Kas kun ei ole huomioitu

Ihan hyvä dokkari

Tossa jokin aika sitten tuli kapalliselta vitoselta dokkari ruotsalaisista naturisteista. Oli filmattu yhteistyössä sikäläisen naturistiliiton kanssa. aturismia juuri sellaisena kuin se siellä eletään. Asiaviihdettä.

Aika paljon oli keskitytty myös suvaitsevaisuuteen ja suhtautumiseen naturistien ja ei-naturistien välillä. Eipä tuossa kitkoja ollut.

Kinkas kukaan täällä ei ollut tuota huomioinut?
Ai että miksikö minä vasta nyt. Kas kun katsoin sen vasta nyt. Nauhoituksena.

7

443

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Viio Herres

Jos ei minulla ole kielioppi mennyt päähän ei sinun tekstistä kyllä selvää saa.

• Aihe sivuseikka

Jaa, senkö takia ilmoitit asiattomaksi? Aihe kun on sivuseikka.

• Katsoin ja ilostuin. Oli poikkeuksellinen hyvä dokumentaarinen kertomus naturistien elosta. Siitä paistoi salliva suhtautuminen. Ei tullut kukaan huutelemaan, että olet liian laiha tai kyselemään, oletko anorektikko. Kaikki olivat sulassa sovussa toistensa kanssa eikä kenenkään rauhaa häiritty.

• Kävijä, näkijä

Viitisen vuotta sitten, kun bongasin Sinut ensimmäisen kerran Pihlajasaaressa, olit kyllä tosi laiha. Oikein luut paistoivat. Pari vuotta myöhemmin aika tavanomainen hoikka nainen. Tosin tuohon näkymään vaikuttaa myös pituutesi, sillä Sinähän olet aika lyhyt. Ei Sinun kyllä tarvitse itseäsi yhtään hävetä.

Parina viime vuotena Sinua ei sitten olekaan Pihlajasaaressa näkynyt. Tai siis minä en ole nähnyt.

Anteeksi, jos olen kriittisen tuntuinen, mutta minun ihanteeni on hieman verevämpi nainen. Vaan nakurannallahan jokainen on just sellaisena kuin on.

• pian tämäkin lähtee

Oli siitä täällä jo juttua, mutta poistettiin, niin kuin suurin osa ketjuista.

• kysyjä

Tuon voisi tuolta tvkaista.fi - palvelun kautta katsoa. Pitää etsiä nimellä. Muistatteko mikä oli ohjelman nimi?

• Tuolloin tuli
        kysyjä kirjoitti:

Tuon voisi tuolta tvkaista.fi - palvelun kautta katsoa. Pitää etsiä nimellä. Muistatteko mikä oli ohjelman nimi?

Tuli TV5:ltä maanantaina 4.11. 22,55 - 23,55: 5D: Nuistit. Oli ruotsalainen dokumentti.

Ohjelma oli varsinainen kauhistus foorumin rääkkyjjille, sillä seksistähän ei siinä tietenkään puhuttu eikä vähemmistöjä edes mainittu. Oli siis aihetta selkeimmillään.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä Yllätti

Kaivatussasi?
      Ikävä
      206
      2042
    2. Ei enää ulkoteltta ruokaa.

Se oli sitten viimmeinen kerta kun tuonne teltalle menen.Laatu heikkenee joka vuosi ja annokset pienenee.Ei enää kiitos,
      Kuhmo
      49
      1207
    3. Jos sussa toisessa on yhtään miestä

Ja kadut tekemisiäsi niin menet poliisin puheille, paljastat kaiken oman osuutesi ja kerrot mitä kaikkea se toinen on te
      Ikävä
      174
      1092
    4. Se katse...

Täynnä rakkautta. Kunpa olisin tajunnut.
      Ikävä
      81
      976
    5. En ole hetkeen sinulle kirjoittanut nainen

Vieläkin ajattelen sinua, jos voit uskoa. Tunteet minussa huutavat toivoa ja rakkautta, kun kylmä loogisuus taas pistää
      Ikävä
      56
      871
    6. Muuttaisitko kaivattusi luokse

heti asumaan? 🛒
      Ikävä
      100
      782
    7. 70
      781
    8. Mitä eroavaisuuksia sinulla on

kaivattusi kanssa? Esim. luonteessa. Haittaavatko erot vai ovatko vain rikkaus?
      Ikävä
      77
      737
    9. Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL

Martina on kasvattanut fiksun tyttären.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      340
      678
    10. Onnettomuus

Olivatko paikkakuntalaisia, jotka menehtyivät?
      Virrat
      26
      671
    Aihe