Uusintoja liikaa

kyllästynytkertaaan5

Nelosella ja Livillä kiertää jo vuosia samoja ruoka ja sisustusohjelmia.

7

139

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • näin on

      Totta. Mahdollisimman halvalla kun ohjelma-aika täytetään, niin sama jaksokin saatetaan näyttää viikon sisällä 4-5 kertaa. Toisaalta taas jos uusintoja ei olisi niin tilalla olisi ostoskanavaa tai jotain mobiilipeliä...

    • aussisarjat parhaita

      LIVin Design Staria olen seurannut koska voittaja Emilyn omaa ohjelma on jo näytetty.Ihmettelen miten pitkälle,parempia kun on pudotetu,se Michael? teinityttömäisesti jalat ristissä keimaileva poikanen on päästetty,vaikeata on ollut sitä katsoa.Antonion voittama kilpailu oli tasokkaampi.Sisustusohjelmat assaripoikineen alkavat tympiä.

    • voihanvoi

      Eniten ottaa päähän nuo tyrkkykokit, jotka tunkee joka ohjelmaan. Pysyisivät kokkiohjelmissaan kokkailemassa sillä niitä kyllä on tarpeeksi ja liikaakin,
      ja ainahan on mahdollisuus tyrkyttää itseään mainoksiin.

      Toisekseen, miksi sekoittaa sisustus- ja kokkiohjelmat??
      Huvila ja huussi meni pilalle kun siitä tehtiin huvila ja huussikokki. Inno oli ihan jees mutta - no Saija ei ole tosin kokki - ärsyttää se kun Saija selaa sisustuslehtiä ja kertoo mitä niissä lukee. No useimmat meistä on lukutaitoisia.....joten ei tarvitse kertoa. Arvostele mun illallinen - niistäkin ammattilaiset ulos.

      Kun nelosen ohjelmatuotanto on tätä niin todennäköisesti en ikinä myöskään osta mitään nelosen maksullisia - kaipa nekin pilataan kokkiohjelmilla. Niissäkin sitten pyörii jokavaltion master chef ja top chef illasta toiseen ....

    • uusintojenäiti

      No nythän on lama - ei silloin voi satsata uuteen tuotantoon vaan on käytettävä vanhaa hyväksi.

      Tosin samalla katoaa katsojat ja mainostajat ja tv-kanavat jäävät ruikuttamaan valtiontukea huonolle bisnikselleen - täytyyhän "yleis-sivistävää" toimintaa tukea yhteisistä varoista kun YLEkin saa verotuottonsa.

      Oikeassa olette - höpöhöpöä uusinnanuusinnauusinnan...uusintana ja siitä pitäisi muka vielä maksaakin jotain - jo on taas "ammattilaisilta" mennyt koulutus hukkaan!

    • tusinoittain toistoa

      JIM kanavalla esitettävä tuore kausi 4 Australian Masterchef on paras ja miellyttävä katsoa. Hyviä kilpailijoita ja juontajat,hyvä toteutus. Muista ruokaohjelmista en välitä. Milloin tulee ennen esittämättömiä kanadalaisia tai Australian remontti ohjelmia?Kotimaiset ei kiinnosta.

      • tekeevainpahaa

        Miksi sinä haluat katsoa ulkomaisia remppa-ohjelmia - niissähän kaikki tehdään nurinpäin, niin rakenteet kuin työn laatu on persiistä.

        Mastercheffistä vielä - miten kukaan voi vakavalla naamalla arvostella puoli tuntia lautasella maannutta annosta. Johan jo järkikin sanoo, että se on oikeastaan syömäkelvotonta shaissia. Käsikirjoitettu ja huonosti näytelty muka reality-show.


    • werupoiå¨äöouitrweq

      Työn laatu aussisarjoissa oli hyvää ja puutarhat kukoisti.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      272
      2693
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      72
      1452
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      40
      1433
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      30
      1208
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1154
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1153
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      45
      1151
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1141
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1089
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      10
      1080
    Aihe