Turkulalaiset onTutkinnut. Maalla asuu onnellisempaa väkeä.

määh määh

10

98

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tonneja pashaa

      "Mikä onnellisuuden kokemista selittää?"

      Suurin ero taitaa olla koirapaskan määrässä...

      • luitko edes

        linkitystä?


      • Luin kyllä
        luitko edes kirjoitti:

        linkitystä?

        Mistä muuten luulet että olisin tuon lainauksen ottanut?


    • selvä pyy

      Huh hah hei, ja rommia pullo :)

      Vain tietynlaiset tyypit tutkii itsestään selviä asioita.

      Onhan tuo tiedetty jo yli 2012 vuotta :)

      • Onnellinen möötti

        ja konjakkia pullo sanoisi hän, kenen nimeä en koskaan mainitse.


      • Halpamaista touhua!
        Onnellinen möötti kirjoitti:

        ja konjakkia pullo sanoisi hän, kenen nimeä en koskaan mainitse.

        Miksi jokaisesta jutusta sinun pitää tehdä OMAN HENKILÖKOHTAISEN KOSTOSI VÄLINE ????????????????

        Onko ajatustoimintasi niin kapeutunutta että et tajua ko; kaupungissa asuvan 181 487 muutakin asukasta? Eikä jonkun kaupungin yliopiston tukimus liity yhteenkään yksittäiseen sen kaupungin asukkaaseen ellei itse ole proffa tai tutkimusappari! Ja siitäkään huolimatta että olisi mukana tekemässä tutkimusta se ei koske yhtäkään yksittäistä ihmistä Suomessa!


    • onnellinen kaupungis

      Ulkomailta adoptoituna lapsena, Pohjanmaalla pikkukylässä asuneena, onnettomana, surullisena ja leimattuna lapsena, asun tänä päivänä kaupungissa kerrostalossa onnellisena.Enää en ole kylän juoruakkojen silmätuikkuna ja kiusan kohteena ja ainaisena syyllisenä kaikkeen.

      • Pukeli.

        Vuosia sitten oli Hesarin liitteessä haastateltu nuoria jotka olivat aikanaan adoptoitu ulkomailta Suomeen ja jotkut heistä poikkesivat ihonvärinsä puolesta kantaväestöstä huomattavasti.
        Jokainen heistä kertoi kokeneensa juurettomuuta, siis jopa eivät oikeastaan tienneet ketä he tosissaan ovat ?
        Minun mielestä ennen lapsen luovuttamista lähtömaassa pitäisi kaikin keinoin tutkia ja etsiä tietoja biologisista vanhemmista jos ei muuten, niin sitten kissojen ja koirien kanssa, että silloin, kun identtiteetti kriisi iskee tähän nuoreen ,olisi jotakin kerrottavaa hänelle tai jopa mahdollisuus mennä tapaamaan vaikka vain kerran edes yhtä sukulaista.
        Olisi myös hirveän hyvä jos näitä lapsia adoptoitaisiin kaksi samaan perheeseen ja samalta suunnalta, sillä yhdessä he olisivat vahvempia kestämään sitä kummajaisena oloa siellä Suomen pimeimmissä koloissa missä tunkkaisuus on vieläkin tätä päivää.


      • onnellinen kaupungis
        Pukeli. kirjoitti:

        Vuosia sitten oli Hesarin liitteessä haastateltu nuoria jotka olivat aikanaan adoptoitu ulkomailta Suomeen ja jotkut heistä poikkesivat ihonvärinsä puolesta kantaväestöstä huomattavasti.
        Jokainen heistä kertoi kokeneensa juurettomuuta, siis jopa eivät oikeastaan tienneet ketä he tosissaan ovat ?
        Minun mielestä ennen lapsen luovuttamista lähtömaassa pitäisi kaikin keinoin tutkia ja etsiä tietoja biologisista vanhemmista jos ei muuten, niin sitten kissojen ja koirien kanssa, että silloin, kun identtiteetti kriisi iskee tähän nuoreen ,olisi jotakin kerrottavaa hänelle tai jopa mahdollisuus mennä tapaamaan vaikka vain kerran edes yhtä sukulaista.
        Olisi myös hirveän hyvä jos näitä lapsia adoptoitaisiin kaksi samaan perheeseen ja samalta suunnalta, sillä yhdessä he olisivat vahvempia kestämään sitä kummajaisena oloa siellä Suomen pimeimmissä koloissa missä tunkkaisuus on vieläkin tätä päivää.

        Tuo on niin totta.Minulla on löytynyt sukulaisia kotimaastani, ja olenkin ollut heihin yhteydessä nyt aikuisena.Olen myös opetellut kielen, jotta voin kommunikoida ja pitää yhteyttä puhelimitse ja joihinkin nyt skypellä.

        Minä tunsin itseni(joskus vieläkin) täysin ulkopuoliseksi, mikä lisääntyi kun vanhempani saivat biologisia lapsia.Silloin minä erotuin vielä selvemmin, ja tunsin olevani muukalainen omassa perheessäni.

        Jos minä saisin asian päättää, en antaisi lapsia adoptoitavaksi perheisiin jotka poikkeaa täysin ulkonäöltään toisistaan.Ja tuollaisiin tunkkaisiin pikkukyliin ei ainakaan.Sillä usein lapsena ajattelin ja toivoin kuolemaa, joka tuntui paremmalta vaihtoehdolta kuin tuo pojalainen tyly kylä, jossa AIKUISET ihmiset yrittivät tarkoituksellisesti ja julmasti murskata lapsen, joka oli erillainen.

        Siksi minulla on ensimmäinen kokemus kaupunkielämästä ihana ja vapauttava, kun täällä näkyy vielä tummempia ihmisiä kuin minä.Nykyään minä elän ja hengitän ja olen VAPAA ja ONNELLINEN.


      • Pukeli.
        onnellinen kaupungis kirjoitti:

        Tuo on niin totta.Minulla on löytynyt sukulaisia kotimaastani, ja olenkin ollut heihin yhteydessä nyt aikuisena.Olen myös opetellut kielen, jotta voin kommunikoida ja pitää yhteyttä puhelimitse ja joihinkin nyt skypellä.

        Minä tunsin itseni(joskus vieläkin) täysin ulkopuoliseksi, mikä lisääntyi kun vanhempani saivat biologisia lapsia.Silloin minä erotuin vielä selvemmin, ja tunsin olevani muukalainen omassa perheessäni.

        Jos minä saisin asian päättää, en antaisi lapsia adoptoitavaksi perheisiin jotka poikkeaa täysin ulkonäöltään toisistaan.Ja tuollaisiin tunkkaisiin pikkukyliin ei ainakaan.Sillä usein lapsena ajattelin ja toivoin kuolemaa, joka tuntui paremmalta vaihtoehdolta kuin tuo pojalainen tyly kylä, jossa AIKUISET ihmiset yrittivät tarkoituksellisesti ja julmasti murskata lapsen, joka oli erillainen.

        Siksi minulla on ensimmäinen kokemus kaupunkielämästä ihana ja vapauttava, kun täällä näkyy vielä tummempia ihmisiä kuin minä.Nykyään minä elän ja hengitän ja olen VAPAA ja ONNELLINEN.

        Hieno juttu ! Ja eikun rinta rottingille.
        Tsemppiä!

        http://www.youtube.com/watch?v=2j_WQd2ep_g


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2880
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      115
      2145
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      43
      1554
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      70
      1013
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      911
    7. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      884
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      880
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      795
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      736
    Aihe