Kazan - Wigan 1
Kuban - Swansea alle 3,5
Venäjä - Suomi 1 2
kerroin 2,53
100€ lähti nordicbetille
12
185
Vastaukset
perhana mikä voittoputki
- namukamaa
joo, mut helkarin vähän jää itse voittoa
- jormauotinenjorma
teppo.mol kirjoitti:
kolmessa päivässä sentään 560€
-ei huano-
100€ lähti nordicbetille
Jääkiekkoa Norja - Tanska 1
koris Barcelona - CSKA 2,5 1
kerroin 3,23- voi näitä
No, nyt tulee sylttyä...ei Norja voita Tanskaa ja Barcelona voittaa 2 maalin tuirvin joten molemmat menee tappiolle!
Hassu Setä!!! - tuplaäs
Slovenia Sveitsi tuplalla kuulkaa voitetaan kunnolla rahhoo! Kerrointa päälle 5.
- Ai jaa
tuplaäs kirjoitti:
Slovenia Sveitsi tuplalla kuulkaa voitetaan kunnolla rahhoo! Kerrointa päälle 5.
Jos rahaa haluatte tehdä niin mikäs siinä.
Singlenä sisään
Tupla: 17,86
14 FSV Frankfurt - Kaiserslautern 1 3.80
70 Anaheim - Buffalo 2 4.70
- itelläkin
ja kaikkilla meni vithuiksi
- alho
onko tietoa miks saksa-sveitsi keskeytetty?jatkuuko tänään?
- 54646456
alho kirjoitti:
onko tietoa miks saksa-sveitsi keskeytetty?jatkuuko tänään?
kuulin, että jäälle juoksi joku suomalais-thaimaalainen viuhahtaja, teppo taisi olla hänen nimi. miehellä oli niin pitkä jölli,että hän kompastui omaan jölliinsä ja ensihoitajilta meni puoli tuntia hoitaa mies kuntoon. viimein peli jatkui ja sveitsi voitti rangaistuslaukauksilla 2-3rl.
- Stadin Teppo
T
E
P
P
O
kuusi kirjainta, joihin voit luottaa et sillei hei!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 825872
- 1293965
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj463919- 663594
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262948Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72497- 272214
- 2042121
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?332109Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4451823