätä päivää. - onnellinen kaupungis
Pukeli. kirjoitti:
Vuosia sitten oli Hesarin liitteessä haastateltu nuoria jotka olivat aikanaan adoptoitu ulkomailta Suomeen ja jotkut heistä poikkesivat ihonvärinsä puolesta kantaväestöstä huomattavasti.
Jokainen heistä kertoi kokeneensa juurettomuuta, siis jopa eivät oikeastaan tienneet ketä he tosissaan ovat ?
Minun mielestä ennen lapsen luovuttamista lähtömaassa pitäisi kaikin keinoin tutkia ja etsiä tietoja biologisista vanhemmista jos ei muuten, niin sitten kissojen ja koirien kanssa, että silloin, kun identtiteetti kriisi iskee tähän nuoreen ,olisi jotakin kerrottavaa hänelle tai jopa mahdollisuus mennä tapaamaan vaikka vain kerran edes yhtä sukulaista.
Olisi myös hirveän hyvä jos näitä lapsia adoptoitaisiin kaksi samaan perheeseen ja samalta suunnalta, sillä yhdessä he olisivat vahvempia kestämään sitä kummajaisena oloa siellä Suomen pimeimmissä koloissa missä tunkkaisuus on vieläkin tätä päivää.Tuo on niin totta.Minulla on löytynyt sukulaisia kotimaastani, ja olenkin ollut heihin yhteydessä nyt aikuisena.Olen myös opetellut kielen, jotta voin kommunikoida ja pitää yhteyttä puhelimitse ja joihinkin nyt skypellä.
Minä tunsin itseni(joskus vieläkin) täysin ulkopuoliseksi, mikä lisääntyi kun vanhempani saivat biologisia lapsia.Silloin minä erotuin vielä selvemmin, ja tunsin olevani muukalainen omassa perheessäni.
Jos minä saisin asian päättää, en antaisi lapsia adoptoitavaksi perheisiin jotka poikkeaa täysin ulkonäöltään toisistaan.Ja tuollaisiin tunkkaisiin pikkukyliin ei ainakaan.Sillä usein lapsena ajattelin ja toivoin kuolemaa, joka tuntui paremmalta vaihtoehdolta kuin tuo pojalainen tyly kylä, jossa AIKUISET ihmiset yrittivät tarkoituksellisesti ja julmasti murskata lapsen, joka oli erillainen.
Siksi minulla on ensimmäinen kokemus kaupunkielämästä ihana ja vapauttava, kun täällä näkyy vielä tummempia ihmisiä kuin minä.Nykyään minä elän ja hengitän ja olen VAPAA ja ONNELLINEN. - Pukeli.
onnellinen kaupungis kirjoitti:
Tuo on niin totta.Minulla on löytynyt sukulaisia kotimaastani, ja olenkin ollut heihin yhteydessä nyt aikuisena.Olen myös opetellut kielen, jotta voin kommunikoida ja pitää yhteyttä puhelimitse ja joihinkin nyt skypellä.
Minä tunsin itseni(joskus vieläkin) täysin ulkopuoliseksi, mikä lisääntyi kun vanhempani saivat biologisia lapsia.Silloin minä erotuin vielä selvemmin, ja tunsin olevani muukalainen omassa perheessäni.
Jos minä saisin asian päättää, en antaisi lapsia adoptoitavaksi perheisiin jotka poikkeaa täysin ulkonäöltään toisistaan.Ja tuollaisiin tunkkaisiin pikkukyliin ei ainakaan.Sillä usein lapsena ajattelin ja toivoin kuolemaa, joka tuntui paremmalta vaihtoehdolta kuin tuo pojalainen tyly kylä, jossa AIKUISET ihmiset yrittivät tarkoituksellisesti ja julmasti murskata lapsen, joka oli erillainen.
Siksi minulla on ensimmäinen kokemus kaupunkielämästä ihana ja vapauttava, kun täällä näkyy vielä tummempia ihmisiä kuin minä.Nykyään minä elän ja hengitän ja olen VAPAA ja ONNELLINEN.Hieno juttu ! Ja eikun rinta rottingille.
Tsemppiä!
http://www.youtube.com/watch?v=2j_WQd2ep_g
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72508- 1211771
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill391477Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1231446Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1671299- 1461260
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1521251- 521198
- 591138
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.531029