Vippi.fi on HUONO!

Itse otin Vippi.fi palvelusta pienehkön lainan yllättävään menoon ja katsoin että voin sen helposti maksaa jne. No, en pistänyt merkille missään että milloin ensimmäisen laskun pitäisi tulla ja hupsis, muuta hommaa sähköposteissani katsellessani löysinkin laskun roskaposteista. Ilmoitin siitä heti heidän asiakaspalveluunsa, koska eräpäivä oli jo mennyt, mutten ollut saanut huomautusta tms. laskusta ja samassa pyysin että voisin laskun maksaa kuun 5 päivä kun silloin saan palkkani. Asiakaspalvelu oli todella tylynä ja käski maksaa vain heti kun kehoitus tulee .. laskussa olisi eräpäivä kuun viimeinen päivä... eli siis ei mitään joustoa tuon eräpäivän suhteen vaikka itse olin heihin yhteydessä ja pyysin muutamaa päivää siirtoa. Muut laskut eivät ole roskapostiin menneet. No, maksoin laskun kuitenkin vasta palkkapäivänä ja tänään sainkin sitten koko loppulainasta kertamaksun ja ilmoituksen että laina on irtisanottu!! Eipä siinä, maksan sen kyllä mutta kylläpä pikkusen pisti v...tutus käyrää nousuun tuollainen asiakaspalvelu!! Jos ikinä ikinä tarvitsen vielä lainaa niin en ainakaan ikinä heidän palveluaan käytä, enkä suosittele ketään muutakaan käyttämään!!!!
Ilmianna
Jaa

22 Vastausta

Sinunkaltaisen asiakkaan menetys ei varmaankaan harmita ketään. Hupsis, sinne valahdit, roska-asiakkaisiin.
Ilmianna
Jaa
No onhan se tietysti firman vika että sähköpostiohjelmasi viskasi sen roskaposteihin. Luulitko keksiväsi jonkun ihan uuden idean miten saisit lainasi maksua lykätyksi vai tuliko yllätyksenä se että lainan joutuu ihan oikeasti maksamaan takaisin?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
2 VASTAUSTA:
Vilppi.fi. korko+ kulut voi useisiin satoihin %. :n. Tähän pitäisi LAINSÄÄTÄJÄN puuttua.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Erehtynyt kirjoitti:
Vilppi.fi. korko+ kulut voi useisiin satoihin %. :n. Tähän pitäisi LAINSÄÄTÄJÄN puuttua.
Googlasin mielenkiinnosta sivun. Etusivulla on tälläinen teksti: Luottotyyppi: 2000 € tai 500 € jatkuva laina. Lainan nostopalkkio alk. 5,0 % + 9,90 €, nimelliskorko alk. 24 %. Esimerkki luoton takaisinmaksusta: 1500 € nostolle todellinen kulut huomioiva vuosikorko on 56,23 % ja luoton arvioitu kokonaiskustannus 1894 € mikäli asiakas nostaa kerralla 1500 € ja maksaa sen takaisin 12 kk-erässä. Todellinen vuosikorko min. 49,77 %, max. 131,66 %. Lainan maksuaika: min. 3kk ja max. 30kk maksettaessa minimilyhennyksin.

Miten tulee yllärinä korot ja kulut, etenkin jos ei maksa tuossa esitetyssä aikataulussa eli 1500€ laina vuodessa pois?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Selityksen makua kun Vippi.fi:stä tulee muuten laskutiedot aina myös tekstarilla ja huomautuslasku paperisena. Mikset maksaa niillä tiedoilla?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
2 VASTAUSTA:
Ei muuten tule. Vippi.fi ei lähetä enää minkään valtakunnan tekstiviestiä. Lisäksi irtisanoivat sopimukseni, ilman mitään huomautuslaskua. Koko luotto vaan lämähti maksettavaksi, maksoin pois ja kaikki ok.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
jajajajajaja1 kirjoitti:
Ei muuten tule. Vippi.fi ei lähetä enää minkään valtakunnan tekstiviestiä. Lisäksi irtisanoivat sopimukseni, ilman mitään huomautuslaskua. Koko luotto vaan lämähti maksettavaksi, maksoin pois ja kaikki ok.
Täällä on puhuttu taas paskaa. Vippi.fi kyllä irtisanoo luoton ja lähettää laskun jossa maksettavana koko loppuluotto.Mutta vaihtoehtona on edelleen maksaa alkuperäinen maksuerä ja luottosopimus jatkuu sen jälkeen ennallaan.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa

Tästä on poistettu viesti sääntöjen vastaisena.

Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Hae muualta. Onhan noita riittämiin esim tuolta www.vertailepikavipit.com
Ilmianna
Jaa
Hupsista, joo.
Kirjaudut sisään, ja voit samantien maksaa pankkitunnuksilla joko koko lainan tai osan. Hyvin on pelittänyt enkä ole tarvinnut kääntyä asiakaspalvelun puoleen.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
3 VASTAUSTA:
Otin lainaa 1100e ja olen maksanut takaisin jo 915e, kysyvat viela 615e, jaahas mistahan? Otan yhteytta lakimieheen, ei kannata, yrittavat huijata, rahahan aina kelpaa. VILPPIA KOkO yRItys, olkaa varovaisia...
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Laurakoo20 kirjoitti:
Otin lainaa 1100e ja olen maksanut takaisin jo 915e, kysyvat viela 615e, jaahas mistahan? Otan yhteytta lakimieheen, ei kannata, yrittavat huijata, rahahan aina kelpaa. VILPPIA KOkO yRItys, olkaa varovaisia...
Nuo limiittien kulut on ihan hirveät mutta lakimies ei pysty auttamaan koska ne eivät kuitenkaan riko lakia. Kannattaa opetella matematiikan taitoja sen verran ennen vippaamista etteivät pääse riisto korot yllättämään.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
vippendaali kirjoitti:
Nuo limiittien kulut on ihan hirveät mutta lakimies ei pysty auttamaan koska ne eivät kuitenkaan riko lakia. Kannattaa opetella matematiikan taitoja sen verran ennen vippaamista etteivät pääse riisto korot yllättämään.
Miten voi ohittaa sen etusivulla olevan esimerkkilaskelman, mikä näillä vippifirmoilla nykyään järjestään siellä on? Jännä ajatusmaailma, että "otanpa korkeakorkoista kulutusluottoa 1100€ ja maksan sitä takaisin minimierissä, niin varmasti sitten kun MINÄ olen syytänyt omalta tililtäni rahaa sen 1100€ firmalle, on koko velkani kuitattu". Oi miksi näitä ihmisiä löytyy niin paaaaaaljooooooon? Menetän uskoni ihmiskuntaan.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
VIPPI. FI

JOS ON BIPSTERI NIMELLÄ

ÄLÄ OTA LAINAA VIPSTER NIMISESTÄ PULJUSTA
KORKO ON YLI 180%
JA MAKSAT 7.5% KORKOA JOKA KK VELKASI PÄÄOMASTA.

ettikää toinen paikka
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Onhan tuokin paljon halvempaa rahaa kuin Orkialla.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Miten toi vippi.fi:n huomautuslasku toimiii, lähteekö samana päivänä lasku myös paperisena, kun huomautuslasku on kirjattu sähköisenä. Esim. jos sähköisen huomautuslaskun kirjauspäivä on 17.2., niin lähteekö paperiversio automaattisesti samana päivänä matkaan?
Ilmianna
Jaa
www.loytotuote.fi -----> suolla oli aika hyviä vippi firmoja laitettu ylös
Ilmianna
Jaa
Ilmianna
Jaa
Paljonko näillä affilinkeillä tienaa? Olen itsekin harkinnut alkaa spämmätä niitä tänne, saattaisivat olla köyhälle mukava pikku rahanlisä.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Eiköhän teitä spämmäreitä ole jo ihan tarpeeksi?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Yli korkoisia ja kovia kuluja noilla pika vippi firmoilla ja menestyvät,ok.no miksei suomen pankit,tee rahaa samalla konstilla? mutta kohtuulisimilla kuluilla ja valtaisi markkinat? hmmm
-entäs jos sinä tai minä tai kuka tahansa kansalainen tekisi vastaavalla tavalla.lainaisi jollle kulle rahaa ja vaatis yli 100% korkoa.johan tulisi poliist ja veis mennessään ja lakitupaan kiskonnasta jne..
ja noilla pika vippi firmoilla on aluehalinto viraston lupa harjoittaa sanotaanko rikollista toimintaa jos laki olisi sama kaikille..
-mikä on sallittua muille,ei ole sallittua kansalaisille..asialla on laajempikin yhteiskunnalinen merkitys..
Ilmianna
Jaa
NS. Paska äijä
Ilmianna
Jaa
V..tun rahalaitos tähänkin lyhyeen ketjuun ängennyt 4 mainostaan. Älkääpä edes vahingossa antako tietojanne tuolle huijarilafkalle joka haluaa vaan myydä tietosi kymmeniin eri paikkoihin! Eikös tuo akka niiden mainoksessa ole se kenolähetyksissäkin pyörinyt orimus? No hänellä on ainakin vankka kokemus olla huijauksissa keulakuvana sitten.
Ilmianna
Jaa

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Vippi.fi on HUONO!

Itse otin Vippi.fi palvelusta pienehkön lainan yllättävään menoon ja katsoin että voin sen helposti maksaa jne. No, en pistänyt merkille missään että milloin ensimmäisen laskun pitäisi tulla ja hupsis, muuta hommaa sähköposteissani katsellessani löysinkin laskun roskaposteista. Ilmoitin siitä heti heidän asiakaspalveluunsa, koska eräpäivä oli jo mennyt, mutten ollut saanut huomautusta tms. laskusta ja samassa pyysin että voisin laskun maksaa kuun 5 päivä kun silloin saan palkkani. Asiakaspalvelu oli todella tylynä ja käski maksaa vain heti kun kehoitus tulee .. laskussa olisi eräpäivä kuun viimeinen päivä... eli siis ei mitään joustoa tuon eräpäivän suhteen vaikka itse olin heihin yhteydessä ja pyysin muutamaa päivää siirtoa. Muut laskut eivät ole roskapostiin menneet. No, maksoin laskun kuitenkin vasta palkkapäivänä ja tänään sainkin sitten koko loppulainasta kertamaksun ja ilmoituksen että laina on irtisanottu!! Eipä siinä, maksan sen kyllä mutta kylläpä pikkusen pisti v...tutus käyrää nousuun tuollainen asiakaspalvelu!! Jos ikinä ikinä tarvitsen vielä lainaa niin en ainakaan ikinä heidän palveluaan käytä, enkä suosittele ketään muutakaan käyttämään!!!!

5000 merkkiä jäljellä

Peruuta