Valuebasket

hojea

Onko turvallista ja luotettavaa tilata puhelinta valuebasketista? Paljon postikulut yms. suomeen?

17

1382

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • xpärinä

      Samaa meinasin kysyä!

    • Haxnääs

      Joo on turvallista! Mäkin tilasin ja maksoin laskulla niin tuli kahdessa päivässä kotiovelle! Siitä vaan tilaamaan!

      • häh

        Mutta ei siellä ole laskulla maksamis vaihtoehtoa?


    • joooooooo

      Onko muilla kokemuksia? Englanninkielisiä arvosteluja kun luin niin tuote ei aina ollut tullut perille asti ja rahoja ei oltu palautettu.

    • Akseli.O

      Itse tilasin 29.12.13 objektin kyseisestä firmasta. Maksoin visalla koska silloin voi saada rahat takaisin jos ei tuotetta kuulu. 3.1.14 sitten ovikello jo soi ja paketti tuli hong kongista =) 2 päivä olin saanut DHL:lle seuranta tunnuksen millä näki että tuote tulossa. Tuote oli canonin 55-250 objekti hintaan 119 mikä mielestäni aikas edukas.

      • kosvj

        Minulla myös oikein hyvä kokemus, tilasin 6.1.2014 Canonin 100-400mmf/4,5-5,6 L IS USM-linssin ja DHL toimitti sen kotiovelle 15.1.2014. Hinta oli monta sataa halvempi kuin Suomesta ostettuna, ALV maksettu myyjän puolesta. Tilauksen ja toimituksen edistymistä Hong Kongista oli helppo seurata netistä ja DHL soitti toimituspäivänä kahteen kertaan että varmasti olen paikalla kun tuovat laitteen. Objektiivi vaikuttaa toimivan oikein hyvin, koekuvat olivat tarkkoja. Voin suositella, pitää vain muistaa tullirajoitukset EU:n ulkopuolisessa tuonnissa. Onneksi yhden kameran ja objektiivin voi tuoda ilman tullia.


    • maryducks

      Kamerasta ja objektiivista olikin jo maininta, että ovat toimineet. Miten muiden tilausten tuotteen? Itsekin meinaan bongasin hyvän puhelin tarjouksen, kun olisi tässä tarkoitus hankki. Olisi kiva saada lisää kommenettia:)

    • commm

      Onko kukaan sattunut tilaamaan puhelinta kyseiseltä sivulta? Olen katsellut puhelimia tuolta sivulta, mutta en tiedä sivun luotettavuudesta. Kiitos!

      • Nonvaluebasket

        en kyllä suoittelisi, 2.2.2014 tilattiin samsung puhelin ja maksettiin luottokortilla yli 300e, Mitään ei tullut paitsi ystävällisiä kommentteja että odottele vielä, ja että saat aapterin kaupanpäälle, jne. Eli vaikka sivuilla luki että tuotetta 6 varastossa niin ei onistunut, ja vaikka ehdotin että eriväirnen tms, korvaava onnistuisi myös. Nyt pyysin rahat takaisin, ja nyt sitten value basketin "my accountilla" on teksti

        "Your refund request is in queue and will be processed as soon as possible. A refund confirmation email will be sent to you upon completion. "

        eli toivottavasti tämä nyt toteutuu, eikä käy niin että puhelimien lisäksi jää myös rahat saamatta. Tästä rahojen takaisin pyynnotä on nyt reilu viikko, eikä ainakan vielä ole tullut. Eli hyvin varauksella tuonne rahoja laittaisin.


      • nonvaluebasket
        Nonvaluebasket kirjoitti:

        en kyllä suoittelisi, 2.2.2014 tilattiin samsung puhelin ja maksettiin luottokortilla yli 300e, Mitään ei tullut paitsi ystävällisiä kommentteja että odottele vielä, ja että saat aapterin kaupanpäälle, jne. Eli vaikka sivuilla luki että tuotetta 6 varastossa niin ei onistunut, ja vaikka ehdotin että eriväirnen tms, korvaava onnistuisi myös. Nyt pyysin rahat takaisin, ja nyt sitten value basketin "my accountilla" on teksti

        "Your refund request is in queue and will be processed as soon as possible. A refund confirmation email will be sent to you upon completion. "

        eli toivottavasti tämä nyt toteutuu, eikä käy niin että puhelimien lisäksi jää myös rahat saamatta. Tästä rahojen takaisin pyynnotä on nyt reilu viikko, eikä ainakan vielä ole tullut. Eli hyvin varauksella tuonne rahoja laittaisin.

        noniin, täytyy nyt kirjoittaa tämäkin, että rahat palasivat kyllä nyt takaisin luottokortille noin 2vkon päästä siitä kun pyysin palautusta, eli hidasta mutta rehtiä meninkiä näyttäsi olevan tämän mukaan


    • KYLLÄ

      Tilasin objektiivin ja tuli puolessatoissa viikossa hienosti koti ovelle alv maksettuna. Hyvin toimi.

    • Vaikeaa odotusta

      Itse tilasin GoPro kameran 1.4. Parin viikon päästä kyselin kuulumisia, kun ei kameraa kuulunut. Asiakaspalvelu koitti selitellä, että ovat kyllä pyytäneet lisätietoja, mutta eivät ole saaneet (kyselin pari päivää tilauksesta tarkempaa toimituspäivää, koska en ole koko ajan tavoitettavissa).
      Kolmen viikon jälkeen kyselin statusta, kun ei vieläkään lisötietoja tullut. Nyt muuttui "ready for dispatch" tieto ja tilalle tuli "Apologies for the inconvenience caused". ASAP koittavat saada jotain aikaan.
      Soittelin ja varmistin, koittavat saada tavaran liikkeelle.
      Viikko taas meni, eikä muutosta.
      Uusi soitto ja taas tietoa, että ovaat laittaneet tilaukseen korkean prioriteetin.
      Nyt mennyt siis lähes 6 viikkoa.
      Soiteltu taas .. ei muutosta. Ilmoitin, että jos tällä viikolla ei tavara lähde, niin sitten perutaan tilaus. Rahat kuulemma palautuisi noin 3 päivässä.

      Aika vaikeeta

    • Muitta mutkitta

      Tilasin Valuebasket.comista digikameran. Hinta esim. Verkkokauppa.comissa 639 € ja Valuebasket.comissa 439 €, eli kaksisataa euroa halvemmalla. Tavara tuli kuudessa päivässä perille, eikä postituskuluja tarvinnut maksaa lainkaan. Koko prosessin ajan Valuebasketista tuli sähköpostiini tilannetiedotuksia tilauksen ja lähetyksen tilasta, joten ainakaan epätietoisuus ei saanut valtaa. Kaiken kaikkiaan siis täysin onnistunut kauppa. Oman kokemukseni perusteella en voi muuta kuin suositella.

    • perko73

      Hmm... Muillakin on ollut näköjään samanlaisia kokemuksia.

      Tilasin itse Tamronin objektiivin kameraani 28.5. Kauppa tehtiin netin kautta ja maksu lähti kortilta.

      Tilauksen tekemisen jälkeen löysin Canonin objektiivin, jonka hinta-laatusuhde vaikutti paremmalta. Eli ei kun kyselemään, josko vaihtaisimme tuotteen? Sen luvattiin onnistuvan, koska Tamron ei ollut vielä lähtenyt matkaan, mutta Canonista vaadittaisiin uusi tilaus. Näin siis tehtiin, kun ensimmäinen tilaus luvatiin hyvittää pikaisesti.

      Perjantaina 13.6. sain vahvistuksen sähköpostiini, että tilattu Canonin objektiivi on toimitettu Man-saarelle jollekulle Shields- nimiselle. Laitoin tietysti reklamaation asiasta, ja pyysin varmistamaan lähetyksen seurantanumeron. Vastaukseksi sain, että seurantanumero on oikea, olemme pahoillamme kuriirin puolesta, ja odotellaanpa pari päivää...

      Tätä kirjoittaessa en ole saanut hyvitystä Tamronista, enkä myöskään Canonin objektiivia. Tietoa on kuitenkin löytynyt kuriirina toimivan TNT: n kautta sen verran, että minulle annettu seurantakoodi on väärä. Uusi koodi löytyi, ja tämänhetkisen seurannan mukaan Canon on seissyt Belgian tullissa keskiviikosta 11.6. saakka, koska lähettäjä ei ole toimittanut tarvittavia tietoja.

      Toiminta sekä asiakaspalvelu eivät ole onnistuneet tällä kertaa kovin hyvin. Saapa nähdä, milloin tilaus pääsee tullista läpi ja perille asti, ja milloin saan viimein hyvityksen ensimmäisestä tilauksesta... Vaan positiivisesti ajatellen, kunhan tuo Canon saapuu tänne, olen jo suhteellisen turvallisessa asemassa mitä rahaan tulee, kiinni on laitettu kuitenkin 20% vähemmän kuin Canon olisi esimerkiksi verkkokauppa.com: ssa maksanut...

      • perko73

        Valuebasket, pt 2...

        Selvipä syykin, miksi pakettini on Belgian tullin käsissä. Tulli vaatii maksamaan lähetyksen alv: n Belgian verokannan mukaan, sekä 25,00 € sakkomaksun siitä, että alv-erittelyä ei ole lähetyksen mukana. Sikäli kun minä tiedän, olen maksanut verollisen hinnan Isoon-Britanniaan, enkä ole millään tavalla vastuussa siitä, sisältyykö lähetykseen tulliviranomaista tyydyttävät tiedot.

        Asiasta on tietty käyty kirjeenvaihtoa, ja Valuebasketin edustaja ehdotti, että maksa sinä se lähetys ulos tullista, me kyllä hyvitämme summan takaisin. Ei kuulosta kovin uskottavalta, kun tuo edellinenkin hyvitys on jo viikkokausia myöhässä.

        Yksi huippujuttu oli myös se, että asian selvittelyyn on sotkeutunut Valuebasketille asiakastyytyväisyystutkimusta tekevä eKomi. Heille Valuebasketin edustaja oli suoraan sanoen valehdellut, että lähetys on jo Suomessa!?

        Annoin Valuebasketille tasan vuorokauden aikaa laittaa puuttumaan jäänyt hyvitys tulemaan ja selvittää asia Belgian tulliviranomaisen kanssa. Sen jälkeen perun tilauksen ja lähetän laskun hyvityksistä perintätoimistoni kautta... Saapa nähdä, kuinka käy. Olettaisin, että sähköpostiini kilahtaa kohtapuoleen mitä kohteliain pahoitteluviesti, jossa luvataan asiasta vastaavan osaston käsittelevän viestin mahdollisimman pian. Tämä ei kuitenkaan edellisten kokemusten perusteella tarkoita, että asialle ihan oikeasti tehtäisiin jotakin...


    • Odottaa piti

      Tilasin 09.06.2014 Canon EF 70-300mm f/4-5.6 IS USM zoom-objektiivin Valuebasektista hintaan EUR 329.99. Paketti tuli perille 02.07.2014, eli kesti 3 ja puoli viikkoa.

      Verrattuna Verkkokauppa.com hintaan EUR 512,90 tuo yli kolmen viikon odotus palkittiin. Tavara tuli Hong Kongista. Kun kyselin tilauksen statusta, niin asiakaspalvelu vastasi nopeasti ja ystävällisesti kaikkiin viesteihini.

      Tällä hetkellä näyttää tuon linssi hinta tuolla Valuebasektissa olevan EUR 350,99

      Toimitusajaksi luvataan alkuun 6-9 päivää. Tuota ei kannata uskoa.

    • ekkoi222292i92i2

      Samsung puhelimen tilaaminen, vastasivat että voin joutua lataamaan siihen suomen kielen, että siinä on vain englanti.

      Mitenkähän tuollainen lainkaan onnistuu, onkjo jollain linkkiä mistä saa kielipaketin ladattua Samsun galaxy mega 6,3 seen ja onkohan sitten täysin normaali suomenkielinen, sama kuin hakisi Suomen Expertin hyllyltä ,,? niinkö ??

      kiitos jos vastaat

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 176
      5259
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      128
      4715
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3006
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1961
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1804
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1757
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      110
      1744
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1730
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1643
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1571
    Aihe