M Room palvelua

Ex kanta-asiakas

Tulipahan käytyä istumassa parturissa. Siitä asti kun m Room tuli Kouvolaan olen siellä parturissa käynyt. Harvakseltaan tosin 5 -6 kertaa vuodessa eikä klubi jäsenyydet ole kiinnostanut. Homma toiminut hyvin tähän asti ja hiusten leikkuuseen päässyt nopeasti. No tänään sitten menin ja kuulemma yksi oli jonossa edellä. Piti olla mun vuoro seuraava mutta ovesta tuli joku korttia vinguttava ja hän meni edelle. Vähän ajan päästä taas tultiin sanomaan että seuraavana pääsee kun taas ovi kävi ja taas klubi kortilla mentiin ohi. Siinä vaiheessa mulle riitti ja poistuin paikalta ja oli kyllä viimeinen kerta kun tonne menen. Vittuilkoot muille seuraavaksi.

28

915

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • silvercardin omistaj

Rahalla saa :)

• eli eliitiin etukarv

Sitähän tuo Jyrki K kin kehui. En tiedä kortin nimeä mutta rahat oli lainattu veronmaksajien piikkiin

• Pimpelipomjapum
        eli eliitiin etukarv kirjoitti:

Sitähän tuo Jyrki K kin kehui. En tiedä kortin nimeä mutta rahat oli lainattu veronmaksajien piikkiin

Janne meni oikomaan partaansa,turha itkeä.

• omistavaluokka
        eli eliitiin etukarv kirjoitti:

Vassarit ei tartte partureita, parta kasvaa ilmankin.

• pitkätukka ain

oikein tehty ja hyvä että toit muidenkin tietoon tämän etuilun. Jos kerran korttilaiset on etusijalla niin olkoon niin myös aina keskenään. Itse suunnittelin seuraavaksi meneväni katsomaan mikä paikka se oikein on kun näin mainoksia. Nyt en kyl mene.

• Sheikki Ali Hassan

Ei se mitään etuilua ole, rahalla pääsee minkä jonon ohi tahansa. Oli sitten kyse sydämen ohitusleikkauksesta, parturista tai yökerhon jonosta. Köyhät kyykkyyn!

• SaksiKäsiEdward
        Sheikki Ali Hassan kirjoitti:

Ei se mitään etuilua ole, rahalla pääsee minkä jonon ohi tahansa. Oli sitten kyse sydämen ohitusleikkauksesta, parturista tai yökerhon jonosta. Köyhät kyykkyyn!

No varmaan oli kyse semmosista summista että kannattaa alkaa asiakkaita valitsemaan. Partureillahan ei juuri mitään kilpailua ole, joten ei kannata panostaa asiakaspalveluun.

• moi

Huhuu, "kanta-asiakas"? 5 kertaa vuodessa? kiitos.
      osta kortti ni ei tarvitse pillittää, saan suurta nautintoa siitä kun pääsen parin lippisjonnen ja vanhemman hapannaaman ohitte, parasta olisi jos vielä minun ohituksesta nämä kaikki poistuisivat paikalta kyrvät ottassa.

• Ex kanta-asiakas

En osta korttia. 330 euroa on tuplaten mitä menee 5-6 parturissa käyntiin vuodessa. Kouvolasta löytyi pikasella haulla 198 parturiliikettä joten pitäkää tunkkinne. Toivottavasti joku menee sun edelle platinakortilla.

• Insinööri

Itse huudan heti ovella, että mulla on kortti ja kyllä näkee köyhien naamasta kuinka niitä vit##ttaa kun insinööri pääsee jonon ohi.

• turha härnätä

Tyhmää henkilökunnalta. Jos on varattuja aikoja niin näkevät koneelta ja voivat heti ilmoittaa varttujille heihei.

• Ei ajanvarauksia

Tyhmää sinulta kun tulet antamaan asiaa tuntemattomia kommentteja tutustumatta M-Roomin liikeideaan.

• drive in

No just. Sinne ei varata aikoja. Se on sama kun Mäkin drive-in, jonotat minkä jonotat. Paitsi jos sulla on ostettu kanta-asiakaskortti, sillä pääset jonon ohi. Itse en maksa kortista, kun käyn niin harvoin (about kuusi kertaa vuodessa) parturissa. Mutta pelaan bilistä ja otan kahvin siinä odotellessa.

• lukihärö

M "ajaton parturi" Room, nyt ne päät pois perseestä.

• kanta-asiakas

Mutta onpas siellä nätei flikoi töissä! Yks vaalee ainakin! ;)

• kanta-asstuja

Niin on!

• Eipäs
        kanta-asstuja kirjoitti:

Niin on!

Miehiähän siellä on useimmat.

• kanta-asstuja
        Eipäs kirjoitti:

Miehiähän siellä on useimmat.

Olen käydessä nähnyt siellä ainakin kaksi eri miestä, toinen leikannutkin joskus. Mutta mieluummin kyllä istun tyttöjen penkkiin... Kylillä kuulin tutun tutun puhuneen, että kaksi miestä olisi lähtenyt tai lähtemässä?? Tyttöjä tilalle kiitos!

• Ettäsillee
        kanta-asstuja kirjoitti:

Olen käydessä nähnyt siellä ainakin kaksi eri miestä, toinen leikannutkin joskus. Mutta mieluummin kyllä istun tyttöjen penkkiin... Kylillä kuulin tutun tutun puhuneen, että kaksi miestä olisi lähtenyt tai lähtemässä?? Tyttöjä tilalle kiitos!

Olen kyseisessä liikkeessä alusta asti käynyt, työntekijöitä paljon vaihtunut ja kaikenlaista työnjälkeä olen nähnyt. Parhaan työ on tehnyt nämä molemmat miehet jotka nyt eivät enää siis ole töissä, yksi nainenkin erittäin taitava, mutta sitäkään ei enää näkynyt , missä sitten lie. Mulle näin naimisissa olevana kahden lapsen isänä aivan sama leikkaako mun hiukset mies vai nainen, kun en sinne seuraa ole mennyt hakemaan, mutta lopputulos pitää olla hyvä. Taidan etsiä uuden liikkeen missä saan palvelua jota haen......

• Klubi-asiakas

Ihmettelen suuresti mikä on mennyt ymmärryksessä pieleen, AJATON PARTURI, tarkoittaa että EI ajanvarausta, joka puolestaan tarkoittaa sitä että ei voi tietää kuinka kauan menee että palveltavaksi pääsee. Rahalla saa, el klubikorttia ostamaan niin ei tarvitse ruikuttaa kun ohitellaan. :) ja eihän 5 kertaa vuodessa tee kanta-asiakkaaksi..

• Ex kanta-asiakas

Ei ole ymmärryksessä vikaa -ymmärsin lähteä pois kun huomasin etten pääse hiustenleikkuuseen välttämättä kokopäivänä. Parturissa käynti hoidettu nyt perinteisesti aika varaamalla etukäteen yhdestä niistä 197 muusta alueen parturista. Ja miksi ihmeessä ostaisin klubikortin huonoa palvelua tarjonneesta liikkeestä?

• veronkiertäjä.

"Itse huudan heti ovella, että mulla on kortti ja kyllä näkee köyhien naamasta kuinka niitä vit##ttaa kun insinööri pääsee jonon ohi"

mikset sano asiaasi silloin kun olet niiden naaman edellä vai etkö uskalla ?

• Insinööri

Usko pois, kyllä ne on kuulleet sen kun sen siinä jo heti ovella teen selväksi. Taitaa veronkiertäjä duunaria vaan kiristää kun insinööri pääsee edelle jonottamatta.

• No mut hei
        Insinööri kirjoitti:

Usko pois, kyllä ne on kuulleet sen kun sen siinä jo heti ovella teen selväksi. Taitaa veronkiertäjä duunaria vaan kiristää kun insinööri pääsee edelle jonottamatta.

No mut hei ettekö ole kuullut että kaikki insinöörit on syntynyt pyllyreiästä....

• Rauno6000
        No mut hei kirjoitti:

No mut hei ettekö ole kuullut että kaikki insinöörit on syntynyt pyllyreiästä....

Ei vitsi mikä vitsi :D itekkö keksit :D

• Totta maar
        Rauno6000 kirjoitti:

Ei vitsi mikä vitsi :D itekkö keksit :D

Ei se vitsi ollut... Täyttä totta.

• Ingengör
        Insinööri kirjoitti:

Oikea insinööri leikkaa itse tukkansa partahöylällä ja ajaa loppuunajetulla vanhalla autolla.

• varaa on!

no pitäisikö sitten köyhtyä ja ajaa uudella kun pysyä rikkaana ja halvemmallakin autolla pääsee?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ketä ikävöit?

Tuntomerkkejä jos täällä oikeat kohtaavat❤️
      Ikävä
      160
      3489
    2. Juniorivalmennus Jokereissa..

Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau
      Nuorten jääkiekko
      61
      2735
    3. Ammuskelua taas

Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.
      Kokkola
      33
      2120
    4. Et saa mua ikinä

Oma vikasi. Naiselta.
      Ikävä
      130
      1687
    5. Päivämääriä

Minä päivämääränä näit kaivattusi viimeksi?
      Ikävä
      80
      1583
    6. Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?

Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?
      Ikävä
      83
      1544
    7. Introverttinä osastolla

Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s
      368
      1472
    8. Kerro mulle mitä pitäs tehdä

Sun mielestä? Anna neuvo?
      Ikävä
      97
      1215
    9. Toivotko, että

hän tulisi juttelemaan sinulle, vai lähestytkö mieluummin itse?
      Ikävä
      89
      1125
    10. On tullut aika lukita kaupunginjohtajan ovi, ja hlö pihalle

Ei kahta eikä yhtäkään selitystä, ylimielisyys on kääntyi varomattomuudeksi, ja kaupungin jo ennestään kuihtuva talou
      Pyhäjärvi
      195
      1106
    Aihe