ekan kerran asento

utelias

Mikä oli asento jossa menetit neitsyytesi / poikuutesi?

8

1210

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • poika 23,5v

Vedin kännit kaverilla, joka asu sen homoks kääntyneen isän kanssa. Olin niin kännissä että sammuin sohvalle. Sen isä tuli jossai vaiheessa herättää ja sano että pyllistä. Minä pyllistin ja mies rassas mua anaaliin. Lopuksi laukesi sisään.

Sillon meni perseneitsyys. Naista en vielä ole saanut, vaikka yritys on kova. En ole homoseksuaali vaan hetero, mutta olin niin humalassa silloin etten tiennyt mitä tapahtuu.

• ninniinj

No mitä helvettiä. Onko sulla tästä traumoja?

• j hgtfr

En muista! Ihan oikeesti, eikä johdu siitä, et oisin ollut kännis.

• Ruiskista!

Ooppelin takapenkillä. Nainen kannat katossa ja minä jalkain välissä paljaine kyrpineni, sisällä liukkaassa pimperossa. Voi mahoton, että teki makiaa. Eihän se kauaa kestäny ja muijaki oli semmonen huorahtava. Imevä kampe sillä oli. Olin 18-v ja just kortin saanu. Siihen valu pimpsasta liemet penkille. Meinaa tojia vieläki kun muistelee. Tapahtumapaikka oli Kuivanuoron soramonttu.

• Taunus Kemistä

Mä on kans Kuivanuorossa ollu sillain..

• Oi aikoja

Mitäs minä. Poikuus meni vuotta vanhemman tytön avustuksella. Itse makasin selälläni kun se ensin liu-utteli kaluni päällä.KYseli että tunnenko huulet. Ja sitten se ohjasi kalun sisään ja alkoi hiljaa keinutella. Ratsasteli pitkään. Toisin kuin yleisesti, en heti lauennut. Sanottakoon että tytöllä oli hame ja puseo päällä vielä tässä vaiheessa.

Siinä sitä sitten vietettiin hämärää kesäyötä ja vaatekappale kerrallaan tyttökin kuoriutui. Aamu tuli liian aikaisin ja kun koko yö oli rakasteltu, niin äkkiä piti käydä suihkussa ja rientää töihin. Niin ettei kukaan talon väestä nähnyt. Siitä ekstrajännitykset.

Olis se voinut olla toisenlainen kokemus, jos ei olisi ollut kokeneempaa opettajatarta. Ja kun siinä sitten hetki riiailtiin, niin taisi hänkin pitää oppilaastaan.

• hahahah123

Unta näit, ja laukesit samantien kun mimmi pisti pelisi pimperoon

• Nainen 1969

Olen 45 vuotias nainen ja enikeratalaisena se oli kylläkin 34 vuotiaana lähetyssaarnaajan asento. Nyttemmin olen kikkaillut vaikka mitenkä päin mutta en asentoa 69. Nykyisin olen kokeillut suuottamista menee hyvin paremmin kuin hyvin. Persreikään saaminen ei onnistunut kuin kerran saunan jälkeen. Vaginayhdyntä onnistuu joka kerta. Panen omaa miestäni niin useiasti kun vain hän omilta kiireiltään kerkiää antamaan mieheistä meisseliä.

Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      151
      10954
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      52
      5230
    3. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      45
      2443
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      30
      2143
    5. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      13
      1711
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      42
      1554
    7. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      30
      1241
    8. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      35
      1176
    9. Daniel Nummelan linjapuhe 2025

Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo
      Luterilaisuus
      92
      935
    10. TÄSTÄ TAITAA TULLA SUOMEN HISTORIAN SUURIN USKONNONVAPAUDEN OIKEUDENKÄYNTI.

Sinun täytyy hyväksyä se että jos sinä vetoat uskonnonvapauteen, silloin sinun tulee antaa myös muille vastaava vapaus o
      Hindulaisuus
      317
      892
    Aihe