Asun Kivenlahti-Matinkylä sektorilla, kävin omassa neuvolassani, mutta sukset menivät ristiin neuvolantädin kanssa ( hän ei tätä tiedä, sillä hermoni kestivät ), enkä halua häntä silmissäni nähdä. Olen vasta muuttanut Espooseen, joten en tunne ihmisiä, en voi kysyä kokemuksia, enkä ole niitä myöskään kuullut muuta kautta.
Minulla on kokemusta useammastakin raskaudesta, joten ihan ensisynnyttäjän neuvoja en tarvitse, vaan luotettavan asioista tietävän ihmisen tuen joka ei tivaa asioita jotka eivät liity mitenkään raskauteen. Hyvä olisi myös jos terveydenhoitajalla olisi kokemusta GDM:sta. Olisi hyvä jos samassa neuvolassa olisi myös ihana lastenneuvola. Luultavasti tässäkin raskaudessa päädyn äitiyspolin listoille, joten ne neuvolakäynnit ovat raskauden seurannan kannalta vain lappujen täyttelyä.
Nyt siis mielellään ennenkaikkea positiivisia kommentteja, toki ne negatkin on hyvä kuulla.
Mikä on hyvä neuvola Espoon eteläosissa ?
3
1924
Vastaukset
- tyyt.yks.n.käyt.
Miksi et mene yksityiseen neuvolaan?
Jos sinä et pidä jostain henkilöstä niin joku toinen voi pitää tästä samasta henkilöstä......vaikeaahan moisessa asiassa neuvominen on. - 36+
Moi.
En tiedä missä neuvolassa olet käynyt, mutta neuvolatätiä saa vaihdettua ihan omankin neuvolan sisällä, jos on jotain tällaisia kokemuksia, niinkuin sinulla.
Tai sitten voit netistä printata lomakkeen, jolla saat vaihdettua kaikki terveydenhoitopalvelut haluamallesi terveysasemalle.
Asuin aiemmin Tapiolassa ja sain jatkaa neuvolat normaalisti loppuun siellä, kuten toivoin.
Muutin Kivenlahden tk-alueelle, kävin kerran tk:ssa ja päätin etten enää mene sinne, vaan siirsin kirjat takaisin Tapiolan terveysasemalle. Se on ollut todella hyvä neuvola ja muutenkin kaikki aina sujunut tosi hyvin siellä.
Suositteluja saa Eleonora-terkkari, Pirjo-terkkari ja Silja-lääkäri.
Myös Espoonlahdessa on hyviä lääkäreitä, neuvolasta ei niin tietoa.- kiitollinen äippä
Kiitos, täytyy maanantaina soittaa tuonne ajanvaraukseen ja sopia asioita. Ensimmäistä kertaa tämä tulee eteen, ja kuitenkaan en halua pilata neuvolakäyntejäni kiristelemällä hampaita, näitä käyntejä kun kuitenkin tulee kolmen pienen kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 941749
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr2411579- 891356
Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!651025Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46931- 47918
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38908Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si9904- 46862
IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika36842