15.8.

mallu

onko muita 15.8. syntyneitä ja mistäpäin suomea ja inasen luonteesta.

12

921

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lentsu

Samana päivänä vietetään synttäreitä myös täällä. Ja Turun lähistöllä vaikutetaan.

• HeMA

Olen myös syntynyt 15.8. ja vaikutan tällä hetkellä pääkaupunkiseudulla. 15.8. on hyvä päivä syntyä :)

• Katya
        HeMA kirjoitti:

Olen myös syntynyt 15.8. ja vaikutan tällä hetkellä pääkaupunkiseudulla. 15.8. on hyvä päivä syntyä :)

Hei,

Miekin olen syntynyt 15.8, ja tällä hetkellä oleilen Rovaniemellä.

• mikuliini
        Katya kirjoitti:

Hei,

Miekin olen syntynyt 15.8, ja tällä hetkellä oleilen Rovaniemellä.

15.8 on kanssa tullut tupsahdettua tähän maailmaan ja olen syntynyt Turussa ja vaikutan samaisessa kaupungissa edelleen. =)

• Mal(l)u

on se hyvä päivä syntyy ja ku on yleensä ne ilotulituksetki hesas niitte kunniaks (tietty) ;)pääkaupunkiseutu on se paras paikka asuu jellona naiselle!!

• Jellona

Minäki oon syntyny 15.8 ja Jämsässä asustan. Vai että hyvä paikka, pitäisköhän minunki muuttaa sitten sinne....

• nina

Minä näin aamu auringon 15.08 Seinäjoen keskussairaalassa

• LOVECOOKIEE

täällä 15.8. syntynyt tyttönen :---)

Forssan seudulta oon~

• jee onpa monta samanhenkistä/ samana päivänäki syntynyttä :D :D
      itse asuskelen Kauhajoella.......Toki yksi minun lapsuuden kaveri/ ystävä (joka muutes on kans syntyny samana päivänä ) asuu Äänekoskella :D :D

• zebrah_

Tampereella asustan, ja leijonahoroskooppiin täsmään kaikilta muilta osin, paitsi julkista esiintyjää meikäläisestä ei koskaan saa.

• Eleanore

Tampereella asuva ja muutenkin Pirkanmaalla vaikuttanut Leijona-nainen täällä. Ulospäinsuuntautunut kyllä, myös organisointikykyinen, mutta en mielestäni varsinainen johtajatyyppi. Esiintymiseen olen kyllä tottunut. Kenties käytöksen puolesta stereotyyppistä Leijonaa jonkin verran vaatimattomampi ja rakkaudessa äärettömän romanttinen.

• Jep Jellona ja Mie oon kanssa syntyny kyseisenä päivänä :) Asun Järvenpiässä tällähetkellä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuinka Riikka Purra on parantanut Suomen kansalaisen elämää?

Haastan kaikki perussuomalaisten kannattajat kertomaan konkreettisia esimerkkejä kuinka Riikka Purran harjoittama politi
      Maailman menoa
      240
      4747
    2. Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava

valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak
      Maailman menoa
      80
      2285
    3. Kehu kaivattuasi

Mikä hänessä on parasta? Jos osaat kertoa muuta kuin ulkonäköön liittyvää, niin ansaitset mitalin.
      Ikävä
      115
      1453
    4. Mahtavaa, Trump pelasti lentäjän, Irania nöyryytettiin

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011917601.html Taas osoitus kuinka ylivertainen maa USA on Trumpin johdolla.
      Maailman menoa
      316
      907
    5. Minkälaisen viestin

Laittaisit ikävöinnin kohteelle, jos rohkenisit?
      Ikävä
      71
      833
    6. Keskiviikkona 8.4.2026 se tapahtuu

Nimittäin tulevana keskiviikkona 8.4.2026 Donald Trump ilmoittaa Naton pääsihteerille että Yhdysvallat eroaa Natosta. N
      NATO
      270
      829
    7. Miten voit olla niin tyhmä

että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle
      Tunteet
      112
      746
    8. Rakastin sua niin paljon ettei löydy sanoja sille tunteenpalolle mitä silloin koin

Sellaista tunnetta ei koe kuin ehkä kerran elämässä. Tuntui, että sekoaa, että menee järjiltään. Tuntui että räjähtää si
      Ikävä
      33
      707
    9. Hitto mulla

On sinua ikävä ihana.
      Ikävä
      38
      706
    10. Millaisena uskot

Kaivattusi kokevan tunteensa?
      Ikävä
      67