Matkaopas maksullista seuraa etsiville aikuisille.

Mikko Poke

Moro, aattelin laittaa tänne linkin kun ite ainakin löydettiin tuolta sivulta jätkäporukalle pirun hyvää infoo..

osote on http://www.wikisexguide.com/wiki/Main_Page

Eli tuolla Wikisexguidessa on koko maapallon melkeen kaikki kaupungit ja nyt oli jo varmaan monesta tuhannesta kaupungista infoa että mistä löytyy maksullisia naisia, strippiklubeja, eroottisia hierontoja ja muuta kivaa aikuisille :)

Hyvä myös sen takia ettei ole yhtään niitä ärsyttäviä mainoksia ja sivu on 100% ilmainen käyttää...Suomestakin oli jo Helsingin ja Jyväskylän aikusviihde matkapoppaat siellä :) !!!

Eli sivuilla vaan SEARCH laatikkoon kirjoittaa kaupungin mistä ettii infoo...toimii muuten ihan samalla lailla ja näyttää samalta kuin wikipedia!

http://www.wikisexguide.com/wiki/Main_Page

HYVÄÄ MATKAA !

14

1712

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pekka ,..

Thank juu

• tyyli tommi

Ameriikasta ja damista oli hyvät infot!!!

• eee

• wdqqwddqw

• ads janne

halpaa on kuule tuolla viipuris

• panu d
        tyyli tommi kirjoitti:

Ameriikasta ja damista oli hyvät infot!!!

No eilen olin stadis. Kadulla ei ollut maksullisia, mutta oppaan mukaan löytyneistä strippi paikoista kyllä sain naista ! Oon tavallinen espoolainen

• asd3223r32r232r3
    • e12e12

kiitos

• 32e32

nousi heti kulli pudede

• adsdasdas

tattis

• edqwdqw
      • skkskksksjsjjqbaja

Tattis

• jaakko 1212

Mä meen kreikkaa huomen.

• jaakko 1212

No mene vaan . Mä meen mökille rukalle.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Klaukkalan onnettomuus 4.4

Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes
      Nurmijärvi
      107
      4768
    2. Yleltä tyrmäävä uutinen

Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/74
      Luterilaisuus
      402
      1462
    3. Missä mustasusi on?

Suden aloituksia ei ole näkynyt moneen päivään.
      Ikävä
      189
      1104
    4. Pakko kertoa mies

Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti
      Ikävä
      110
      1088
    5. Sinä vain tulit elämääni

Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna
      Ikävä
      86
      1000
    6. Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.

Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk
      Maailman menoa
      11
      942
    7. tilitoimistopiirainen huutaa

mikä tää piiraisen tilitoimistomies oikee on? olin kuullut vaikka mitä huhuja, että ihan valtavan äkkipikanen mies mutt
      Kuhmo
      11
      938
    8. Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?

Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.
      Ikävä
      47
      921
    9. Miten koskettaisit häntä?

Miten lähestyisit jos hän olisi lähelläsi nyt..
      Ikävä
      64
      911
    10. Mitä ajattelet

Kaivattusi uskosta tai onko hän uskossa?
      Ikävä
      64
      876
    Aihe