1. J-P Jalo, ei sovi yhtään selostamaan. Vittumaisen ja ryypänneen kuulonen ääni.
2. Mainoskatkot....
3. kanada... :/
3 huonoa asiaa
5
390
Vastaukset
- dlk
Totta kai vittumaisella ja ryypänneellä selostajalla on myös sen kuuloinen ääni.
- taavi
Jalo nyt kuitenki selostaa ite peliä, mertsi ei sovi tälle tasolle, mm-kisat riittää!
- paras..
taavi kirjoitti:
Jalo nyt kuitenki selostaa ite peliä, mertsi ei sovi tälle tasolle, mm-kisat riittää!
Mertarantaa ei nyt edes kannata verrata J-P Jaloon. Jalo on Mertarantaan verrattuna oppipoika/b-luokan selostaja. Olisi saanut Mertaranta selostaa.
- ghkj
paras.. kirjoitti:
Mertarantaa ei nyt edes kannata verrata J-P Jaloon. Jalo on Mertarantaan verrattuna oppipoika/b-luokan selostaja. Olisi saanut Mertaranta selostaa.
selostajana olisi pitänyt olla Bror-Erik "Bubi" Wallenius, niin olisi uni tullut ennen ensimmäisen erän puoltaväliä.
- Bubi
ghkj kirjoitti:
selostajana olisi pitänyt olla Bror-Erik "Bubi" Wallenius, niin olisi uni tullut ennen ensimmäisen erän puoltaväliä.
Bubi on loistava!http://www2.cs.tpu.fi/students/mmattila/reload/bubi.htm
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774652- 1801947
- 1241630
- 1321186
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161121- 351056
- 78953
- 52916
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78882- 4848